eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Remont kanalizacji sanitarnej i deszczowej polegającej na przebudowie sieci kanalizacyjnych wraz z przyłączami na terenie Stacji Obsługi Samochodów KWP przy ul. Lwowskiej 28 w Krośnie - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081677 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Remont kanalizacji sanitarnej i deszczowej polegającej na przebudowie sieci kanalizacyjnych wraz z przyłączami na terenie Stacji Obsługi Samochodów KWP przy ul. Lwowskiej 28 w Krośnie – Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 690316970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Dąbrowskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: ˜Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜35-036

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.podkarpacka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://platforma.zakupowa.pl/pn/kwp_rzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Remont kanalizacji sanitarnej i deszczowej polegającej na przebudowie sieci kanalizacyjnych wraz z przyłączami na terenie Stacji Obsługi Samochodów KWP przy ul. Lwowskiej 28 w Krośnie – Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-a532732b-a5c1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00010070/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 SOT Krosno - remont sieci kanalizacji sanitarnej, wody oraz sieci elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00042176/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜ZP/11/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia jest remont kanalizacji sanitarnej i deszczowej polegającej na przebudowie sieci kanalizacyjnych wraz z przyłączami na terenie Stacji Obsługi Samochodów KWP przy ul. Lwowskiej 28 w Krośnie a także wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego zgodnie z warunkami MPGK przebudowy kanalizacji sanitarnej punkt 6 z dnia 12.06.2020r. – etap I. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie wykonawczym, przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, dokumentach towarzyszących stanowiących Załączniki do SWZ.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.4. Rozwiązania równoważne:Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.5. Gwarancja1) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot – minimum 36 miesięcy.Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi;2) okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. W związku z powyższym Zamawiający zaznacza, że Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej. Szczegółowe informacje odnośnie kryterium „okresu przedłużenia gwarancji” zostały zamieszczone w § 18 SWZ. 7. Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na dokumentację przetargową, którą należy odczytywać wraz modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania.8. Wizja lokalnaZamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca którego dotyczy zamówienie. Przeprowadzenie wizji lokalnej nie jest wymogiem obligatoryjnym i nie skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 w zw. z art. 266 ustawy Pzp. Na wniosek Wykonawcy, Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej w dni robocze, w godz.: 7:30 -15:30, po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem KMP Krosno Panem Stanisławem Fruga - tel. 510 997 223.9. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na roboty budowlane przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.10. Podwykonawcy.1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom;2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;3) w § 11 SWZ zamieszczono dodatkowe informacje co do podwykonawstwa, a także w § 11 - Załącznika nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy. 11. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia.1) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych Wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych;2) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 w zw. z art. 266 ustawy Pzp;3) Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320 z późn. zm.), zgodnie z art. 95 w zw. z art. 266 ustawy Pzp:a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza lub wskazany przez tego Wykonawcę Podwykonawca robót budowlanych,zatrudniał na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia co najmniej 8 pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane,b) szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w § 26 Załącznika nr 3 do SWZ –Projektowane postanowienia umowy.12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp.13. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365310,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365310,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365310,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych w Krośnie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜370314080

7.3.3) Ulica: ˜ul. Grodzka 26

7.3.4) Miejscowość: ˜Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: ˜38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

˜w ofercie wykonawca wskazał, że na tym etapie zakres i nazwy podwykonawców są nieznane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365310,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜5 miesiące

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.