eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Dobudowa oświetlenia parkowego w Nowej Dębie ul. Jana Pawła II - etap II



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081652 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Dobudowa oświetlenia parkowego w Nowej Dębie ul. Jana Pawła II - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Nowa Dęba

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 830409548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Rzeszowska 3

1.5.2.) Miejscowość: ˜Nowa Dęba

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜39-460

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜15 846 26 71

1.5.8.) Numer faksu: ˜15 846 51 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜gmina@nowadeba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://www.nowadeba.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜http://www.nowadeba.pl/bip/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Dobudowa oświetlenia parkowego w Nowej Dębie ul. Jana Pawła II - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-89ac8eb3-a33a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081652

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00010454/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Budowa oświetlenia wewnątrzosiedlowego ul. Rzeszowska 11 - ul. Jana Pawła II 36 - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00038024/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜RL.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 42523,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Borowej w Nowej Dębie- etap II w zakresie: • Zasilanie i szafa sterowania,• Linie kablowe,• Słupy i oprawy1)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej ( zał. Nr6 do SWZ) , na którą składa się dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonaniai Odbioru Robót Budowlanych i przedmiary robót (załącznik nr 7 do SWZ). Przedmiary robótmają charakter pomocniczy i służą do zobrazowania skali robót budowlanych, mają one zazadanie pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia.2) Koszty dostawy i montażuwszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją, w tymwykonanie projektów wykonawczych w uzgodnieniu z inwestorem, jeśli takie będą niezbędne donależytego wykonania całości zadania oraz uzyskania certyfikatów, dopuszczenia doużytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz gwarancji.3) Wbudowane idostarczone przez Wykonawcę materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracjezgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lubaprobatę techniczną.4) Wykonawca wykona przedmiot umowy z własnych materiałów. 5)Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi min 2 lata oddnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. 6)Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej tj. Projekcie – opisachtechnicznych i rysunkach, przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania iOdbioru Robót Budowlanych, zostały wykazane nazwy producenta, nazwy własne, znakitowarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonanianiniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz „lub równoważne”.7)Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazwhandlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niżwskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunkitechniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotuzamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a niekonkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych wstosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, żebędą posiadały nie gorsze parametry techniczne.8) Zamawiający informuje, że opisującprzedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat,specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązaniarównoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.9) Domateriałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwyproducenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiałyi urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych,funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinnyspełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeńprojektowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29643,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39437,02

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29643,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜INSTAL - TECH Marcin Borawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8141644270

7.3.4) Miejscowość: ˜Huta Komorowska

7.3.5) Kod pocztowy: ˜36-110

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29643,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜90 dni

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.