eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kęty › "Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu Gminy Kęty do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023 - 3 części" w okresie od 13.02.2023 do 23.06.2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu Gminy Kęty do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023 – 3 części” w okresie od 13.02.2023 do 23.06.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kęty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 7

1.5.2.) Miejscowość: Kęty

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-650

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33/844-76-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kety.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kety.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminakety.ezamawiajacy.pl/pn/gminakety/demand/95706/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu Gminy Kęty do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023 – 3 części” w okresie od 13.02.2023 do 23.06.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e69cbfd-7c69-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022144/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu Gminy Kęty do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023 – 3 części” w okresie od 13.02.2023 do 23.06.2023 r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498150

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IS.271.39.2022.MN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 76582,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOTYCZY SEKCJI 4.2. ZAMAWIAJĄCY UDZIELA ZAMÓWIENIA W CZĘŚCIACH, Z KTÓRYCH KAŻDA STANOWI PRZEDMIOT ODRĘBNEGO POSTEPOWANIA: "TAK"
ZAMAWIAJĄCY OMYŁKOWO WPISAŁ "Nie" W OGŁOSZENIU O ZAMOWIENIU, NIESTETY SYSTEM NIE ZEZWALA NA POPRAWĘ TEGO ZAPISU PO ZŁOŻENIU OFERT W POSTĘPOWANIU.
4.1.) Numer referencyjny: IS.271.26.2022.MN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3. ) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT):234079,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dowożenie dzieci na Trasie nr 1”
Przedmiotem zamówienia Części I jest wykonanie zleconej pracy przewozowej w zakresie dowozu i opieki w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kęty do i z placówek oświatowych na trasie: z Dworca MZK\PKS w Kętach przy ul. Sienkiewicza do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, przy ul. Obozowej 40 (w skrócie SOSW w Oświęcimiu) i z powrotem. Zamawiający szacuje, iż ilość km na Trasie nr 1 wyniesie w całym okresie realizacji zamówienia 5.192 km (słownie: pięć tysięcy sto dziewięćdziesiąt dwa kilometry). W każdej z miejscowości: Nowa Wieś, Malec, Bielany i Łęki przewiduje się minimum jeden przystanek, na którym będą wsiadać i wysiadać przewożone dzieci.
Zaznaczamy, że przedmiot zamówienia nie obejmuje przejechanych kilometrów bez dzieci, tj. tzw. „pustych kilometrów”.
Kursy odbywać się będą we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2022/2023 od 13.02.2023 r. do 23.06.2023 r. w danej placówce, na podstawie rozkładu jazdy przedłożonego przez Zamawiającego, zawierającego optymalny przebieg trasy oraz godziny przyjazdu/odjazdu z poszczególnych przystanków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 76533,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dowożenie dzieci na Trasie nr 2”
Przedmiotem zamówienia Części II jest wykonanie zleconej pracy przewozowej w zakresie dowozu i opieki w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z miejsc ich zamieszkania na terenie Gminy Kęty do i z placówek oświatowych na trasie: od miejsca wsiadania pierwszego dziecka do Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Kozach (w skrócie OREW w Kozach) ul. Nadbrzeżna 105 oraz Niepubliczne Przedszkole Specjalne „Terapeutico” w Kozach ul. Krakowska 11, i z powrotem. Zamawiający szacuje, iż ilość km na Trasie nr 2 wyniesie w całym okresie realizacji zamówienia 4.048 km (słownie: cztery tysiące czterdzieści osiem kilometry).
Zaznaczamy, że przedmiot zamówienia nie obejmuje przejechanych kilometrów bez dzieci, tj., tzw. „pustych kilometrów”.
Kursy odbywać się będą we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2022/2023 od 13.02.2023 r. do 23.06.2023 r. w danej placówce, na podstawie rozkładu jazdy przedłożonego przez Zamawiającego, zawierającego optymalny przebieg trasy oraz godziny przyjazdu/odjazdu z poszczególnych przystanków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 59670,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dowożenie dzieci na Trasie nr 3”
Przedmiotem zamówienia Części III jest wykonanie zleconej pracy przewozowej w zakresie dowozu i opieki w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z miejsc ich zamieszkania na terenie Gminy Kęty do i z placówek oświatowych na trasie: od miejsca wsiadania pierwszego dziecka do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu (w skrócie SOSW w Oświęcimiu) i z powrotem. Zamawiający szacuje, iż ilość km na Trasie nr 3 wyniesie w całym okresie realizacji zamówienia 12.164 km (słownie: dwanaście tysięcy sto sześćdziesiąt cztery kilometry).
Zaznaczamy, że przedmiot zamówienia nie obejmuje przejechanych kilometrów bez dzieci, tj., tzw. „pustych kilometrów”.
Kursy odbywać się będą we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2022/2023 od 13.02.2023 r. do 23.06.2023 r. w danej placówce, na podstawie rozkładu jazdy przedłożonego przez Zamawiającego, zawierającego optymalny przebieg trasy oraz godziny przyjazdu/odjazdu z poszczególnych przystanków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 97875,15 PLN

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82708,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82708,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82708,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROBISZ TUR SP Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372576416

7.3.3) Ulica: UL. JANA PAWŁA II 109

7.3.4) Miejscowość: HECZNAROWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 43-330

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82708,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-13 do 2023-06-23

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64484,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64484,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64484,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drobisz Tur Sp z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372876416
7.3.4) Miejscowość: Hecznarowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-330
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64484,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-13 do 2023-06-23
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92879,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92879,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92879,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej VANMED W.Modzelewski, W.Sieprawski SP.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492206281
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92879,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-13 do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.