eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca › PRZEBUDOWA DACHU BUDYNKU BIUROWEGO NADLEŚNICTWA OŁAWA WRAZ Z POSADOWIENIEM TRZECH MASZTÓW FLAGOWYCH PRZY BUDYNKU ORAZ MONTAŻ PODŚWIETLANEJ TABLICY INFORMACYJNEJ LP



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081299 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜PRZEBUDOWA DACHU BUDYNKU BIUROWEGO NADLEŚNICTWA OŁAWA WRAZ Z POSADOWIENIEM TRZECH MASZTÓW FLAGOWYCH PRZY BUDYNKU ORAZ MONTAŻ PODŚWIETLANEJ TABLICY INFORMACYJNEJ LP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜PGL LP NADLEŚNICTWO OŁAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 931024161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Lipowa 8

1.5.2.) Miejscowość: ˜Bystrzyca

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜(71) 3039700

1.5.8.) Numer faksu: ˜(71) 3039701

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜olawa@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://olawa.wroclaw.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_olawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


˜leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜PRZEBUDOWA DACHU BUDYNKU BIUROWEGO NADLEŚNICTWA OŁAWA WRAZ Z POSADOWIENIEM TRZECH MASZTÓW FLAGOWYCH PRZY BUDYNKU ORAZ MONTAŻ PODŚWIETLANEJ TABLICY INFORMACYJNEJ LP

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-706c9428-a65f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00041584/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜SA.270.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 517784,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiot zamówienia1.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dachu budynku biurowego Nadleśnictwa Oława wraz z posadowieniem trzech masztów flagowych przy budynku oraz montaż podświetlanej tablicy informacyjnej LP. Budynek położony jest w obrębie ewidencyjnym Nr 0002, BYSTRZYCA, 021504_2, OŁAWA - GMINA , DZIAŁKA NR 1242/151 AM-2, ul. Lipowa 8. W zakresie zamówienia jest również uzyskanie wszelkich decyzji i pozwoleń wymaganych do użytkowania obiektu.1.2 Szczegółowy zakres zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia, Projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiary robót, pozwolenie na budowę nr 918/2020 z dnia 16.10.2020 roku.1.3 W wypadku wystąpienia różnych rozwiązań technologicznych, materiałowych, itp., pomiędzy projektem budowlanym, a projektem wykonawczym należy przyjąć rozwiązania wskazane w projekcie budowlanym.1.4 Przedmiary robót (załącznik nr 12 do SWZ), stanowią jedynie element pomocniczy do kalkulacji ceny przez Wykonawcę.1.5 W przypadku wystąpienia podobnych robót budowlanych ich zakres będzie odpowiadał zakresowi określonemu w pkt. 1 ppkt. 1.1.1.6 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę to Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym dla którego wskazano znak towarowy, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy, parametry, właściwości takie jak np. wydajność, parametry techniczne (wielkość, rozmiar, waga, itp.), rodzaj materiału z jakiego został wykonany, odporność na działanie czynników zewnętrznych, funkcjonalność lub inne cechy użytkowe, wygląd, barwa, itp.1.7 Zakres prac obejmuje:1.7.1. Roboty związane z urządzeniem zaplecza i placu robót• ogrodzenie,• oświetlenie i oznakowanie placu,• pomieszczenia zaplecza higieniczno - sanitarnego i socjalnego pracowników,• rozmieszczenie sprzętu ratunkowego i pierwszej pomocy, ustawienie rusztowań,• urządzenie miejsca składowania materiałów budowlanych wraz z oznaczeniem stref ochronnych wynikających z przepisów odrębnych - strefy magazynowania i składowania materiałów, wyrobów, substancji oraz preparatów niebezpiecznych.1.7.2. Roboty budowlano – montażowe: Przebudowa dachu:• wymiana pokrycia z blachodachówki na dachówkę ceramiczną• przemurowanie kominów z cegły klinkierowej• ocieplenie połaci dachu z ułożeniem folii wiatrowej• ocieplenie ścian lukarn z montażem nowej okładziny drewnianej• malowanie okładzin drewnianych• wymiana okładzin poddasza z montażem folii PE1.7.3. Montaż tablicy informacyjnej LP;1.7.4. Montaż masztów flagowych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31523000-8 - Podświetlane znaki i szyldy

31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

31523300-1 - Podświetlane szyldy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

51122000-3 - Usługi instalowania masztów flagowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 523980,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 523980,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 523980,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜PHB "Tyliński" Sp. z o.o.-Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6972142742

7.3.3) Ulica: ˜Święciechowska 49

7.3.4) Miejscowość: ˜Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: ˜54-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 523980,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜4 miesiące

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.