eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na terenie Gminy Sławno



Ogłoszenie z dnia 2022-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na terenie Gminy Sławno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: I Pułku Ułanów 11

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 810 67 10

1.5.8.) Numer faksu: +48 59 810 67 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://ug.slawno.ibip.pl/public/catalog/?id=236075&idCatalog=394401

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na terenie Gminy Sławno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d83eb188-7383-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081707

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012151/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na terenie Gminy Sławno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 w związku z realizacją projektu „Budowa systemu kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w miejscowości Sławsko w Gminie Sławno”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00014164/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSSA.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6330377,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiorczej sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w m. Sławsko, Pomiłowo, Wrześnica oraz Bobrowiczki w gminie Sławno, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanych sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej.
2.1. Część nr 1 Budowa zbiorczej sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w m. Sławsko w Gminie Sławno – roboty pozostałe do wykonania.
2.1.1. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa etapy realizacji inwestycji:
1) Etap I – realizacja zlewni ścieków PS3 (z zadania nr 1) do dnia 31 czerwca 2022 r.
2) Etap II – realizacja zlewni ścieków PS1 i PS2 (z zadania nr 1) oraz sieci wodociągowej (zadanie 2) 250 dni od dnia podpisania umowy. Odbiór Etapu drugiego nie wcześniej niż 15 listopada 2022 r.
2.1.2. Przedmiot zamówienia określa:
1) dokumentacja projektowa budowlano – wykonawcza budowy sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z przyłączami w m. Sławsko, gm. Sławno;
2) Warunki gruntowo – wodne opisane zostały również w opracowaniu: „DOKUMENTACJA BADAŃ PODŁOŻA GRUNTOWEGO wraz z opinią geotechniczną z określenia warunków gruntowo - wodnych dla tematu: „Budowa zbiorczej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową ujęcia wody poprzez wbudowanie nowej studni przebudowę istniejącej w m. Sławsko w gminie Sławno (uzupełnienie).”;
3) specyfikacje techniczne z uwzględnieniem zapisów SWZ;
4) Projekt wykonawczy sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z przyłączami w m. Sławsko, gm. Sławno – zakres robót budowlanych pozostałych do wykonania zgodnie z pozwoleniem na budowę.
2.1.3. Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia w stosunku do projektu budowlanego – dokumentacji budowlanej, parametrów równoważności dla produktów, dla których w dokumentacji budowlanej użyto nazw własnych oraz inne uwagi i zastrzeżenia dotyczące przedmiotu zmówienia zostały zawarte w Załączniku nr 2a do SIWZ „Informacje dotyczące realizacji zamówienia. Zmiany w stosunku do dokumentacji budowlanej oraz parametry równoważności”.
2.1.4. Część nr 1 podzielono na dwa zadania:
1) Zadanie 1 obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami;
2) Zadanie 2 obejmuje budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami.
2.1.4.1. Zadanie 1 obejmuje:
Zlewnie PS3 tj. sieć kanalizacji sanitarnej oraz przyłącza od studni SC157 w kierunku zlewni PS1 i PS2 wraz z tymi zlewniami.
1) Budowę zlewni PS3 w skład której wchodzi:
a) Kanalizacja sanitarna grawitacyjna sieć wykonana z rur PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm długości 777,5 m oraz sieć wykonana z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm długości 192,00 m.
b) Kanalizacja sanitarna grawitacyjna – przyłącza sieć wykonana z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm długości 304,5 m.
c) Wykonanie robót drogowych.
2) Budowę zlewni PS1 w skład której wchodzi:
a) Przepompownia ścieków PS1
b) Kanalizacja sanitarna tłoczna wykonana z rur PE o średnicy zewnętrznej 90 mm długości 294 m.
c) Kanalizacja sanitarna grawitacyjna sieć wykonana z rur PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm długości 1059,5 m oraz sieć wykonana z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm długości 191 m.
d) Kanalizacja sanitarna grawitacyjna – przyłącza sieć wykonana z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm długości 225 m.
e) Wykonanie robót drogowych.
3) Zlewnia PS1, odcinek SA-26- SA37.
