eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowaczów › Budowa dróg w Brzóza, Ignacówka Bobrowska, Ignacówka Grabnowolska, Józefów, Zieleniec, Studnie-Zieleniec, Jasieniec, Maciejowice, Studnie, Rogożek, Helenów".



Ogłoszenie z dnia 2022-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg w Brzóza, Ignacówka Bobrowska, Ignacówka Grabnowolska, Józefów, Zieleniec, Studnie-Zieleniec, Jasieniec, Maciejowice, Studnie, Rogożek, Helenów”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głowaczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 35

1.5.2.) Miejscowość: Głowaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-903

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 6231075

1.5.8.) Numer faksu: 48 6231217

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@glowaczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

glowaczow.ezamawiajacy.pl/app/login,

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg w Brzóza, Ignacówka Bobrowska, Ignacówka Grabnowolska, Józefów, Zieleniec, Studnie-Zieleniec, Jasieniec, Maciejowice, Studnie, Rogożek, Helenów”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e581c71d-7db6-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081205

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022217/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa dróg gminnych w Gminie Głowaczów (Brzóza, Ignacówka Bobrowska, Ignacówka Grabnowolska, Józefów, Zieleniec, Studnie-Zieleniec, Jasieniec, Maciejowice, Studnie, Rogożek, Helenów)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033632/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I :
• Budowa drogi gminnej Studnie – Zieleniec – zadanie I,
• Budowa drogi gminnej w m. Zieleniec – etap I zadanie II,
• Budowa drogi gminnej w m. Józefów – zadanie III.
1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla w/w odcinków dróg gminnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy, który stanowi załącznik nr 1, 2 i 3 do SWZ.

W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania Prawa Polskiego podczas projektowania, realizacji i ukończenia robót zgodnie z normami, prawami dotyczącymi budowania obiektów budowlanych, ochrony środowiska i będzie się stosował do prawa regulującego warunki i wymogi w zakresie celu, jakiemu roboty objęte zamówieniem mają służyć.
Wymagania ujęte w Programach Funkcjonalno – Użytkowych stanowiące załącznik nr 1, 2 i 3 do SWZ mogą nie obejmować wszystkich szczegółów niezbędnych do opracowania projektu dlatego też przed sporządzeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu na którym planowana jest budowa dróg.

2. Ponadto w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do:
a) uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę,
b) zorganizowania placu budowy, zabezpieczenia miejsca wykonywanych robót, dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania.
c) zabezpieczenia terenu robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.
d) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, ppoż. i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót.
e) zabezpieczenia napotkanych urządzeń podziemnych. W przypadku ich uszkodzenia należy niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego, Inspektora Nadzoru oraz inne zainteresowane podmioty oraz dokonać naprawy uszkodzeń na własny koszt.
f) udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i użyte do wykonania zamówienia materiały i wyroby budowlane,
g) wykonania dokumentacji inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i przekazania jej Zamawiającemu po zakończeniu robót budowlanych,
h) uzyskania decyzji administracyjnej dopuszczającej obiekt do użytkowania zgodnie z art. 55 ustawy Prawo budowlane.
i) przedmiot zamówienia należy wykonać z nowych materiałów budowlanych, na które Wykonawca dostarczy certyfikaty lub atesty dopuszczenia do użytkowania na każde żądanie inspektora nadzoru oraz przekaże je Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia,
j) po zakończeniu robót, ale przed terminem ich odbioru, należy uporządkować plac budowy i oddać go w należytym stanie, nie gorszym niż przed rozpoczęciem robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

4.5.5.) Wartość części: 2032520,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II :
• Budowa drogi gminnej w m. Ignacówka Grabnowolska – zadanie I,
• Budowa drogi gminnej w m. Jasieniec – etap I zadanie II,
• Budowa drogi gminnej w m. Ignacówka Bobrowska – zadanie III.
1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla w/w odcinków dróg gminnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy, który stanowi załącznik nr 4, 5 i 6 do SWZ.

W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania Prawa Polskiego podczas projektowania, realizacji i ukończenia robót zgodnie z normami, prawami dotyczącymi budowania obiektów budowlanych, ochrony środowiska i będzie się stosował do prawa regulującego warunki i wymogi w zakresie celu, jakiemu roboty objęte zamówieniem mają służyć.
Wymagania ujęte w Programach Funkcjonalno – Użytkowych stanowiące załącznik nr 4, 5 i 6 do SWZ mogą nie obejmować wszystkich szczegółów niezbędnych do opracowania projektu dlatego też przed sporządzeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu na którym planowana jest budowa dróg.

