eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Rozbudowa cmentarza przy ulicy Zachodniej w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081541 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Rozbudowa cmentarza przy ulicy Zachodniej w Słupsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Przemysłowa 73

1.5.2.) Miejscowość: ˜Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜+48 59 841 00 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Rozbudowa cmentarza przy ulicy Zachodniej w Słupsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-2508163c-b240-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081541

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00001554/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Rozbudowa cmentarzy przy ul. Rabina dr Maxa Josepha oraz Zachodniej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00051179/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜ZP.261.10.2021.ZP5

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 289018,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Rozbudowa cmentarza przy ulicy Zachodniej w Słupsku” w ramach zadania Rozbudowa cmentarzy przy ulicy Rabina dr Maxa Josepha oraz Zachodniej.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni komunikacyjnych oraz wyrównanie terenu pod kwatery cmentarza komunalnego przy ulicy Zachodniej w Słupsku, w szczególności:1) odprowadzenie wód deszczowych przez wpusty:a) PCV Dn200-L=2,1 m – Wp5-D3b) PCV Dn250-L=37,5 m – D3-D22) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej na podbudowie z kruszywa naturalnego i łamanego – odcinki pomiędzy punktami: 15 – 16, 9 – 10,3) wykonanie wodościeków z prefabrykowanych korytek betonowych układanych wzdłuż alejek równolegle do osi głównej cmentarza a na przejazdach i wejściach do kwater koryta z kratą (MEADRAIN PG Specjal lub równoważne),4) wykonanie obrzeży drogi z elementów prefabrykowanych,5) wykonanie ściany filtracyjnej,6) układanie rur ochronnych z PCW w wykopie, rura SRS G160/9,17) założenie trawników na kwaterze 51 o łącznej powierzchni około 280 m2:a) zebranie warstwy ziemi o grubości 5 cm wraz z jej wywozem z terenu cmentarza oraz utylizacją – prace przy nasadzeniach oraz przy kwaterach należy wykonywać ręcznie, ze szczególną ostrożnością,b) dowóz i równomierne rozścielenie warstwy ziemi urodzajnej o grubości 5 cm,c) wysiew nasion traw w ilości co najmniej 0,03 kg/m2 mieszanką nasion traw o następującym składzie gatunkowym: mietlica pospolita – 30%, kostrzewa nitkowata – 30%, kostrzewa różnolistna – 25%, rajgras angielski – 15%,d) nasiona należy wymieszać z wierzchnią warstwą ziemi, umieszczając je na głębokości nie większej niż 0,5 cm, po wysiewie nasion ziemia powinna być wałowana w celu ostatecznego wyrównania i stworzenia dobrych warunków dla podsiąkania wody,8) konstrukcja alejek – odcinki pomiędzy punktami 15 – 16, 9 – 10:a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 4 cm,b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 4 cm,c) podbudowa z kruszywa łamanego 15 cm,d) geowłóknina 350 g/m2,e) zagęszczona pospółka 30 cm,9) konstrukcja placów – miejsca poboru wody i śmietniki:a) kostka betonowa 8 cm,b) podsypka cementowo – piaskowa 3 cmc) zagęszczona pospółka 30 cm10) miejsca poboru wody (zdroje publiczne) – w zakresie projektu zaplanowano placyki z ogólnodostępnymi zaworami czerpalnymi do poboru wody ze stali nierdzewnej rys. „nawierzchnia z kostki betonowej”. Przy kranach przewidziano studzienki chłonne z kręgów betonowych, wypełnione żwirem z niskim ocembrowaniem z kostki granitowej,11) inne roboty towarzyszące wynikające z opisu zawartego w SWZ i specyfiki zamówienia,12) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do SWZ.4. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.5. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.7. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia odbioru końcowego tych robót. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryterium oceny ofert i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 48 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót.10. Wspólny Słownik Zamówień CPV: Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe.Dodatkowy kod CPV: 45236300-3 Wyrównywanie terenu cmentarzy, 45233262-3 Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego, 77314100-5 Usługi w zakresie trawników, 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych, 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Rezygnacja z podziału na części podyktowana jest obawami, że nadmierny podział robót spowoduje nieprawidłową realizację zamówienia poprzez obniżenie jakości wykonanych prac oraz zwiększenie kosztów ich wykonania (mniejszy zakres prac generuje wyższe ceny jednostkowe robót). Podział zamówienia wymagałby, aby wzywać dwóch lub więcej wykonawców do wykonywania tego samego zlecenia, co wiąże się z nieuniknionym chaosem wykonawców w miejscu wykonywania prac. Brak podziału nie ograniczy możliwości ubiegania się o zamówienie małym i średnim przedsiębiorstwom, tym samym nie naruszy konkurencji.12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.14. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

45236300-3 - Wyrównywanie terenu cmentarzy

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352822,81

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352822,81

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352822,81

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜"Krężel" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜839-30-41-105

7.3.3) Ulica: ˜ul. Kasztanowa 1

7.3.4) Miejscowość: ˜Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: ˜76-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352822,81

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.