Kanalizacja sanitarna grawitacyjna sieć wykonana z rur PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm od studni SA26 do studni SA37 długości 376,00 m. Przy realizacji powyższego odcinka sieci należy wykonać przyłącza kanalizacji sanitarnej do granicy działek przyległych do działek drogowych w których realizowana będzie kanalizacji sanitarna. Łącznie należy przewidzieć wykonanie 14 przyłączy z rur PVC 160 mm o długości średniej 4 m. Powyższego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej nie uwzględniono w załączonych do postępowania przedmiarach.
4) Budowę zlewni PS2 w skład której wchodzi:
a) Wykonanie wyposażenia przepompowni ścieków, wykonie próby szczelności, realizację zagospodarowania terenu przepompowni oraz wykonanie robót elektrycznych.
b) Kanalizacja sanitarna tłoczna wykonana z rur PE o średnicy zewnętrznej 90 mm długości 68,5 m.
c) Kanalizacja sanitarna grawitacyjna sieć wykonana z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm długości 9 m.
Uwaga: Budowę przepompowni PS2 (typu przejezdnego). W roku 2018 wybudowano skorupę zbiornika przepompowni, należy przepompownie wyposażyć i wykonać zagospodarowanie terenu.
2.1.4.2. Zadanie 2 obejmuje: budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w skład której wchodzi:
Sieć wodociągowa oraz przyłącza wodociągowe od punktu W14 (trójnik wraz z zasuwami DN100) w kierunku miejscowości Staniewice - Postomino.
1) Sieć wodociągowa wykonana z rur ciśnieniowych HDPE-100 SDR17 PN10 o średnicy:
a) DN 110 x 6,6 mm – 1 591,5 m;
b) DN 90 x 5,4 mm – 123,5 m;
c) DN 63 x 3,8 mm – 145,5 m;
d) DN 50 x 3,0 mm – 189,5 m;
e) DN 40 x 2,4 mm – 45 m;
f) Studnia pomiarowa wraz z wyposażeniem – szt. 1.
2) Przyłącza wykonane z rur ciśnieniowych HDPE-100 SDR17 PN10 o średnicy:
a) DN 50 x 3,0 mm – 3,5 m;
b) DN 40 x 2,4 mm – 88,5 m;
c) DN 32 x 2,0 mm – 465,5 m.
3) Studnie wodomierzowe – 56 szt.
4) Sieć wodociągowa od punktu w458 wraz z przyłączami.
Sieć wodociągowa DN 110 x 6,6 mm – 309,0 m, od punktu w458 do wysokości połowy działki nr 284/4 obr ewd. Sławsko, gm. Sławno (punktu między projektowanymi studniami kanalizacji sanitarnej SA35 i SA34). Przy realizacji powyższego odcinka sieci należy wykonać przyłącza wodociągowe do granicy działek przyległych do działek drogowych w których realizowana będzie sieć wodociągowa. Łącznie należy przewidzieć wykonanie 11 przyłączy z rur DN32 x 2,0 mm o długości średniej 4 m. Powyższego odcinka sieci wodociągowej nie uwzględniono w załączonych do postępowania przedmiarach.
2.1.5. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dla części nr 1 wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
1) przyłącza kanalizacji sanitarnej i wodociągowej należy zrealizować do granicy działki lub do studni kanalizacji sanitarnej lub wodomierzowej znajdującej się przy granicy działki. Przyłącza zapewniające dostęp do kanalizacji sanitarnej i wodociągowej dla więcej niż jednego odbiorcy sieci należy zrealizować do punktu rozdziału. Przyłącza należy zrealizować zgodnie z projektem wykonawczym w tym 58 studni wodomierzowych. Pozostały zakres przyłączy określony w dokumentacji projektowej został wyłączony z przedmiotu zamówienia;
2) roboty należy przeprowadzić w taki sposób, aby po przeprowadzeniu odbioru robót Zadania 2, Części 1 zamówienia umożliwić użytkowanie wykonanej kanalizacji;
3) przed przystąpieniem do realizacji sieci kanalizacji sanitarnej na danym odcinku sieci należy wykonać na powyższym odcinku sieć wodociągową celem umożliwienia mieszkańcom włączenia do nowej sieci wodociągowej przed rozpoczęciem prac ziemnych związanych z realizacją kanalizacji sanitarnej;
4) zbiornik przepompowni należy wykonać z jego dociążeniem przed wyporem wody gruntowej;
5) przedmiot zamówienie obejmuje wykonie płukania i dezynfekcji sieci wykonanych w roku 2018, włączanych do eksploatacji w ramach prowadzonych prac instalacyjnych;
6) zgodnie z uzgodnieniami nr ZArch.K.5152.133.2014.MJ z dnia 12.03.2014 r. wydanymi przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Szczecinie zobowiązuje się Wykonawcę do:
a) Zlecenia przeprowadzenia interwencyjnych prac archeologicznych wyspecjalizowanej jednostce badawczej (osobie prawnej lub fizycznej).
b) uzyskania stosownego pozwolenia Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych.
c) Prowadzenia prac ziemnych związanych z realizacją inwestycji pod nadzorem archeologa.
7) sposób pracy pomp w przepompowniach należy potwierdzić z Zamawiającym, Inspektorem Nadzoru i Administratorem sieci oraz na podstawie obserwacji pracy pomp przy pełnym obciążeniu układu;
8) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kompletu materiałów dla PINB w Sławnie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie na zrealizowane w roku 2018 sieci włączane do realizowanej kanalizacji i sieci wodociągowej;
3. Dotyczy wszystkich części:
1) Prowadzenie robót na budowie:
