eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Usługa praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) (...)IA1/U/21/8/MW



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081195 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜Usługa praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) (...)IA1/U/21/8/MW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Politechnika Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000001637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Akademicka 2A

1.5.2.) Miejscowość: ˜Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: ˜(32) 237-13-34, 237-13-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜IA1@polsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.polsl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜http://www.administracja.polsl.pl/zamowienia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Usługa praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) (...)IA1/U/21/8/MW

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-048ea2a8-9cf1-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081195

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00035487/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜IA1/U/21/8/MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1410687,80 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 205050,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze 200 godzin dla studentówszkolonych w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL)na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowegoATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktycznewraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 27340,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze 200 godzin dla studentówszkolonych w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL)na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowegoATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktycznewraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 27340,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze 200 godzin dla studentówszkolonych w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL)na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowegoATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktycznewraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 27340,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze 200 godzin dla studentówszkolonych w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL)na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowegoATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktycznewraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 27340,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze 200 godzin dla studentówszkolonych w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL)na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowegoATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktycznewraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 27340,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze 200 godzin dla studentówszkolonych w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL)na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowegoATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktycznewraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 27340,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze 200 godzin dla studentówszkolonych w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL)na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowegoATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktycznewraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 27340,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze 100 godzin dla studentówszkolonych w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL)na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowegoATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktycznewraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 13670,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21700,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21700,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21700,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Jarosław Kolenda prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Jarosław Kolenda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜NIP 9191573816

7.3.3) Ulica: ˜ul. Grunwaldzka 15

7.3.4) Miejscowość: ˜Hrubieszów

7.3.5) Kod pocztowy: ˜22-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21700,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜11 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23778,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23778,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23778,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜SINOPE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜NIP 6783172446

7.3.3) Ulica: ˜ul. Os. Centrum E 14/2U

7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: ˜31-934

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23778,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜11 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23778,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23778,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜SINOPE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜NIP 6783172446

7.3.3) Ulica: ˜ul. Os. Centrum E 14/2U

7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: ˜31-934

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23778,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜11 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

˜W części 4 w ww. postępowaniu została złożona jedna oferta wykonawcy: Tomasz Pietrzak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Tomasz Pietrzak 03-133 Warszawa, ul. Stefanika 10a/7. Zamawiający w dniu 10.05.2021 r. dokonał wyboru oferty tego Wykonawcy jako najkorzystniejszej w ww. części.Jednakże w dniu 10.05.2021 r. Wykonawca po otrzymaniu pisma z informacją dotyczącą zawarcia umowy w ww. części poinformował Zamawiającego o braku wymaganej licencji. Zamawiający w dniu 21.05.2021 r. wezwał wykonawcę do złożenia wymaganej licencji. W wyznaczonym terminie wykonawca nie złożył wymaganego dokumentu i tym samym uchylił się od zawarcia umowy w części 4.Brak innych ofert w ww. części uniemożliwia Zamawiającemu dokonanie ponownego badania i oceny ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty w związku z art. 263 ustawy.W związku z powyższym Zamawiający na mocy art. 255 pkt 7) ustawy unieważnia postępowanie w części 4.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Eugeniusz Piechoczek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą AIRCONTACT Eugeniusz Piechoczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜NIP 6331790513

7.3.3) Ulica: ˜ul. Wodzisławska 29

7.3.4) Miejscowość: ˜Pawłowice

7.3.5) Kod pocztowy: ˜43-250

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜11 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

˜W wyznaczonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

˜W wyznaczonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Mirosław Jemielniak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Mirosław Jemielniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜NIP 6521340032

7.3.3) Ulica: ˜ul. Grzegórzecka 85/7

7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: ˜31-559

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜11 miesiące

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.