eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Kompleksowe utrzymanie czystości w wybranych obiektach Urzędu Miasta Kalisza



Ogłoszenie z dnia 2023-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe utrzymanie czystości w wybranych obiektach Urzędu Miasta Kalisza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_wag@um.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe utrzymanie czystości w wybranych obiektach Urzędu Miasta Kalisza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18645893-5f38-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031960/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.9 Kompleksowe utrzymanie czystości w wybranych obiektach Urzędu Miasta Kalisza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427990/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WAG.2711.0006.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie kompleksowego utrzymania czystości budynku Urzędu Miasta Kalisza, Główny Rynek 20 (Ratusz), budynku Urzędu Miasta Kalisza przy ul. Jasnej 2, pomieszczeń Biura Cmentarza Komunalnego przy ul. Poznańskiej 183-185, pomieszczeń Biura Schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Warszawskiej 95, pomieszczeń Baszty Dorotki na placu Jana Pawła II, pomieszczeń Centrum Organizacji Pozarządowych przy ul. Babina 1, pomieszczeń Dworca Autobusowego przy ul. Podmiejskiej 2a, pomieszczeń toalety przy Węźle Przesiadkowym przy ul. Majkowskiej, mycie okien w budynku Biura Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Kalisza przy ul. T. Kościuszki 1A oraz mycie okien w budynku Villa Calisia przy Al. Wolności 4, usługa głębokiego czyszczenie powierzchni podłóg twardych w budynku Ratusza oraz dezynfekcja na warunkach przewidzianych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych obiektów Urzędu Miasta Kalisza zlokalizowanych przy wyżej wymienionych adresach.
2. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 01.02.2023 roku) do dnia 31.01.2024 roku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki realizacji zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i załącznikach do niej.
4. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej przez przedstawiciela Wykonawcy w budynkach, pomieszczeniach, ciągach komunikacyjnych itp. gdzie świadczona ma być usługa stanowiąca przedmiot zamówienia - szczegóły w tym zakresie zawiera pkt 4.9 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 751616,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 763930,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 751616,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERA–CHEM Jacek Juchniewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 161474919

7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 18

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 751616,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.