a) Za sposób wykonania prac przez Wykonawcę odpowiedzialny będzie wyznaczony przez niego Kierownik Budowy.
b) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowego z podziałem tygodniowym i przekazanie go Zamawiającemu do akceptacji.
2) Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
a) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptacje Nadzoru Inwestorskiego na materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego);
b) Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia harmonogramu realizacji sieci wodociągowej z wskazaniem planowanego przełączenia poszczególnych posesji do zrealizowanych przez siebie przyłączy wodociągowych oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej;
c) Zamawiający wymaga przy realizacji inwestycji stosowania kruszywa typu C90/3 ze skały litej;
d) studnie PVC oraz studnie betonowe należy zamówić i zamontować wraz z systemowymi żelbetowymi pierścieniami odciążającymi;
e) przedmiot zamówienia obejmuje odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych pracach;
f) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania (w tym koszty odszkodowań za uprawy rolne, koszty zajęcia pasa drogowego, itp.);
g) Wykonawca wykonana zgłoszenia wodnoprawne na prowadzenie trwałego odwodnienia wykopu, zgodnie z art. 394 ust. 1 punkt. 5. Prawa wodnego;
h) opinie, uzgodnienia i załączniki uzyskane na etapie projektu uznaje się za wiążące i zobowiązuje się Wykonawcę do wypełniania zawartych w nich ustaleń i warunków;
c. d. w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 4341574,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiorczej sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w m. Sławsko, Pomiłowo, Wrześnica oraz Bobrowiczki w gminie Sławno, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanych sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej.
2.2. Część nr 2 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej wraz z przyłączami w m. Pomiłowo, w Gminie Sławno.
2.2.1. Przedmiot zamówienia określa:
1) opinia z badań podłoża gruntowego dla potrzeb projektowanej budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej Pomiłowo, działka nr 1/1, 9, 219, 29, gmina Sławno;
2) dokumentacja budowlano – wykonawcza budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej wraz z przyłączami dz. nr 1/1; 9; 219; 29.
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków i przyłączami.
2.2.2. Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia w stosunku do projektu budowlanego – dokumentacji budowlanej, parametrów równoważności dla produktów, dla których w dokumentacji budowlanej użyto nazw własnych oraz inne uwagi i zastrzeżenia dotyczące przedmiotu zmówienia zostały zawarte w Załączniku nr 2b do SIWZ „Informacje dotyczące realizacji zamówienia. Zmiany w stosunku do dokumentacji budowlanej oraz parametry równoważności”.
2.2.3. Część nr 2 obejmuje:
1) sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8 de 200 x 5,9 mm – 924,50 m;
2) sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej PE 100 SDR 17 de 110/6,6 - 10,50 m;
3) przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8 de 160 x 4,7- 97,50 m;
4) przepompownie ścieków z wyposażeniem – 1 szt.;
5) sieć wodociągową z rur PE 100 SDR 17 de 90 x 5,4 mm (509,80 – 190 (odcinek zrealizowany w roku 2018)) - 319,8 m;
6) przyłącza wodociągowe z rur PE 100 SDR 11 de 32 x 3,0 mm (96,00 – 19 (odcinek zrealizowany w roku 2018) – 77 m.
Uwaga: W roku 2018 zrealizowano odcinek sieci wodociągowej: z PE100 SDR 17 fi 90x5,4mm PN10 kl. SDR17 o długości łącznej L = 190 m od punktu wł 1 – P1 – Z1- Tr1 – P2 – Tr2 – P3 do HP2 wraz z przyłączami i podejściami do granicy podejściami dz. nr 9, obr. ewid. Pomiłowo, gmina Sławno.
2.2.4. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dla części nr 2 wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
1) zbiornik przepompowni należy wykonać z jego dociążeniem przed wyporem wody gruntowej;
2) Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia harmonogramu realizacji sieci wodociągowej z wskazaniem planowanego przełączenia poszczególnych posesji do zrealizowanych przez siebie przyłączy wodociągowych oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej;
3) przedmiot zamówienia obejmuje odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych pracach, istniejąca drogę szutrową należy po przeprowadzonych pracach odtworzyć porze ułożenie 5 cm warstwy piasku oraz 15 cm z kruszywa typu C90/3 ze skały litej o szerokości 3,5 m;
4) sposób pracy pomp w przepompowni należy potwierdzić z Zamawiającym, Inspektorem Nadzoru i Administratorem sieci oraz na podstawie obserwacji pracy pomp przy pełnym obciążeniu układu;
5) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kompletu materiałów dla PINB w Sławnie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
