eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › "Wykonanie projektu wykonawczego wraz z kosztorysem dla zadania pn.: "Budowa stacji wentylatorów zlokalizowanej w przekopie na poz. 80m w wyrobiskach Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej (....)"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie projektu wykonawczego wraz z kosztorysem dla zadania pn.: „Budowa stacji wentylatorów zlokalizowanej w przekopie na poz. 80m w wyrobiskach Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej (....)"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie projektu wykonawczego wraz z kosztorysem dla zadania pn.: „Budowa stacji wentylatorów zlokalizowanej w przekopie na poz. 80m w wyrobiskach Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej (....)"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aeb8f80-8e0a-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00081284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072818/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Wykonanie projektu wykonawczego wraz z kosztorysem dla zadania pn.: „Budowa stacji wentylatorów zlokalizowanej w przekopie na poz. 80m w wyrobiskach GKSD w MGW w Zabrzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525647

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/55/MGW/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu wykonawczego wraz z kosztorysem dla zadania pod nazwą: Budowa stacji wentylatorów zlokalizowanej w przekopie na poziomie 80m w wyrobiskach dołowych Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej w Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu.
MGW w Zabrzu, w rejonie Sztolnia Królowa Luiza, planuje uruchomienie stacji wentylatorów, która będzie zlokalizowana we wnęce w przekopie na poz. 80m. Do wnęki tej doprowadzony jest z powierzchni otwór wielkośrednicowy o średnicy 800mm z osadzoną rurą stalową. Koncepcja przewietrzania przewiduje, że wentylatory zabudowane na poz. 80m będą realizować wentylację tłoczącą (wyrzut powietrza na powierzchnię) i będą przeznaczone głównie do przewietrzania przekopu na poz. 80m. Stacja wentylatorów powinna być wyposażona w dwa wentylatory lutniowe WLE-800 niskodepresyjne z tłumikami standardowymi o skuteczności tłumienia około 25 dB, aby zapewnić poziom dopuszczalnego hałasu na powierzchni w porze dziennej do 50 dB a w porze nocnej do 45 dB. Z uwagi na uwarunkowania wentylacyjne aparatura łączeniowa, zasilająca i sterownicza powinna być zlokalizowana w chodniku podstawowym w pokładzie 510 w rejonie podszybia szybu „Wilhelmina”. Tablice synoptyczne pracujące w układzie sterowania i wizualizacji powyższej stacji winny być zabudowane w rejonie posadowienia w/w wentylatorów na poziomie 80, na poziomie 40m w rejonie podszybia szybu „Wilhelmina” oraz w pomieszczeniu dyspozytorni zakładowej w budynku dyrekcji przy ulicy Georgiusa Agricoli 2. Otwór wentylacyjny na powierzchni musi być wyposażony w budynek dyfuzora z tłumikiem akustycznym. Uwzględniając wszystkie uwarunkowania wentylacyjne i parametry wentylatorów, w ramach realizacji niniejszego zadania, należy przeprowadzić weryfikację doboru tłumika akustycznego. Ostateczną decyzję o doborze optymalnego rozwiązania należy podjąć w trakcie projektowania.
Układ sterowania stacji powinien przewidywać sterowanie automatyczne realizujące automatyczne przełączenie na wentylator rezerwowy w przypadku awaryjnego wyłączenia pracującego wentylatora oraz sterowanie manualne:
- lokalne:
• ze stanowiska przy wentylatorze,
• z punktu zasilania – w rejonie podszybia szybu „Wilhelmina”,
- zdalne:
• ze stanowiska dyspozytora ruchu w pomieszczeniu dyspozytorni zakładowej.
Układ pracy powinien być wyposażony w układ wizualizacji pracy i parametrów wentylatorów
z wyświetlaniem stanu pracy stacji w dyspozytorni, we wnęce wentylatorowej i miejscu zabudowy aparatury zasilająco-sterowniczej (rejon podszybia szybu „Wilhelmina”).
Układ zasilania stacji wentylatorów i urządzeń zabudowanych na poz. 80m został w ogólnym zarysie zaproponowany w „Projekcie wykonawczym zasilania urządzeń w przekopie na poz. 80m”, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający posiada część urządzeń wskazanych w projekcie. W związku z powyższym na etapie projektowania należy na bieżąco konsultować założenia do opracowywanego projektu z upoważnionymi pracownikami MGW w Zabrzu.
W załącznikach nr 7a i 7b do SWZ pokazano lokalizację stacji wentylatorów na poziomie 80m w wyrobiskach GKSD w MGW w Zabrzu oraz układ wyrobisk w przedmiotowym rejonie.

