eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana nawierzchni na placu zabaw w Parku im. Kozłowskiego w ramach projektu z Budżetu Obywatelskiego na 2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081394 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Wymiana nawierzchni na placu zabaw w Parku im. Kozłowskiego w ramach projektu z Budżetu Obywatelskiego na 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: ˜Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: ˜22 443 73 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.ursynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Wymiana nawierzchni na placu zabaw w Parku im. Kozłowskiego w ramach projektu z Budżetu Obywatelskiego na 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-34374186-8c79-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000102/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji projektu BO2021 pn. Jurajski Plac Zabaw – niech dinozaury dalej cieszą dzieci. Modernizacja nawierzchni placu zabaw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00022886/06

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜KZP-XII-WZP.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1194437,17 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 771764,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni na placu zabaw w Parku im. Kozłowskiego w ramach projektu z Budżetu Obywatelskiego na 2021 r.1. Stan obecny:Plac zabaw znajdują się w obrębie terenu zieleni Olkówek na warszawskim Ursynowie, w pobliżu ul. Puszczyka, dz. ew. nr 32, obręb 1-10-08, został wybudowany w 2011 r.Istniejący plac zabaw posiada nawierzchnię bezpieczną poliuretanową ułożoną na podbudowie z kruszyw kamiennych. Nawierzchnia ograniczona obrzeżami betonowymi. 2. Zakres zamówienia:1. Prace rozbiórkowe:- Zabezpieczenie urządzeń placu zabaw na czas wykonania prac;- Demontaż uszkodzonej nawierzchni poliuretanowej;- Rozbiórka podbudowy;- Utylizacja uszkodzonej nawierzchni poliuretanowej.2. Wykonanie nowej nawierzchni placu zabaw „ Park Jurajski”:- przygotowanie podbudowy, wykonanie nowych warstw podbudowy;- wykonanie nowej nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej; - wykonanie nowego ciągu pieszego;- wykonanie palisady gumowej do piaskownicy;- wykonanie nowej nawierzchni bezpiecznej z piasku;- montaż istniejących urządzeń zgodnie z projektem;3. Dokumentacja projektowa:Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót opracowanymi dla remontu nawierzchni placu zabaw ‘Park Jurajski” w Parku im. Romana Kozłowskiego. ARSPLAY AL. K.E.N. 20 lok. U9, 02-797 Warszawa.4. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej:1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.3. Warunek, o którym mowa w ust. 2, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty ziemne, roboty związane z wykonaniem podbudowy i układaniem nawierzchni, prace montażowe i związane z zagospodarowaniem terenu, prace brukarskie, prace porządkowe 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. Uprawnienia Zamawiającego określone są we wzorze umowy.5. Dodatkowe wytyczne i informacje dot. zamówieniaRoboty budowlane:1. Prace należy zrealizować z należytą starannością, umową, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, technologicznymi, warunkami zawartymi w STWiOR, zgodnie ze sztuką budowlaną, opisem przedmiotu zamówienia,– wyznaczone strefy ochronne drzewa podlegają odbiorowi przez Zamawiającego, a prace wykonywane w bezpośrednim sąsiedztwie drzewa wykonywać ręcznie.2. W trakcie realizacji robót Wykonawca ma obowiązek sporządzania sprawozdania tygodniowego oraz przesyłania go w kolejnym dniu roboczym po następującym tygodniu do przedstawiciela Zamawiającego z opisem wszystkich przeprowadzonych prac w ciągu ostatniego tygodnia oraz planowanymi pracami na tydzień przyszły wraz ze skanem prowadzonego dziennika robót odnośnie prowadzonych robót oraz z dokumentacją zdjęciową dokumentującą postęp robót, skanem certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, kart katalogowych itp. na planowane do wbudowania materiały oraz urządzenia.3. Po zakończeniu prac montażowo-budowlanych teren należy uporządkować, a elementy nie podlegające przebudowie i ingerencji (tj. zieleń) doprowadzić do stanu jak przed ich rozpoczęciem. Po wykonaniu prac wraz ze zgłoszeniem ich do odbioru końcowego obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie Zamawiającemu oświadczenia o zgodności robót ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, dokumentacją projektową oraz wiedzą techniczną, ewentualnym wykazaniu zmian nieistotnych potwierdzonych przez projektanta, wykonaniu prac zgodnie z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz, że teren budowy doprowadzony został do należytego stanu i porządku.4. Na etapie realizacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania próbki kolorystyczne dla nawierzchni. 5. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni od dnia przejęcia terenu robót do ogrodzenia terenu budowy i ustawienia tablic informacyjnych (tablice bądź banery w lokalizacjach uzgodnionych z Zamawiającym, według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy). Ogrodzenie terenu budowy musi mieć estetyczną oraz jednolitą graficznie formę i skutecznie uniemożliwiać przedostanie się na teren placu budowy osób postronnych. Dopuszczalne jest stosowanie częściowego ogrodzenia terenu w zależności od etapu wykonywanych robót w celu umożliwienia korzystania z ciągów pieszych.6. Dokumentacja powykonawcza winna zawierać m.in., dziennik robót, odbiory częściowe i końcowe, atesty, certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające materiały do eksploatacji, rysunki techniczne, tworzące dokumentację powykonawczą wraz z naniesionymi zmianami (obejmującą inwentaryzację geodezyjną placu zabaw, protokół z kontroli z kontroli placu zabaw wykonaną przez akredytowaną w Polskim Centrum Akredytacji jednostkę certyfikującą), jakie ewentualnie wystąpiły w toku prac, jak również karty utrzymania poszczególnych elementów obiektów małej architektury, tym opracowanie instrukcji utrzymania i konserwacji nawierzchni wytworzonych w ramach przedmiotu zamówienia, przedstawionej w formie tabelarycznej oraz protokół z przeglądu i konserwacji istniejących urządzeń.7. Grubość warstwy nawierzchni poliuretanowej zależy od przyjętej wybranej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego technologii. Grubość warstwy poliuretanowej ma uwzględniać strefy bezpieczeństwa dla każdego z urządzeń znajdujących się na placu zabaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww treść, która będzie załącznikiem nr 1 do umowy wraz z załącznikami oraz:- Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;- Dokumentacja projektowa – załącznik nr 6a do SWZ;- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 6b do SWZ;- Przedmiar robót – załącznik nr 6c do SWZ;- Wzór materiałów informacyjnych – załącznik nr 6d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 593338,77

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 932458,46

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 593338,77

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Grażyna Kowalska COMPLEXE SPORTIF

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜1250112373

7.3.3) Ulica: ˜ul. Tadeusza Kościuszki 4/3

7.3.4) Miejscowość: ˜Tłuszcz

7.3.5) Kod pocztowy: ˜05-240

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 593338,77

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.