Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00441024/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
- 2022/BZP 00441856/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
- 2022/BZP 00453351/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa zestawu nagłośnieniowego na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu – III postępowanie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespól ds. Zamówień publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491861240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184434545
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-ns.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ans-ns.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa zestawu nagłośnieniowego na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu – III postępowanie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f939cc35-658a-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018430/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sprzęt RTV i AV
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441024/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.382-41/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 158912,54 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129197,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Wydział Nauk Społecznych i Sztuki ANS w Nowym Sączu - Pracownia realizacji dźwięku zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.5.) Wartość części: 66447,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Wydział Nauk Społecznych i Sztuki ANS w Nowym Sączu - Wyposażenie Pracowni komunikacji audiowizualnej, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.5.) Wartość części: 82391,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Wydział Nauk Społecznych i Sztuki ANS w Nowym Sączu - Pracownia komunikacji audiowizualnej i reklamy - zestawy słuchawkowe zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.5.) Wartość części: 3041,05 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Wydział Nauk Społecznych i Sztuki ANS w Nowym Sączu - Pracownia komunikacji audiowizualnej i reklamy (s.102), zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.5.) Wartość części: 7032,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poke Yoke Marcin Szopa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 357165820
7.3.3) Ulica: ul. Kwiaty Polne 2 , 32-087 Bibice
7.3.4) Miejscowość: Bibice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-087
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poke Yoke Marcin Szopa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 357165820
7.3.3) Ulica: ul. Kwiaty Polne 2 , 32-087 Bibice
7.3.4) Miejscowość: Bibice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-087
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
2) Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Nie ulega wątpliwości, że w sytuacji, gdy nie złożono żadnej oferty, postępowanie ulega unieważnieniu (zob. Prawo zamówień publicznych. Komentarz, red. H. Nowak. M. Winiarz, Urząd Zamówień Publicznych, Warszawa 2021, Komentarz do art. 255, s. 764).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
2) Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Nie ulega wątpliwości, że w sytuacji, gdy nie złożono żadnej oferty, postępowanie ulega unieważnieniu (zob. Prawo zamówień publicznych. Komentarz, red. H. Nowak. M. Winiarz, Urząd Zamówień Publicznych, Warszawa 2021, Komentarz do art. 255, s. 764).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca złożył wraz z ofertą załącznik 2 do SWZ, który miał stanowić załącznik nr 2 do umowy, podając łączną cenę brutto wykonania zamówienia dla części 1,2,3,4 nie podając ceny jednostkowej brutto dla każdej części osobno. Zgodnie z pkt 14 ppkt 2 SWZ cena podana w ofercie w każdej części zamówienia musi być ceną brutto (razem z podatkiem VAT) (zapis odnosi się odpowiednio także do poszczególnych cen jednostkowych). Tym samym Wykonawca nie wypełnił warunków zamówienia wskazanych w SWZ. Przedłożony przez Wykonawcę załącznik nr 2 do SWZ stanowi treść oferty. Stwierdzona niezgodność między treścią oferty złożonej przez Wykonawcę, a warunkami zamówienia określonymi przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia ma charakter jednoznaczny, nie budzący wątpliwości.
Uzasadnienie prawne:
Przyjmuje się, że „informacje identyfikujące przedmiot zamówienia, a także warunki realizacji przyszłej umowy, w tym cena, termin wykonania czy długość okresu gwarancji” zasadniczo stanowią treść oferty (Prawo zamówień publicznych. Komentarz, red. M. Jaworska, D. Grześkowiak-Stojek, Julia Jarnicka, A. Matusiak, Legalis 2021, Komentarz do art. 223). Stosownie zaś do art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP Zamawiający odrzuca ofertę w przypadku, gdy treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. W komentarzach do PZP podnosi się, że ww. regulacja „odnosi się do merytorycznego aspektu zaoferowanego przez wykonawców świadczenia oraz merytorycznych wymagań zamawiającego, w szczególności co do zakresu świadczenia jego ilości lub jakości, warunków realizacji lub innych elementów istotnych dla wykonania zamówienia” (zob. Prawo zamówień publicznych. Komentarz, red. H. Nowak. M. Winiarz, Urząd Zamówień Publicznych, Warszawa 2021, Komentarz do art. 226, s. 716). Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający podjął decyzję o odrzuceniu oferty Wykonawcy w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.41.2024 Dostawa sprzętu komputerowego drukarek i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Przebudowa układu komunikacyjnego od ulicy Tarnowskiej do drogi wewnętrznej przy ulicy Głowackiego - etap I oraz etap II
- Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych
- Rozbudowa drogi polegająca na budowie chodnika oraz oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr 1466 K Stróże - Polna - Łużna w miejscowościach Stróże, Wyskitna, Polna w km 0+550 -1+725.
- "Dostawa owoców i warzyw do Zakładu Karnego w Nowym Sączu na okres Lipiec- Październik 2024"
- "Modernizacja - rozbudowa systemu PACS Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu."
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
- Doposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne w miejscowościach Brzezie oraz Kałków w gminie Pawłów
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
- Zakup nagłośnienia wraz z montażem na sali teatralnej Teatru Małego
więcej: Sprzęt nagłaśniający »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.