eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1435 K Brzesko - Cerekiew, nr 1442 K Krzeczów - Grądy i drogi gminnej na rondo z odcinkami chodnika w miejscowości Jasień, Jodłówka.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1435 K Brzesko – Cerekiew, nr 1442 K Krzeczów – Grądy i drogi gminnej na rondo z odcinkami chodnika w miejscowości Jasień, Jodłówka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzesku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargizdp@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.powiatbrzeski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1435 K Brzesko – Cerekiew, nr 1442 K Krzeczów – Grądy i drogi gminnej na rondo z odcinkami chodnika w miejscowości Jasień, Jodłówka.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53bddf24-a07a-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081667

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041176/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1435K Brzesko-Cerekiew , nr 1422K Krzeczów - Grądy i drogi gminnej na rondo z odcinkami chodnika w m. Jasień,Jodłówka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53bddf24-a07a-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53bddf24-a07a-11ed-9236-36fed59ea7dd
oraz drogą emailową na adres : przetargizdp@onet.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Maria Wojcieszek , Angelika Stec
tel. 14 66 31221
e-mail: przetargizdp@onet.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania : zdp.powiatbrzeski.pl
5.Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
6. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53bddf24-a07a-11ed-9236-36fed59ea7dd
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
8. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pomocą poczty elektronicznej na adres poczty Zamawiającego: przetargizdp@onet.pl oraz odpowiednimi adresami poczty elektronicznej wskazanej przez Wykonawców.
11.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): jak w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Jak w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP. ZP.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie :
• Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
- rozbiórka konstrukcji nawierzchni bitumicznej grub. 7cm oraz podbudowy z transportem materiału i utylizacją – 465 m2
• Roboty ziemne, urządzenia odwadniające
- Wykopy wykonywane koparką w gruncie III – IV kat. z transportem na odl. 3 km- 900 m3
- Wykonanie studzienek ściekowych z osadnikiem Ø 500 z wpustem żeliwnym – 11 szt
- Wykonanie studni kontrolnych z rur betonowych Ø 800 - 3 szt
- Wykonanie kolektora z rur PP Ø300 SN8 na podsypce piaskowej grub. 20 cm – 63 m
- Wykonanie przykanalików z rur PP Ø200 SN 8 na podsypce piaskowej grub. 20 cm- 60 m
Krawężnik, chodnik
- ustawienie obrzeży betonowych wibroprasowanych 8x30 cm na ławie z betonu – 159 m
- ustawienie krawężnika betonowego wibroprasowanego 15/30 cm na ławie z betonu- 162 m
- podbudowa pod chodnik z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grub. 30 cm – 242 m
- nawierzchni chodnika z kostki brukowej wibroprasowanej szarej grub. 6 cm – 242 m
Zjazdy
- wykonanie podbudowy na zjazdach z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubości 30 cm – 116 m2
- wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej grubości 8cm - 74 m2
Konstrukcja jezdni na tarczy skrzyżowania
- mechaniczne wyrównanie i zagęszczenie podłoża – 1486 m2
- wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm, grubości 30 cm - 1486 m2
- wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 31,5/63 mm, grubości 22 cm – 1 486 m2
- wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowe AC/22P grubości 6 cm- 1486 m2
- wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S grubości 4 cm – 1297m2
Wykonanie wyspy centralnej
- obramowanie wyspy kanalizującej i wysepek krawężnikiem granitowym - 125 m,
- nawierzchnia z kostki granitowej kolorowej -189 m2,
Oznakowanie , urządzenia zabezpieczające
- ustawienie słupków i montaż tarcz znaków 65 szt
- montaż tablic 200x150 cm – 3 szt
- oznakowanie poziome jezdni grubowarstwowe 55 m2
- budowa sieci oświetlenia ulicznego – 1 kpl
- humusowanie zieleńców warstwą ziemi urodzajnej wrz z obsianiem grubości 10 cm – 180 m2

Szczegółowy opis i warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają:

2. TTiER – formularz cenowy/kosztorys ofertowy załącznik nr 2 do swz + pomocniczy zał.2.1. (budowa sieci oświetlenia ulicznego .)
3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
4. Projektowane postanowienia umowy
5.Dokumentacja techniczna budowy ronda

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233128-2 - Roboty budowlane w zakresie rond

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie jeżeli :
a) w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno (1) zadanie o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto polegające na budowie , przebudowie, rozbudowie drogi publicznej obejmującej w swym zakresie budowę chodników , placów , ronda itp w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia .
W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość według średniego kursu walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
b) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą :
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej
- uprawnienia do kierowania robotami elektroenergetycznymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na podstawie złożonego do oferty oświadczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1.1. Wykaz zawierający wykonanie co najmniej jednej (1) roboty budowlanej drogowej o wartości nie niższej niż 500 000,00 zł brutto polegającej na budowie , przebudowie, rozbudowie drogi publicznej obejmującej w swym zakresie , budowę chodnika , placów , ronda itp w zakresie objętym zamówieniem wykonanej , nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; ( wzór - Załącznik nr 6 do SWZ) .
Okres wyrażony w latach , liczy się wstecz od dnia , w którym upływa termin składania ofert .
W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość według średniego kursu walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
1.2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie dysponowania:
- w specjalności drogowej ; ( wzór Załącznik nr 7 do swz ).
- w specjalności elektroenergetycznej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 20 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) .
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia :22.03.2023r
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PKO Bank Polski , numer rachunku: PKO BP nr 33 1020 2892 0000 5202 0678 1712 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr ZDP.ZP.271.1.2023 Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1435 K Brzesko – Cerekiew, nr 1442 K Krzeczów – Grądy i drogi gminnej na rondo z odcinkami chodnika w miejscowości Jasień, Jodłówka.
4) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być : Powiat Brzeski – Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 6, 32-800 Brzesko , określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a) Pełnomocnictwo
• Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
• W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia, w przypadku :
- usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli konieczność ta wynika z nieprzewidzianych okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
- koniecznością wykonania zamówień dodatkowych lub innych zamówień powiązanych, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne, zasadne lub celowe, jeżeli ich wykonanie ma wpływ na termin i tryb realizacji zamówienia podstawowego,
- ujawnieniem niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym z inwentaryzacją podziemnych sieci, instalacji lub urządzeń obcych oraz koniecznością wykonania robót związanych z ich zabezpieczeniem lub usunięciem kolizji,
- zaistnienia nieprzewiedzianej konieczności przesunięcia terminu przekazania terenu budowy,
2) zmiany terminu realizacji, w przypadku:
a) w przypadku zawarcia umowy z wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą – o czas, jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy;
b) siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności, jak również siły wyższej, która już wystąpiła (COVID-19), lecz jej skutki nie są jeszcze znane;
Za siłę wyższą, warunkująca zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia,
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1 do pkt 2 mogą być wprowadzone wyłącznie wtedy, gdy mają one wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. W przypadku ich wystąpienia wykonawca może wystąpić do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca powinien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia.
3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia ; na stronie https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.