Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00025195/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-30
- 2021/BZP 00030901/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081277 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Projekt i budowa zabezpieczenia akustycznego na ul. Góreckiego zlokalizowanego w obrębie budynku nr 20, Łącznej 39 oraz ul. Borowej 16-16B w Rybniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: ˜Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: ˜324392302
1.5.8.) Numer faksu: ˜324224124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://bip.um.rybnik.eu/Default.aspx?Page=112&Id=ZP.271.17.20211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Projekt i budowa zabezpieczenia akustycznego na ul. Góreckiego zlokalizowanego w obrębie budynku nr 20, Łącznej 39 oraz ul. Borowej 16-16B w Rybniku2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-cf70e0cc-8d85-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000453/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Zabezpieczenie akustyczne ul. Góreckiego (projektuj i buduj)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00025195/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜ZP.271.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406448,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest projekt i budowa zabezpieczenia akustycznego na ul. Góreckiego zlokalizowanego w obrębie budynku nr 20, Łącznej 39 oraz Borowej 16-16B w Rybniku. Zadanie będzie realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej będącej podstawą uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia rozpoczęcia robot budowlanych do wykonania zabezpieczenia akustycznego w postaci ekranów pochłaniających z ewentualnymi bramami wjazdowymi w poniższej lokalizacji: ul. Góreckiego 20, ul. Góreckiego na wysokości budynku zlokalizowanego przy ul. Łącznej 39, ul. Borowej 16-16B.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:1) aktualizację podkładów geodezyjnych do celów projektowych wraz z pomiarami sytuacyjno-wysokościowymi,2) inwentaryzację zieleni przeznaczonej do likwidacji/zabezpieczenia oraz zieleni znajdującej się w zakresie opracowania, 3) opinię geotechniczną opracowaną na podstawie badań geologicznych wraz z określeniem warunków gruntowo-wodnych podłoża gruntowego,4) usunięcie progów akustycznych na skrzyżowaniu ul. Góreckiego-Borowa, Góreckiego-Długa,5) opracowanie koncepcji lokalizacji, wysokości i materiałów ekranów akustycznych przyjętych na podstawie wykonanych pomiarów poziomu hałasu,6) opracowanie projektu budowlanego i technicznego,7) opracowanie projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem (w razie konieczności zajęcia pasa drogowego),8) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych.9) budowa zabezpieczenia akustycznego w postaci ekranów pochłaniających.Ekrany akustyczne należy lokalizować na terenie będącym własnością Gminy Miasta Rybnika. Teren, na którym planuje się budowę ekranów nie jest objęty wpływami eksploatacji górniczej. Elementy ekranów (podwaliny, panele ekranów, elementy stalowe) należy pokryć powłokami antygrafiti w systemie trwałym materiałami posiadającymi Aprobatę Techniczną IBDiM. Zamawiający wymaga aby powłoki antygrafiti nie zmieniały wymaganych kolorów i zapewniały trwałość kolorów ekranów, były odporne na promieniowanie UV oraz na ścieranie i środki chemiczne czyszczące, rozpuszczalniki. Zamawiający wymaga, żeby w cenie ofertowej wycenić minimum dwa usunięcia graffiti (zamalowań) z elementów ekranów niezależnie od wielkości powierzchni zamalowanej. Termin usunięcia graffiti: do 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez Zamawiającego. Liczba usunięć graffiti z elementów ekranów akustycznych pochłaniających dotyczy każdego zgłoszenia z osobna, niezależnie od wielkości powierzchni zamalowanej.Odtworzenie państwowych punktów osnowy geodezyjnej wraz z ewentualnymi pobocznikami. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w trakcie prowadzenia robót budowlanych punktów osnowy geodezyjnej do obowiązków Wykonawcy należy ich odtworzenie lub założenie nowych znaków geodezyjnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych. W przypadku gdy powyższe punkty nie zostaną zniszczone lub uszkodzone w trakcie prowadzenia robót budowlanych, do obowiązków wykonawcy należy przedstawienie dokumentu stwierdzającego ten fakt, potwierdzonego przez ODGiK. Podstawą do podpisania protokołu odbioru końcowego jest przedłożenie dokumentu potwierdzającego przyjęcie i zweryfikowanie operatu technicznego z odtworzenia lub założenia punktów osnowy do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, w terminie do 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy: - wykonanie posadowienia i montażu ekranów akustycznych.W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią program funkcjonalno-użytkowy,sprawozdanie z pomiarów hałasu wykonanych w 2019 r., kopia mapy zasadniczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 774900,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 777800,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 774900,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe GOMIBUD Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜350121089
7.3.3) Ulica: ˜ul. Wernera 2
7.3.4) Miejscowość: ˜Borek Szlachecki
7.3.5) Kod pocztowy: ˜32-050
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
˜obsługa geodezyjna, dokumentacja geotechniczna, pomiary hałasu, obsługa laboratoryjna, przebudowa sieci, czasowa i docelowa organizacja ruchu.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE GOMIBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE GOMIBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 774900,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
- Wykonanie systemu obsługującego zintegrowane parkingi rowerowe na węzłach przesiadkowych
- Modernizacja budynku Domu Przedpogrzebowego Rybnik ul. Rudzka 70B z podziałem na zadania
- Wentylacja w budynku Sądu Rejonowego w Rybniku
- Roboty ogólnobudowlane w Miejskim Domu Pomocy Społecznej w Rybniku w trybie projektuj i buduj
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie remontów nawierzchni jezdni: remont nawierzchni jezdni mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dachu i prac restauratorskich budynków szkoły i sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. Prof. Groszkowskiego w Mielcu przy ul. Kilińskiego
- Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych (o mocy 15 kWp i 20 kWp) na terenie Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich.
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Kontrewers
- Poprawa dostępności do świadczeń z zakresu anestezjologii dziecięcej poprzez modernizację Kliniki Intensywnej Terapii i Anestezjologii w KSW Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pod nazwą: "Budowa szklarni w Parku Oliwskim w Gdańsku ul. Opata Jacka Rybińskiego 12 c"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.