3. Dotyczy wszystkich części:
1) Prowadzenie robót na budowie:
a) Za sposób wykonania prac przez Wykonawcę odpowiedzialny będzie wyznaczony przez niego Kierownik Budowy.
b) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowego z podziałem tygodniowym i przekazanie go Zamawiającemu do akceptacji.
2) Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
a) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptacje Nadzoru Inwestorskiego na materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego);
b) Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia harmonogramu realizacji sieci wodociągowej z wskazaniem planowanego przełączenia poszczególnych posesji do zrealizowanych przez siebie przyłączy wodociągowych oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej;
c) Zamawiający wymaga przy realizacji inwestycji stosowania kruszywa typu C90/3 ze skały litej;
d) studnie PVC oraz studnie betonowe należy zamówić i zamontować wraz z systemowymi żelbetowymi pierścieniami odciążającymi;
e) przedmiot zamówienia obejmuje odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych pracach;
f) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania (w tym koszty odszkodowań za uprawy rolne, koszty zajęcia pasa drogowego, itp.);
g) Wykonawca wykonana zgłoszenia wodnoprawne na prowadzenie trwałego odwodnienia wykopu, zgodnie z art. 394 ust. 1 punkt. 5. Prawa wodnego;
h) opinie, uzgodnienia i załączniki uzyskane na etapie projektu uznaje się za wiążące i zobowiązuje się Wykonawcę do wypełniania zawartych w nich ustaleń i warunków;
i) Wykonawca w ramach powyższego zadania musi zrealizować wszystkie niezbędne próby, płukania, badania zakończone stosownym protokołem zgodnie z dokumentacją projektową wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej;
j) na dzień odbioru Wykonawca dostarczy inwentaryzacje geodezyjną zatwierdzoną
przez właściwy ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej;
k) Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Właścicieli sąsiednich posesji o utrudnieniach i ograniczeniach w dojeździe na 2 dni przed planowanym terminem wykonywania robót;
l) w przypadku konieczności skorzystania z cudzej nieruchomości do wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych Wykonawca obowiązany jest przed ich rozpoczęciem uzgodnić przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z sąsiedniej nieruchomości z jej właścicielem, a po zakończeniu robót wykonawca obowiązany jest naprawić szkody powstałe w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości;
m) przed wejściem na teren prywatnych działek należy spisać z Właścicielem nieruchomości protokół wejścia na działkę oraz protokół zejścia z działki po realizacji wszystkich prac;
n) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną konieczną do wykonywania robót;
o) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia punktów osnowy Wykonawca jest zobowiązany do ich odtworzenia przez uprawnionego geodetę;
p) przed przystąpieniem do realizacji robót należy wystąpić z wnioskiem o zajecie pasa drogowego;
q) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy,
a w szczególności jego dozór;
r) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu;
s) Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji terenowej celem zapoznania się z istniejącą zabudową;
t) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy.
W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury;
u) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów; Zamawiający dopuszcza możliwość udostępnienia Wykonawcy mediów obecnie podłączonych do budynku (energia elektryczna, woda i kanalizacja sanitarna), na korzystanie z których Zamawiający posiada umowy, pod warunkami: założenia podliczników na własny koszt oraz najpóźniej w dniu odbioru końcowego rozliczenia się finansowo z Administratorem sieci ze zużycia mediów, a w przypadku braku takiego rozliczenia Zamawiający potrąci z ostatniej faktury Wykonawcy należność z tytułu zużytych mediów;
v) Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy;
w) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót;
x) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
y) w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane Polskie lub Europejskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji; w przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych.
3) Informacje dotyczące wynagrodzenia i gwarancji:
a) W związku z współfinansowaniem zamówienia ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu „Polski Ład: Program Inwestycji strategicznych”, Wykonawca zapewni finansowanie inwestycji w części nie pokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę z Promesy udzielonej Zamawiającemu przez Bank Gospodarstwa Krajowego w ramach programu Polski Ład, z zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia w całości nastąpi zgodnie z postanowieniami umowy – w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru końcowego Inwestycji przez Zamawiającego.