3. Ponadto w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do:
a) uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę,
b) zorganizowania placu budowy, zabezpieczenia miejsca wykonywanych robót, dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania.
c) zabezpieczenia terenu robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.
d) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, ppoż. i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót.
e) zabezpieczenia napotkanych urządzeń podziemnych. W przypadku ich uszkodzenia należy niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego, Inspektora Nadzoru oraz inne zainteresowane podmioty oraz dokonać naprawy uszkodzeń na własny koszt.
f) udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i użyte do wykonania zamówienia materiały i wyroby budowlane,
g) wykonania dokumentacji inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i przekazania jej Zamawiającemu po zakończeniu robót budowlanych,
h) uzyskania decyzji administracyjnej dopuszczającej obiekt do użytkowania zgodnie z art. 55 ustawy Prawo budowlane.
i) przedmiot zamówienia należy wykonać z nowych materiałów budowlanych, na które Wykonawca dostarczy certyfikaty lub atesty dopuszczenia do użytkowania na każde żądanie inspektora nadzoru oraz przekaże je Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia,
j) po zakończeniu robót, ale przed terminem ich odbioru, należy uporządkować plac budowy i oddać go w należytym stanie, nie gorszym niż przed rozpoczęciem robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

4.5.5.) Wartość części: 2682926,83 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III :
• Budowa drogi gminnej w m. Helenów – etap I – zadanie I,
• Budowa drogi gminnej w m. Helenów – etap II zadanie II,
1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla w/w odcinków dróg gminnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy, który stanowi załącznik nr 7 i 8 do SWZ.

W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania Prawa Polskiego podczas projektowania, realizacji i ukończenia robót zgodnie z normami, prawami dotyczącymi budowania obiektów budowlanych, ochrony środowiska i będzie się stosował do prawa regulującego warunki i wymogi w zakresie celu, jakiemu roboty objęte zamówieniem mają służyć.
Wymagania ujęte w Programach Funkcjonalno – Użytkowych stanowiące załącznik nr 7 i 8 do SWZ mogą nie obejmować wszystkich szczegółów niezbędnych do opracowania projektu dlatego też przed sporządzeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu na którym planowana jest budowa dróg.

a) Ponadto w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do:
b) uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę,
c) zorganizowania placu budowy, zabezpieczenia miejsca wykonywanych robót, dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania.
d) zabezpieczenia terenu robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.
e) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, ppoż. i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót.
f) zabezpieczenia napotkanych urządzeń podziemnych. W przypadku ich uszkodzenia należy niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego, Inspektora Nadzoru oraz inne zainteresowane podmioty oraz dokonać naprawy uszkodzeń na własny koszt.
g) udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i użyte do wykonania zamówienia materiały i wyroby budowlane,
h) wykonania dokumentacji inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i przekazania jej Zamawiającemu po zakończeniu robót budowlanych,
i) uzyskania decyzji administracyjnej dopuszczającej obiekt do użytkowania zgodnie z art. 55 ustawy Prawo budowlane.
j) przedmiot zamówienia należy wykonać z nowych materiałów budowlanych, na które Wykonawca dostarczy certyfikaty lub atesty dopuszczenia do użytkowania na każde żądanie inspektora nadzoru oraz przekaże je Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia,
k) po zakończeniu robót, ale przed terminem ich odbioru, należy uporządkować plac budowy i oddać go w należytym stanie, nie gorszym niż przed rozpoczęciem robót

Uwaga: Dla realizowanych zadań w części I, II i III przy opracowaniu mapy do celów projektowych należy wykonać również analizę granic.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

4.5.5.) Wartość części: 1626016,26 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV:
• Budowa drogi gminnej w m. Brzóza, ul. Stara Brzóza – etap I – zadanie I,
• Budowa drogi gminnej w m. Brzóza ul. Polna – zadanie II,
• Budowa drogi gminnej w m. Studnie – zadnie III
Wszystkie roboty budowlane w ramach niniejszego zamówienia muszą być wykonane zgadnie z dokumentacją projektowo-budowlaną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, którą stanowią załączniki do niniejszej SWZ:
• Dokumentacja projektowa – branża drogowa,
• Szczegółowe Specyfikacje Techniczne ,
• Przedmiar robót ,
• Zadanie I - Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie budowy odcinka drogi gminnej w m. Brzóza, ul. Stara Brzóza o dł. 956 mb .
• Zakres robót obejmuje:
• roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (wytyczenie trasy drogi, zlokalizowanie i odkrycie uzbrojenia),
• roboty ziemne (wykopy i nasypy związane z wykonaniem koryta pod jezdnię i pobocza),
• wykonanie podbudowy jezdni,
• wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego na zjazdach gospodarczych,
• ulepszenie nawierzchni poboczy kruszywem łamanym,

