Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00041746/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
- 2021/BZP 00045215/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081422 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜Wykonanie ekspertyzy w zakresie ochrony pożarowej budynku w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 180692828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Anieli Krzywoń 1
1.5.2.) Miejscowość: ˜Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜261162206
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜33wog.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://33wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://platformazakupowa.pl/pn/33wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
˜Jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Wykonanie ekspertyzy w zakresie ochrony pożarowej budynku w Kielcach2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-9f8e52dd-a757-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00010707/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Wykonanie ekspertyzy stanu ppoż klatki schodowej w kompleksie wojskowym w Kielcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00041746/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜Zp22/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 203252,02 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8130,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1) Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na wykonaniu ekspertyzy technicznej w zakresie ochrony pożarowej budynku nr 1 w Kielcach przy ul. R. Mielczarskiego 139/143 w Kielcach. 2) Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, będącego przedmiotem niniejszego postępowania, kwotę 10 000,00 zł brutto.3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac objętych niniejszym zamówieniem określa załącznik do SWZ;4) Projekt umowy przedstawiony w załączniku do niniejszej SWZ stanowi uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia;5) Kody CPV- według wspólnego słownika zamówień:Główny kod CPV: 71241000-9- studia wykonalności, usługi doradcze, analizy;Dodatkowe kody CPV:71317000-3- usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ˜EKO- STRAŻAK- POLSKA S.C. Ryszard Januszkiewicz, Jolanta Januszkiewicz- Putkowska i Wspólnicy
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ˜Jolanta Januszkiewicz- Putkowska; Ryszrd Januszkiewicz; Artur Putkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜9151753587
7.3.3) Ulica: ˜Kukuczki 5/21
7.3.4) Miejscowość: ˜Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: ˜50-570
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
EKO-STRAŻAK-POLSKA S.C. JOLANTA JANUSZKIEWICZ-PUTKOWSKA I WSPÓLNICY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜90 dni
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Dostawa obuwia i odzieży gastronomicznej oraz medycznej(zamówienie z podziałem na 2 części)
- Robota budowlana - remont ogrodzenia kompleksu wojskowego w Tarnobrzegu na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej
- Robota budowlana - remont budynku nr 3 na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w Nowej Dębie
- "Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego"
- Dostawa nowych tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących
- Robota budowlana - remont budynku nr 513 (PZS) na terenie Obozowiska OSPWL-Dęba w Nowej Dębie.
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.