Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00051462/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie drzewostanu w pasach drogowych oraz na innych terenach gminnych miasta Zgierza.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie drzewostanu w pasach drogowych oraz na innych terenach gminnych miasta Zgierza.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25146ac4-880d-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081338
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051462/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 324067,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych z utrzymaniem drzewostanu rosnącego
w pasach drogowych dróg publicznych gminnych, wewnętrznych oraz nieruchomościach gminnych pozostających w granicach administracyjnych Miasta Zgierza obejmujących:
1) sadzenie drzew,
2) pielęgnację drzew
3) wycinkę drzew
4) roboty dodatkowe związane z pracami utrzymaniowymi w drzewostanie
zgodnie z załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia.
WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Dyspozycyjność w zakresie wykonywania usług w godzinach 7.00-16.00, ale również
w godzinach popołudniowych w dni robocze oraz w dni ustawowo wolne od pracy.
2. Wykonywanie zleceń Zamawiającego w terminie każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego w zleceniu lecz nie później niż 21 dni od chwili przekazania zlecenia,
o ile warunki odnoszące się do poszczególnych rodzajów usług nie stanowią inaczej.
3. Właściwe zabezpieczenie terenu robót.
4. Wykonanie projektu organizacji ruchu i uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego.
5. Wykonywanie na każde polecenie Zamawiającego dokumentacji fotograficznej
(w formie elektronicznej) oraz przesłanie jej na wskazany e-mail.
6. Wszelkie utrudnienia oraz możliwe koszty związane z ewentualnymi kolizjami z liniami napowietrznymi (także z wyłączeniem energii w przewodach energetycznych) oraz zmianami organizacji ruchu ponosi Wykonawca.
7. Możliwość wykorzystania technik alpinistycznych oraz podnośnika przy pracach związanych z drzewami.
8. Doprowadzenie obszaru robót do stanu pierwotnego.
9. Obowiązkowe niezwłoczne (do 24 godzin) przesyłanie przez Wykonawcę (na wskazany e-mail) pisemnego powiadomienia Zamawiającego o wykonaniu prac zleconych
w trybie interwencyjnym (do raportu Wykonawca załącza zdjęcia dokumentujące wykonane prace).
10. Obowiązkowe sporządzanie oraz przesłanie przez Wykonawcę (na wskazany
e-mail) Zamawiającemu, w formie protokołu przekazania-odebrania nasadzeń.
11. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przewieźć inspektora GMZ z siedziby Zamawiającego na teren wykonywania prac własnym transportem -
w celu oceny prawidłowości wykonywania robót.
12. Podstawą rozliczenia przedmiotowych robót będzie rzeczywiste wykonanie rzeczowo – ilościowe przyjęte protokołem odbiorczym prac przez Zamawiającego. Protokół odbioru winien zawierać obmiary robót z potwierdzeniem: ilości robót, miejsca realizacji i należytego ich wykonania.
13. Ilości z kolumny 4 formularza cenowego w czasie trwania zamówienia mogą ulec zmianie
w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ustalonej kwoty.
14. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót przy nieprzerwanym ruchu ulicznym, zabezpieczenia terenu na czas prowadzonych robót, zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom ruchu w czasie trwania robót, oznakowania robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych oraz do prowadzenia prac w sposób ograniczający do minimum utrudnienia w ruchu.
UWAGA:
Zamawiający wymaga w zakresie realizacji zamówienia zatrudnia przez Wykonawcę
i Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane niżej czynności:
- utrzymania terenów zielonych
Załącznik:
- Standardy jakościowe wykonania prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 972351,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zieleń-Pawlak sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280007862
7.3.3) Ulica: ul. Zbiorcza 2a
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-332
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZIELEŃ - PAWLAK SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"ZIELEŃ - PAWLAK SPÓŁKA JAWNA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- NAPRAWA I SERWISOWANIE URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH, SKANERÓW ORAZ ZASILACZY AWARYJNYCH (UPS
- "Prace konserwatorskie i restauratorskie w Kościele pw. św. Ap. Piotra i Pawła w Białej k. Zgierza - ołtarz boczny z obrazem Matki Boskiej, ambona, drzwi główne"
- usługa cateringu konferencji w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez (...)
- Postępowanie z odpadami zebranymi z terenu Nadleśnictwa Grotniki
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ogrodniczych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Budowa kanału deszczowego w ul. Michała Faradaya w Częstochowie.
- Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2024
- 07600 pn. "Park Leonarda da Vinci - etap 5 + oraz uzupełnienie innych projektów na Gądowie Małym"
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Rewaloryzacja zabytkowej alei lipowo-kasztanowcowej w Stolnikach
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.