eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › "ZAKUP SAMOCHODU PATROLOWEGO TYPU BUS - 2 SZT"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081547 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜„ZAKUP SAMOCHODU PATROLOWEGO TYPU BUS – 2 SZT”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜KOMENDA STRAŻY MIEJSKIEJ W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 290522825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Ogrodowa 3B

1.5.2.) Miejscowość: ˜Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜25-024

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: ˜(41) 344-22-40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜sekretariat@strazmiejska.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.strazmiejska.kielce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜1) https://miniportal.uzp.gov.pl, 2) https://www.strazmiejska.kielce.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜„ZAKUP SAMOCHODU PATROLOWEGO TYPU BUS – 2 SZT”

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-b70a32af-b6fa-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081547

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00056592/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜SM-2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodów osobowych typu BUS z zabudową do przewozu osób zatrzymanych (2 sztuki). 1. Przeznaczenie pojazduPojazd ma być przeznaczony do wykonywania przez Straż Miejską zadań patrolowych i interwencyjnych oraz do przewozu osób zatrzymanych.2. Warunki eksploatacji1) Pojazd musi być przystosowany do:a) eksploatacji we wszystkich porach roku i doby w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej,b) jazdy po drogach twardych i gruntowych,c) przechowywania na wolnym powietrzu,d) mycia w myjniach automatycznych szczotkowych.3. Wymagania formalne1) Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu bazowego.2) Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450).3) Pojazd musi spełniać warunki dodatkowe dla pojazdu samochodowego uprzywilejowanego określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.)4) W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowany pojazd poszczególnych punktów specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia przez Wykonawcę niezbędnych dokumentów, w szczególności dokumentacji technicznej pojazdu.5) W fazie modyfikacji pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do konsultowania i uzyskania akceptacji przez Zamawiającego proponowanych do zastosowania w pojeździe rozwiązań konstrukcyjnych i funkcjonalnych dotyczących zabudowy pojazdu.6) Zmiany adaptacyjne pojazdu powstałe w wersji dla potrzeb służb Straży Miejskiej, dotyczące montażu wyposażenia, nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji w trakcie jego eksploatacji.Pojazd musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami z uwzględnieniem obowiązujących przepisów.Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia w tym minimalne parametry techniczne zostały określone w złączniku nr 7 do SWZ.W celu potwierdzenia, że oferowany pojazd spełnia wymagania lub posiada cechy określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, należy przedstawić:1. Karta katalogowa/specyfikacja techniczna/ oferowanego przedmiotu zamówienia;2. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca składa wraz z ofertą.3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy p.z.p wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Przepisu nie stosuje się jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114000-9 - Pojazdy specjalne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

˜W postępowaniu została złożona jedna oferta przez Wykonawcę AMZ-KUTNO S.A. Oferta Wykonawcy podległa odrzuceniu na podstawie art. 226 pkt. 5) PZP, gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Oferowany przez Wykonawcę pojazd nie spełnia parametrów określonych w SWZ w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z OPZ wysokość maksymalna została określona na 1950 mm. Oferowany przez Wykonawcę pojazd jak wynika z przedłożonej wraz z ofertą karty katalogowej ma wysokość 1990 mm.Mając na uwadze powyższe, postępowanie podlega unieważnieniu zgodnie z art. 255 pkt. 2) PZP, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.