Zakres zadania (projektu) będzie obejmował:
- wykonanie projektu stanowisk montażowych i posadowień wentylatorów,
- wykonanie projektu układu połączeń lutni pomiędzy wentylatorami i odprowadzeniem do otworu wentylacyjnego (układ powinien umożliwiać automatyczne przełączanie się wentylatorów i regulację wydajności),
- wykonanie projektu sposobu montażu wentylatorów i wyposażenia stacji,
- analizę i projekt wykonania instalacji elektrycznej zasilania stacji wentylatorów – załącznik nr 6 do SWZ stanowi koncepcję wyjściową do opracowania właściwego projektu,
- wykonanie projektu układów, aparatury i instalacji sterowniczych, zabezpieczeń i wizualizacji,
- kosztorys i specyfikację techniczną zastosowanych rozwiązań.

Gotowy projekt należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w trzech egzemplarzach w wersji drukowanej oraz w wersji elektronicznej zapisanej w ogólnie przyjętych formatach zapisu (pdf, wersja edytowalna w formacie MS Office, AutoCAD).

II. GWARANCJA I RĘKOJMIA
1.Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot niniejszej umowy na okres 36 miesięcy.
2. Wykonawca obowiązany jest do odpowiedzialności względem Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy w okresie równym z okresem udzielenia Zamawiającemu gwarancji.
3. Bieg terminów gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia protokolarnego odbioru całości przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usuwania wad przedmiotu zamówienia ujawnionych po odbiorze w okresie gwarancji lub rękojmi, na pierwsze pisemne żądanie przekazane od Zamawiającego.
5. Termin wyznaczony przez Zamawiającego na usunięcie wad nie może być krótszy niż 3 dni.
6. W przypadku nie usunięcia wad w wyznaczonym terminie lub wadliwym wykonaniu usunięcia wad Zamawiający może usunąć wadę w drodze wykonania zastępczego na koszt i ryzyko Wykonawcy.

III. NADZORY AUTORSKIE
Zapewnienie, przez cały okres realizacji robót budowlanych, pełnienia nadzoru autorskiego we wszystkich branżach, na zasadach określonych w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.

IV. Rozwiązania równoważne
1. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji projektowej zgodnie z art. 99 ust. 4-6 ustawy Pzp.
2. Jeżeli Wykonawca przewidzi w dokumentacji projektowej możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie zobowiązany, w celu ich oceny, do udziału w pracach Komisji przetargowej
w postępowaniu na roboty budowlane realizowane na jej podstawie.
3. Wykonawca opisuje kryteria równoważności materiałów i urządzeń w dokumentacji projektowej podając niezbędną minimalną ilość parametrów technicznych służących do porównania wskazanych przez Wykonawcę materiałów i urządzeń jako równoważnych – zgodnie z załącznikiem nr 2 do projektowanych postanowień umowy.
4. W przypadku wskazania znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w dokumentacji technicznej przygotowanej przez Wykonawcę, jest on zobowiązany przed przystąpieniem do określenia szczegółowych kryteriów równoważności uzyskać zgodę Zamawiającego. W tym zakresie Projektant przekazuje do Zamawiającego pisemny wniosek o wyrażenie zgody na konieczność użycia „nazw własnych” z uzasadnieniem braku możliwości innego opisu przedmiotu zamówienia np. parametrami – wzór stanowi załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
5. W przypadku uzyskania zgody, o której mowa w pkt. 4. Wykonawca jest zobowiązany określić minimalną, niezbędną ilość parametrów, które umożliwią dopuszczenie towarów i urządzeń innych producentów jako równoważnych. Kryteria mają umożliwić Zamawiającemu ocenę na etapie badania i oceny ofert zaproponowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych z udziałem Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

32400000-7 - Sieci

32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD PROJEKTOWANIA I DORADZTWA TECHNICZNEGO GORPROJEKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310000463

7.3.3) Ulica: ul. Łużycka 16

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji umowy: 15 tygodni od daty podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.