eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakroczym › "Sukcesywne świadczenie usług cateringowych - przygotowywanie posiłków dla Gminnego Przedszkola Publicznego ,,Radosne Wzgórze" w Zakroczymiu"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sukcesywne świadczenie usług cateringowych – przygotowywanie posiłków dla Gminnego Przedszkola Publicznego ,,Radosne Wzgórze” w Zakroczymiu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Przedszkole Publiczne "Radosne wzgórze" w Zakroczymiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146701241

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 25

1.5.2.) Miejscowość: Zakroczym

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-170

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Katarzyna.Karczewska@zakroczym.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gppzakroczym.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4f8accd6-95cb-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywne świadczenie usług cateringowych – przygotowywanie posiłków dla Gminnego Przedszkola Publicznego ,,Radosne Wzgórze” w Zakroczymiu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f8accd6-95cb-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00081511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541589

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Udzielenie zamówienia zostało przewidziane w poprzednim ogłoszeniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPP.WR271,1,2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 133056,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych związanych z przygotowaniem całodziennych posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w Gminnym Przedszkolu Publicznym ,,Radosne wzgórze” w Zakroczymiu.
2. Usługa obejmować będzie przygotowanie oraz dostarczenie posiłków dla 61 dzieci (maksymalnie) w 3 oddziałach przedszkolnych.
3. Całodzienny posiłek dla oddziałów przedszkolnych będzie się składał z: śniadania, drugiego śniadania, I danie (zupy), obiadu – II danie.
4. Przewidywana dzienna liczba całodziennych posiłków wynosi 61 szt.
5. O liczbie posiłków w danym dniu wykonawca będzie informowany dzień wcześniej do wspólnie ustalonej godziny. W oparciu o uzyskane informacje wykonawca przygotuje do dostarczenia określoną liczbę posiłków. Odbiory posiłków odbywać się będą od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
6. Liczba dni żywieniowych oddziałów przedszkolnych 231.
7. Posiłki muszą być przygotowane do odbioru w jednorazowych opakowaniach oraz w specjalistycznych termosach/naczyniach gwarantujących właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw. Dostarczenie posiłków będzie realizowane przez Wykonawcę na jego koszt. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również zwrot termosów/naczyń.
8. Posiłki będą dostarczane przez Wykonawcę z punktu gastronomicznego Wykonawcy zlokalizowanego w odległości do 15 km od siedziby Zamawiającego.
9. Wykonawca najpóźniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego kolejnego miesiąca świadczenia usług ustali i przedstawi do zatwierdzenia dyrektorowi przedszkola propozycje jadłospisu na okres kolejnego miesiąca. Jadłospis ma zawierać kaloryczność poszczególnych posiłków oraz informację o alergenach. Dyrektor ma prawo do dokonania zmian w jadłospisie.
10. Jadłospis musi być dostosowany do potrzeb żywieniowych dzieci zgłoszonych przez dyrektora przedszkola np. alergie pokarmowe, bezmleczne, bezglutenowe, dieta dla diabetyków itp. Powinien on być urozmaicony, rodzaj potraw nie może powtarzać się w tym samym tygodniu. Posiłki muszą być urozmaicone, wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki.
11. Produkty w dziennym jadłospisie muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1154).
12. Posiłki muszą być przygotowywane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi żywności, w szczególności z postanowieniami ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2020r. poz. 2021 ze zm.), normami żywnościowymi, normami HACCP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

15894210-6 - Posiłki szkolne

15894300-4 - Dania gotowe

15894200-3 - Posiłki gotowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): RESTAURACJA SZWAGIERKI S.C K.ŁOGINOW-FIGURA, A.KOPEĆ

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: RESTAURACJA SZWAGIERKI S.C K.ŁOGINOW-FIGURA, A.KOPEĆ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311687409

7.3.3) Ulica: Płońska 26A

7.3.4) Miejscowość: Zakroczym

7.3.5) Kod pocztowy: 05-170

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-08 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.