eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brześć Kujawski › Przebudowa dróg na terenie Gminy Brześć Kujawski - I Etap



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082283 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Przebudowa dróg na terenie Gminy Brześć Kujawski - I Etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 910866815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜pl. Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: ˜Brześć Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜87-880

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜54 231 63 10

1.5.8.) Numer faksu: ˜54 231 63 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜urzad@brzesckujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.brzesckujawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Przebudowa dróg na terenie Gminy Brześć Kujawski - I Etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-de89d4d0-b3d6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000983/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg na terenie Gminy Brześć Kujawski - I Etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00053985/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜BI.II.271.10.2021.KO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1428657,15 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część 1. Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych - Przebudowa ciągów komunikacyjnych na osiedlu „Cukrownia” w Brześciu Kujawskim- T1: Początek projektowanego kontynuowanego ciągu komunikacyjnego numer 1 przewidzianego do realizacji na działce nr 23/13 określono w km 0+255,76, gdzie dowiązano się do istniejącej nawierzchni z kostki brukowej. Koniec drogi określono w km 0+380,03.- T2 i T11: Odcinek do przebudowy obejmuje również fragment projektowanego ciągu komunikacyjnego numer 2 na działce nr 23/13, gdzie dowiązano się do istniejącej nawierzchni z kostki betonowej w km 0+130,43. Koniec drogi określono w km 0+274,85 przy działce nr 23/36, gdzie dowiązano się do projektowanego ciągu komunikacyjnego numer 11. Początek projektowanego ciągu komunikacyjnego numer 11 na działce nr 23/36, gdzie dowiązano się do istniejącej nawierzchni zjazdu z ulicy Traugutta. Koniec określono w km 0+076,50 - wykonanie z kostki brukowej.- T4: Początek projektowanego ciągu komunikacyjnego numer 4 na działce nr 23/19 zlokalizowano przy ulicy Traugutta (działka nr 26), gdzie dowiązano się do istniejącej nawierzchni zjazdu z ulicy Traugutta. Koniec drogi określono w km 0+063,49, na połączeniu z drogą na działce numer 23/13, gdzie dowiązano się do nawierzchni z kostki brukowej. Przy projektowanej drodze przewidziano również miejsca postojowe o nawierzchni identycznej jak nawierzchnia jezdni.- T12: Początek projektowanego ciągu komunikacyjnego numer 12 na działce nr 23/40 zlokalizowano przy działce nr 23/55. Koniec drogi określono w km 0+138,81, przy działce nr 23/48. Na analizowanym odcinku znajdują się studzienki kanalizacji deszczowej oraz chodnik, do których wysokościowo dowiązano przebudowywany ciąg komunikacyjny. Aby zapewnić lepszy spływ wody na drodze zaprojektowano krawężniki betonowe uliczne, a w miejscach projektowanych zjazdów i miejsc postojowych krawężniki najazdowe. - T13: Początek projektowanego ciągu komunikacyjnego numer 13 na działce nr 23/43 zlokalizowano przy ulicy Traugutta (działka 26), gdzie dowiązano się do istniejącej nawierzchni zjazdu z ulicy Traugutta. Koniec drogi określono w km 0+065,35, na połączeniu z projektowaną drogą na działce numer 23/40, gdzie dowiązano się do projektowanej nawierzchni z kostki brukowej. Przy projektowanej drodze przewidziano również miejsca postojowe prostopadłe do jezdni o nawierzchni identycznej jak nawierzchnia jezdni. Na analizowanym odcinku znajdują się studzienki kanalizacji deszczowej oraz chodnik, do których wysokościowo dowiązano przebudowywany ciąg komunikacyjny. Aby zapewnić lepszy spływ wody na drodze zaprojektowano krawężniki betonowe uliczne, a w miejscach projektowanych zjazdów i miejsc postojowych krawężniki najazdowe.- T14: Początek projektowanego ciągu komunikacyjnego numer 14 na działce nr 23/47 zlokalizowano przy ulicy Traugutta (działka 26), gdzie dowiązano się do istniejącej nawierzchni zjazdu z ulicy Traugutta. Koniec drogi określono w km 0+066,18, na połączeniu z projektowaną drogą na działce numer 23/40, gdzie dowiązano się do projektowanej nawierzchni z kostki brukowej. Przy projektowanej drodze przewidziano również miejsca postojowe prostopadłe do jezdni, o nawierzchni identycznej jak nawierzchnia jezdni. Na analizowanym odcinku znajdują się studzienki kanalizacji deszczowej oraz chodnik, do których wysokościowo dowiązano przebudowywany ciąg komunikacyjny. Aby zapewnić lepszy spływ wody na drodze zaprojektowano krawężniki betonowe uliczne, a w miejscach projektowanych zjazdów i miejsc postojowych krawężniki najazdowe.- T16: Początek projektowanego ciągu komunikacyjnego numer 16 na działce nr 24/4 zlokalizowano na połączeniu z drogą na działce numer 24/4, gdzie dowiązano się do nawierzchni z kostki brukowej. Koniec drogi określono w km0+086,91, na połączeniu z projektowaną drogą na działce numer 24/12, gdzie dowiązano się do projektowanej nawierzchni z kostki brukowej.- T17: Początek projektowanego ciągu komunikacyjnego numer 17 na działce nr 24/12 zlokalizowano przy ulicy Traugutta (działka nr 26), gdzie dowiązano się do istniejącej nawierzchni zjazdu z ulicy Traugutta. Koniec drogi określono w km 0+203,45, przy działce nr 24/13.