Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00254189/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie świetlicy wiejskiej w Przełęku do działalności rekreacyjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Płośnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 52
1.5.2.) Miejscowość: Płośnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-206
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 236981755
1.5.8.) Numer faksu: 236981760
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@plosnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.plosnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przystosowanie świetlicy wiejskiej w Przełęku do działalności rekreacyjnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6ebcaf6-3c25-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004818/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Przystosowanie świetlicy wiejskiej w Przełęku do działalności rekreacyjnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przystosowanie świetlicy wiejskiej w Przełęku do działalności rekreacyjnej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254189/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZiZP.271.14.2021.ZC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac modernizacyjnych - robót budowlanych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania budynku i dostosowania go do infrastruktury rekreacyjnej.
Zakres przewidzianych prac:
a) modernizacja łazienki ogólnodostępnej – planuje się powiększenie wewnątrz budynku pomieszczenia łazienki ogólnodostępnej, w tym dla osób niepełnosprawnych. Łazienka wyposażona w umywalkę, miskę ustępową, pisuar, zawór czerpalny ze złączką do węża oraz wpust podłogowy. Urządzenia przystosowane dla osób niepełnosprawnych wyposażone dodatkowo w poręcze ułatwiające korzystanie z tychże urządzeń osobom niepełnosprawnym. Wentylacja łazienki grawitacyjna za pomocą komina wentylacyjnego wspomagana mechanicznie wentylatorem typu silent. Ściany licowane płytkami glazurowanymi. Podłoga z płytek gresowych lub terakotowych. Ścianki działowe z betonu komórkowego posadowione na ławie betonowej. Drzwi wewnętrzne metalowe, w kolorze białym;
b) wymiana drzwi wewnętrznych – planuje się wymianę drzwi wewnętrznych (drzwi wewnętrzne stalowe z ościeżnicą stalową fabrycznie wykończone w kolorze białym);
c) roboty malarskie – planuje się odświeżające roboty malarskie w związku z robotami budowlanymi. Ściany i sufity malowane farbami emulsyjnymi zmywalnymi;
d) roboty instalacji wodno-kanalizacyjnej – planuje się wykonanie instalacji wodnej i kanalizacyjnej w nowej łazience ogólnodostępnej oraz w zapleczu. Instalację wody zimnej planuje się doprowadzić jako rozwinięcie istniejącej instalacji. Dla uzyskania ciepłej wody użytkowej zastosować miejscowe podgrzewacze elektryczne. Instalację kanalizacyjną należy włączyć do istniejącego przykanalika wewnątrz budynku;
e) roboty elektryczne – planuje się nowy rozdział oświetlenia a także nowej instalacji gniazdowej w nowej łazience ogólnodostępnej oraz w zapleczu. Instalacja zasilana będzie z istniejącego przyłącza.
f) ogrzewanie – planuje się nowy system ogrzewania budynku. Jako jednostki grzewcze przyjęto klimatyzatory z funkcją grzania. Klimatyzatory zasilane będą z projektowanej instalacji fotowoltaicznej zlokalizowanej na zewnątrz budynku – wg opracowania elektrycznego. Parametry klimatyzatora: jednostka wewnętrzna klimatyzatora ściennego Q chł.= 35 (regulacja od min. 1,0 do max. 4,6) kW Q grz. = 4,1 (regulacja od min. 0,9 do max. 5,9) kW. Klimatyzator z funkcją grzania przy temp. zewnętrznej do -25° C, SEER = 8,5 SCOP = 4,6;
g) instalacja fotowoltaiczna – planuje się wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 6,84 kWp. Instalacja zlokalizowana na zewnątrz budynku na gotowych prefabrykowanych wspornikach.
Przedmiot zamówienia szczegółowo określają załączniki do SWZ: Załącznik nr 10 – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 11 – Przedmiar robót – instalacja fotowoltaiczna, Załącznik nr 12 – Projekt zagospodarowania terenu – instalacja fotowoltaiczna, Załącznik nr 13 – Przedmiar robót – roboty sanitarne i elektryczne, Załącznik nr 14 – Rysunki projektowe (instalacja elektryczna, grzewcza, wod.-kan., rzut przyziemia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45232460-4 - Roboty sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ważnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Remont dachu w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących dostosowania instalacji elektrycznych w pomieszczeniach ZS2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.