c. d. w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 627520,06 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiorczej sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w m. Sławsko, Pomiłowo, Wrześnica oraz Bobrowiczki w gminie Sławno, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanych sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej.
2.3. Część nr 3 Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków i przyłączami w m. Wrześnica, gm. Sławno, woj. Zachodniopomorskie.
2.3.1. Przedmiot zamówienia określa:
1) dokumentacja projektowa, budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków i przyłączami m. Wrześnica, gm. Sławno, woj. Zachodniopomorskie.
2) dokumentacja badań podłoża gruntowego oraz opinia geotechniczna określająca warunki gruntowo-wodne na działce nr 443/3 dla inwestycji polegającej na budowie przepompowni ścieków w miejscowości Wrześnica.
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: wymagania ogólne, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty odwodnieniowe, roboty betonowe, roboty montażowe, roboty drogowe, instalacje elektroenergetyczne, ogrodzenie.
2.3.2. Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia w stosunku do projektu budowlanego – dokumentacji budowlanej, parametrów równoważności dla produktów, dla których w dokumentacji budowlanej użyto nazw własnych oraz inne uwagi i zastrzeżenia dotyczące przedmiotu zmówienia zostały zawarte w Załączniku nr 2c do SIWZ.
2.3.3. Część nr 3 obejmuje:
1) sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8 de 200 x 5,9 mm – 484,9 m;
2) przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8 de 160 x 4,7 mm – 229,3 m;
3) sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej PE 100 SDR 17 RC de 90 - 94,30 m;
4) przepompownie ścieków z wyposażeniem – 1 szt. Przepompownie ścieków należy posadowić w odległości 8 m od studni S1 powyższe umożliwi posadowienie studni w gruncie mniej nawodnionym co znacznie ułatwi prowadzenie prac;
5) odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych pracach. Po przeprowadzonych pracach instalacyjnych należy odtworzyć nawierzchnię poprzez wykonanie podsypki piaskowej (grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm), podbudowy z kruszywa naturalnego 0 - 31,5 mm (warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm) ułożenie płyt wielootworowych zdemontowanych przed rozpoczęciem prac.
2.3.4. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dla części nr 3 wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
1) zbiornik przepompowni należy wykonać z jego dociążeniem przed wyporem wody gruntowej;
2) sposób pracy pomp w przepompowni należy potwierdzić z Zamawiającym, Inspektorem Nadzoru i Administratorem sieci oraz na podstawie obserwacji pracy pomp przy pełnym obciążeniu układu;
3) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kompletu materiałów dla PINB w Sławnie oraz złożyć zawiadomienie o zakończeniu prac.
3. Dotyczy wszystkich części:
1) Prowadzenie robót na budowie:
a) Za sposób wykonania prac przez Wykonawcę odpowiedzialny będzie wyznaczony przez niego Kierownik Budowy.
b) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowego z podziałem tygodniowym i przekazanie go Zamawiającemu do akceptacji.
2) Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
a) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptacje Nadzoru Inwestorskiego na materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego);
b) Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia harmonogramu realizacji sieci wodociągowej z wskazaniem planowanego przełączenia poszczególnych posesji do zrealizowanych przez siebie przyłączy wodociągowych oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej;
c) Zamawiający wymaga przy realizacji inwestycji stosowania kruszywa typu C90/3 ze skały litej;
d) studnie PVC oraz studnie betonowe należy zamówić i zamontować wraz z systemowymi żelbetowymi pierścieniami odciążającymi;
e) przedmiot zamówienia obejmuje odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych pracach;
f) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania (w tym koszty odszkodowań za uprawy rolne, koszty zajęcia pasa drogowego, itp.);
g) Wykonawca wykonana zgłoszenia wodnoprawne na prowadzenie trwałego odwodnienia wykopu, zgodnie z art. 394 ust. 1 punkt. 5. Prawa wodnego;
h) opinie, uzgodnienia i załączniki uzyskane na etapie projektu uznaje się za wiążące i zobowiązuje się Wykonawcę do wypełniania zawartych w nich ustaleń i warunków;