• Zadanie II - Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie budowy odcinka drogi gminnej w m. Brzóza, ul. Polna o dł. 203 mb .
• Zakres robót obejmuje:
• roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (wytyczenie trasy drogi, zlokalizowanie i odkrycie uzbrojenia),
• roboty ziemne (wykopy i nasypy związane z wykonaniem koryta pod jezdnię i pobocza),
• wykonanie podbudowy jezdni,
• wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej,
• roboty dodatkowe i wykończeniowe,
• oznakowanie i urządzenia BRD,

• Zadanie III - Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie budowy odcinka drogi gminnej w m. Studnie o dł. 244,90 mb .
• Zakres robót obejmuje:
• roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (wytyczenie trasy drogi, zlokalizowanie i odkrycie uzbrojenia),
• elementy odwodnienia,
• roboty ziemne (wykopy i nasypy związane z wykonaniem koryta pod jezdnię i pobocza),
• wykonanie podbudowy jezdni,
• wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej,
• roboty dodatkowe i wykończeniowe,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

4.5.5.) Wartość części: 975609,76 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V:
• Budowa drogi gminnej w m. Maciejowice (Podlas) – zadanie I,
• Budowa drogi gminnej w m. Maciejowice (Działki Brzózkie) – zadanie II,
• Budowa drogi gminnej w m. Rogożek – zadnie III
Wszystkie roboty budowlane w ramach niniejszego zamówienia muszą być wykonane zgadnie z dokumentacją projektowo-budowlaną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, którą stanowią załączniki do niniejszej SWZ:
• Dokumentacja projektowa – branża drogowa,
• Szczegółowe Specyfikacje Techniczne ,
• Przedmiar robót ,
• Zadanie I - Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie budowy odcinka drogi gminnej w m. Maciejowice (Podlas) o dł. 922 mb .
• Zakres robót obejmuje:
• roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (wytyczenie trasy drogi, zlokalizowanie i odkrycie uzbrojenia),
• roboty ziemne (wykopy i nasypy związane z wykonaniem koryta pod jezdnię i pobocza),
• wykonanie podbudowy jezdni,
• wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej,
• przebudowa linii napowietrznej nn,
• przebudowa stanowisk słupowych linii napowietrznej nn,
• przebudowa przyłączy napowietrznych nn,
• roboty dodatkowe i wykończeniowe,
• oznakowanie i urządzenia BRD.

• Zadanie II - Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie budowy odcinka drogi gminnej w m. Maciejowice (Działki Brzózkie) o dł. 313,17 mb .
• Zakres robót obejmuje:
• roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (wytyczenie trasy drogi, zlokalizowanie i odkrycie uzbrojenia),
• roboty ziemne (wykopy i nasypy związane z wykonaniem koryta pod jezdnię i pobocza),
• elementy odwodnienia,
• wykonanie podbudowy jezdni,
• wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej,
• roboty dodatkowe i wykończeniowe,
• oznakowanie i urządzenia BRD,

• Zadanie III - Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie budowy odcinka drogi gminnej w m. Rogożek o dł. 980 mb .
• Zakres robót obejmuje:
• roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (wytyczenie trasy drogi, zlokalizowanie i odkrycie uzbrojenia),
• roboty ziemne (wykopy i nasypy związane z wykonaniem koryta pod jezdnię i pobocza),
• wykonanie podbudowy jezdni,
• wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej,
• roboty dodatkowe i wykończeniowe,
• oznakowanie i elementy BRD.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

4.5.5.) Wartość części: 1626016,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2846997,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3862200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2846997,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno - Drogowych w Grójcu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971729813

7.3.3) Ulica: Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2846997,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3831669,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4292700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3831669,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inzynieryjno-Drogowych w Grójcu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971729813

7.3.3) Ulica: Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3831669,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2019600,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2767500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2019600,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżyniryjno-Drogowych w Grójcu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971729813

7.3.3) Ulica: Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2019600,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1181060,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1452630,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1181060,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowo-Budowlany Krzysztof Wach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8120003904

7.3.3) Ulica: Wspólna 23

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1181060,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2076794,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4569585,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2076794,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowo-Budowlany Krzysztof Wach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8120003904

7.3.3) Ulica: Wspólna 23

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2076794,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.