- T18: Początek projektowanego ciągu komunikacyjnego numer 18 zlokalizowano przy ulicy Traugutta (działka nr 26), gdzie dowiązano się do istniejącej nawierzchni z ulicy Traugutta. Koniec drogi określono w km 0+128,83, gdzie dowiązano się do nawierzchni z kostki brukowej.1. Drogi:- warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej – gr. 8 cm,- podsypka cementowo piaskowa 1:4 – gr. 3 cm,- podbudowa zasadnicza – kruszywo łamane lub naturalne stabilizowane mechanicznie 0/16 mm – gr. 5 cm,- podbudowa pomocnicza – gruz betonowy lub tłuczeń kamienny stabilizowany mechanicznie 0/31,5 mm (alternatywnie tłuczeń kamienny) – gr. 15 cm,- warstwa mrozoochronna z piasku – gr. 5 cm.2. Zjazdy:- warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej – gr. 8 cm,- podsypka cementowo piaskowa 1:4 – gr. 3 cm,- podbudowa zasadnicza – kruszywo łamane lub naturalne stabilizowane mechanicznie 0/16 mm – gr. 5 cm,- podbudowa pomocnicza – gruz betonowy lub tłuczeń kamienny stabilizowany mechanicznie 0/31,5 mm (alternatywnie tłuczeń kamienny) – gr. 15 cm,- warstwa mrozoochronna z piasku – gr. 5 cm.Termin wykonania (maksymalna data zakończenia robót): 09.12.2022 r.Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:- płatność częściowa - grudzień 2021 r. (do 20% wartości ryczałtowej robót),- płatność częściowa - lipiec 2022 r. (do 40% wartości ryczałtowej robót),- płatność końcowa - styczeń 2023 r. (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich drogowych robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1061168,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część 2. Budowa parkingu przy ulicy Brzeskiej w WieńcuW stanie istniejącym parking o nawierzchni gruntowej zlokalizowany na działce o numerze ewidencyjnym nr 260/6 obręb Wieniec. Połączenie z drogą wojewódzką przez 2 zjazdy publiczne z kruszywa łamanego. W obrębie pasa drogowego zlokalizowane jest uzbrojenie:- sieć sanitarna,- napowietrzna sieć energetyczna NN.Zakres objęty inwestycją:- budowa dróg manewrowych -820 m2,- budowa miejsc postojowych- 250 m2,- budowa miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych- 30 m2,- budowa zjazdów do posesji - 10 m2,- humusowanie z obsianiem trawą- 400 m2- ustawienie ścian oporowych typu L o wymiarach 80x50x8- 50 mb,- ustawienie krawężnika betonowego o wymiarach 15x30-140 mb,- ustawienie krawężnika betonowego prostego wtopionego o wymiarach 12x25-220 mb,- przestawienie ogrodzenia- 40 mb.Drogi manewrowe o szerokości 5.00 m, obramowane opornikiem betonowym wtopionym 12x25, krawężnikiem betonowym 15x30 na ławie betonowej z C12/15 z oporem, przy granicy z działką ewidencyjną 385/2 ścianą oporową typu L.Miejsca postojowe (23 szt.) usytuowane prostopadle do dróg manewrowych o wymiarach 2.50x5.0m, jedno miejsce parkingowe równoległe o wymiarach 2.50x6.00m. oddzielony od istniejącego pobocza drogi wojewódzkiej DW 268 pasem zieleni o szerokości 1.25m. Pochylenie poprzeczne jednostronne 1.00% skierowane w kierunku drogi wojewódzkiej. Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm ograniczona obrzeżem betonowym 8x30.Dwa miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych usytuowane prostopadle do dróg manewrowych o wymiarach 3.60x5.0m.Droga manewrowa:* warstwa ścieralna:– kostka betonowa typu Holland koloru szarego – 8 cm,- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 5 cm,* podbudowa zasadnicza – KŁSM 0/31,5 – 20 cm,* warstwa odcinająca – piasek średni – 10 cm.Miejsca postojowe:* warstwa ścieralna:– kostka betonowa typu Holland koloru grafitowego – 8 cm,- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 5 cm,* podbudowa zasadnicza – KŁSM 0/31,5 – 15 cm,* warstwa odcinająca – piasek średni – 10 cm.Miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych:* warstwa ścieralna:– kostka betonowa typu Holland koloru grafitowego – 8 cm,- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 5 cm,* podbudowa zasadnicza – KŁSM 0/31,5 – 15 cm,* warstwa odcinająca – piasek średni – 10 cm.Woda opadowa za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych zostanie odprowadzona na teren zielony w granicach opracowania oraz do przykrytego rowu w ciągu drogi wojewódzkiej DW 268. Woda opadowa i roztopowa nie będzie zalewać terenu pozostałych nieruchomości przyległych.Termin wykonania (maksymalna data zakończenia robót): 10.08.2021 r.Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót.Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich drogowych robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 367488,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 837798,51

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 919426,81

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 837798,51

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Zakład Robót Drogowo Budowlanych DROGBUD Michał Podralski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜4660351920

7.3.3) Ulica: ˜Krojczyn 64a

7.3.4) Miejscowość: ˜Dobrzyń nad Wisłą

7.3.5) Kod pocztowy: ˜87-610

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 837798,51

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-09

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249073,19

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249073,19

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249073,19

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Handel i Usługi Budowlane ER-BRUK Avetisyan Karen

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜4660269928

7.3.3) Ulica: ˜Starowiejska 87

7.3.4) Miejscowość: ˜Wielgie

7.3.5) Kod pocztowy: ˜87-603

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249073,19

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.