i) Wykonawca w ramach powyższego zadania musi zrealizować wszystkie niezbędne próby, płukania, badania zakończone stosownym protokołem zgodnie z dokumentacją projektową wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej;
j) na dzień odbioru Wykonawca dostarczy inwentaryzacje geodezyjną zatwierdzoną
przez właściwy ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej;
k) Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Właścicieli sąsiednich posesji o utrudnieniach i ograniczeniach w dojeździe na 2 dni przed planowanym terminem wykonywania robót;
l) w przypadku konieczności skorzystania z cudzej nieruchomości do wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych Wykonawca obowiązany jest przed ich rozpoczęciem uzgodnić przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z sąsiedniej nieruchomości z jej właścicielem, a po zakończeniu robót wykonawca obowiązany jest naprawić szkody powstałe w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości;
m) przed wejściem na teren prywatnych działek należy spisać z Właścicielem nieruchomości protokół wejścia na działkę oraz protokół zejścia z działki po realizacji wszystkich prac;
n) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną konieczną do wykonywania robót;
o) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia punktów osnowy Wykonawca jest zobowiązany do ich odtworzenia przez uprawnionego geodetę;
p) przed przystąpieniem do realizacji robót należy wystąpić z wnioskiem o zajecie pasa drogowego;
q) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy,
a w szczególności jego dozór;
r) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu;
s) Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji terenowej celem zapoznania się z istniejącą zabudową;
t) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy.
W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury;
u) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów; Zamawiający dopuszcza możliwość udostępnienia Wykonawcy mediów obecnie podłączonych do budynku (energia elektryczna, woda i kanalizacja sanitarna), na korzystanie z których Zamawiający posiada umowy, pod warunkami: założenia podliczników na własny koszt oraz najpóźniej w dniu odbioru końcowego rozliczenia się finansowo z Administratorem sieci ze zużycia mediów, a w przypadku braku takiego rozliczenia Zamawiający potrąci z ostatniej faktury Wykonawcy należność z tytułu zużytych mediów;
v) Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy;
w) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót;
x) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
y) w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane Polskie lub Europejskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji; w przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych.
3) Informacje dotyczące wynagrodzenia i gwarancji:
a) W związku z współfinansowaniem zamówienia ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu „Polski Ład: Program Inwestycji strategicznych”, Wykonawca zapewni finansowanie inwestycji w części nie pokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę z Promesy udzielonej Zamawiającemu przez Bank Gospodarstwa Krajowego w ramach programu Polski Ład, z zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia w całości nastąpi zgodnie z postanowieniami umowy – w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru końcowego Inwestycji przez Zamawiającego.
b) W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej, STWIOR i SWZ.
c) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także koszty wynikające z zapisów SWZ.
d) W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym.
c. d. w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 858240,83 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiorczej sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w m. Sławsko, Pomiłowo, Wrześnica oraz Bobrowiczki w gminie Sławno, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanych sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej.
2.4. Część nr 4 Budowa sieci i przyłączy kanalizacji ściekowej, sieci i przyłączy wodociągowych w m. Bobrowiczki, gm. Sławno.
2.4.1. Przedmiot zamówienia określa:
1) dokumentacja projektowa budowlano – wykonawcza budowa sieci i przyłączy kanalizacji ściekowej, sieci przyłączy wodociągowych w m. Bobrowiczki gm. Sławno.
2) dokumentacja geotechniczna z badań podłoża gruntowego dla potrzeb budowy drogi dojazdowej do Sławieńskiej Strefy Ekonomicznej wraz z budową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. Bobrowiczki, działka nr 1096/6, 1238, 93/19, 160/3, 181/1, 177/7, 177/5, 170/7, 170/8, 171/4, 170/10 gmina Sławno, powiat Sławieński, województwo zachodniopomorskie.
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
2.4.2. Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia w stosunku do projektu budowlanego – dokumentacji budowlanej, parametrów równoważności dla produktów, dla których w dokumentacji budowlanej użyto nazw własnych oraz inne uwagi i zastrzeżenia dotyczące przedmiotu zmówienia zostały zawarte w Załączniku nr 2d do SIWZ.
2.4.3. Część nr 4 obejmuje:
1) odcinek sieci wodociągowej od punktu W7 DN/OD 110 z rur PE100 SDR17 PN10, L=897,30 - 403,40 (odcinek sieci zrealizowany w roku 2020) = 493,9 [m];
Uwaga: Zrealizowany w roku 2020 odcinek od punktu W1 – W 7 zakończono zasuwą kołnierzową przy rozbudowie wodociągu należy nawiązać się do kołnierza powyższej zasuwy.
2) odcinek sieci wodociągowej DN/ID 80 z rur ŻEL, L=9,86 [m];
3) odcinki przyłączy wodociągowych DN/OD 90 z rur PE100 SDR17 PN10, L=45,30[m];
4) odcinek sieci kanalizacji ściekowej grawitacyjnej DN/OD 200x5,9mm, z rur PVC SN8 lite, L=312,70 [m];
5) odcinek przyłączy kanalizacji ściekowej grawitacyjnej DN 200x5,9mm, z rur PVC SN8 lite, L=46,30 [m].
2.4.4. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dla części nr 4 wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kompletu materiałów dla PINB w Sławnie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;
2) Zgodnie z uzgodnieniami nr ZArch.K.5183.302.2019.EK z dnia 9.08.2019 r. wydanymi przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Szczecinie zobowiązuje się Wykonawcę do:
a) Zlecenia przeprowadzenia interwencyjnych prac archeologicznych wyspecjalizowanej jednostce badawczej (osobie prawnej lub fizycznej).
b) uzyskania stosownego pozwolenia Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych.
c) Prowadzenia prac ziemnych związanych z realizacją inwestycji pod nadzorem archeologa.
3. Dotyczy wszystkich części:
1) Prowadzenie robót na budowie:
a) Za sposób wykonania prac przez Wykonawcę odpowiedzialny będzie wyznaczony przez niego Kierownik Budowy.
b) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowego z podziałem tygodniowym i przekazanie go Zamawiającemu do akceptacji.
2) Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
a) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptacje Nadzoru Inwestorskiego na materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego);
b) Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia harmonogramu realizacji sieci wodociągowej z wskazaniem planowanego przełączenia poszczególnych posesji do zrealizowanych przez siebie przyłączy wodociągowych oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej;
c) Zamawiający wymaga przy realizacji inwestycji stosowania kruszywa typu C90/3 ze skały litej;
d) studnie PVC oraz studnie betonowe należy zamówić i zamontować wraz z systemowymi żelbetowymi pierścieniami odciążającymi;
e) przedmiot zamówienia obejmuje odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych pracach;
f) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania (w tym koszty odszkodowań za uprawy rolne, koszty zajęcia pasa drogowego, itp.);
g) Wykonawca wykonana zgłoszenia wodnoprawne na prowadzenie trwałego odwodnienia wykopu, zgodnie z art. 394 ust. 1 punkt. 5. Prawa wodnego;
h) opinie, uzgodnienia i załączniki uzyskane na etapie projektu uznaje się za wiążące i zobowiązuje się Wykonawcę do wypełniania zawartych w nich ustaleń i warunków;
i) Wykonawca w ramach powyższego zadania musi zrealizować wszystkie niezbędne próby, płukania, badania zakończone stosownym protokołem zgodnie z dokumentacją projektową wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej;
j) na dzień odbioru Wykonawca dostarczy inwentaryzacje geodezyjną zatwierdzoną
przez właściwy ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej;
k) Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Właścicieli sąsiednich posesji o utrudnieniach i ograniczeniach w dojeździe na 2 dni przed planowanym terminem wykonywania robót;
l) w przypadku konieczności skorzystania z cudzej nieruchomości do wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych Wykonawca obowiązany jest przed ich rozpoczęciem uzgodnić przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z sąsiedniej nieruchomości z jej właścicielem, a po zakończeniu robót wykonawca obowiązany jest naprawić szkody powstałe w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości;
m) przed wejściem na teren prywatnych działek należy spisać z Właścicielem nieruchomości protokół wejścia na działkę oraz protokół zejścia z działki po realizacji wszystkich prac;
n) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną konieczną do wykonywania robót;
o) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia punktów osnowy Wykonawca jest zobowiązany do ich odtworzenia przez uprawnionego geodetę;
p) przed przystąpieniem do realizacji robót należy wystąpić z wnioskiem o zajecie pasa drogowego;
q) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy,
a w szczególności jego dozór;
r) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu;
s) Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji terenowej celem zapoznania się z istniejącą zabudową;
t) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy.
W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury;
u) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów; Zamawiający dopuszcza możliwość udostępnienia Wykonawcy mediów obecnie podłączonych do budynku (energia elektryczna, woda i kanalizacja sanitarna), na korzystanie z których Zamawiający posiada umowy, pod warunkami: założenia podliczników na własny koszt oraz najpóźniej w dniu odbioru końcowego rozliczenia się finansowo z Administratorem sieci ze zużycia mediów, a w przypadku braku takiego rozliczenia Zamawiający potrąci z ostatniej faktury Wykonawcy należność z tytułu zużytych mediów;
v) Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy;
w) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót;
x) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
y) w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane Polskie lub Europejskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji; w przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych.
3) Informacje dotyczące wynagrodzenia i gwarancji:
a) W związku z współfinansowaniem zamówienia ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu „Polski Ład: Program Inwestycji strategicznych”, Wykonawca zapewni finansowanie inwestycji w części nie pokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę z Promesy udzielonej Zamawiającemu przez Bank Gospodarstwa Krajowego w ramach programu Polski Ład, z zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia w całości nastąpi zgodnie z postanowieniami umowy – w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru końcowego Inwestycji przez Zamawiającego.
b) W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej, STWIOR i SWZ.
c) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także koszty wynikające z zapisów SWZ.
d) W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym.
c. d. w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 503041,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7071270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9696177,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7071270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bautra Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bautra Sp. z o. o., Przedsiębiorstwo Budowlano Inżynieryjne SPECTRUM – Tomasz Lisowski Łukasz Gmerek Spółka Cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692554366, 6692556247

7.3.3) Ulica: Austriacka 9

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-430

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Pol-Dróg Drawsko Pomorskie S.A., ul. Podmiejska 2, 78-500 Drawsko Pomorskie – 40% sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7071270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1183255,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1887918,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1183255,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kazimierz Gozdal

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391793605

7.3.3) Ulica: Pomiłowo 22 a

7.3.4) Miejscowość: Sławno

7.3.5) Kod pocztowy: 76-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1183255,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1101543,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1368058,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1101543,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bautra Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bautra Sp. z o. o., Przedsiębiorstwo Budowlano Inżynieryjne SPECTRUM – Tomasz Lisowski Łukasz Gmerek Spółka Cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692554366, 6692556247

7.3.3) Ulica: Austriacka 9

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-430

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Pol-Dróg Drawsko Pomorskie S.A., ul. Podmiejska 2, 78-500 Drawsko Pomorskie – 40% sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1101543,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 578344,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738575,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 578344,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kazimierz Gozdal

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391793605

7.3.3) Ulica: Pomiłowo 22 a

7.3.4) Miejscowość: Sławno

7.3.5) Kod pocztowy: 76-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 578344,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.