eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciężkowice › WYK. WRAZ Z DOST., MONT. I URUCHOM. AKTUALIZCJI I UZUP. ARANŻACJI EKSP. STAŁEJ MAŁOP. CENTRUM EDUKACJI EKOLOG.POPRZEZ DOSTOS. DO RAMOWEGO SCENARIUSZA EDUKAC. WRAZ Z WYPOSAŻ. DO NOWYCH FUNKCJI POM.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYK. WRAZ Z DOST., MONT. I URUCHOM. AKTUALIZCJI I UZUP. ARANŻACJI EKSP. STAŁEJ MAŁOP. CENTRUM EDUKACJI EKOLOG.POPRZEZ DOSTOS. DO RAMOWEGO SCENARIUSZA EDUKAC. WRAZ Z WYPOSAŻ. DO NOWYCH FUNKCJI POM.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIĘŻKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661151

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 19

1.5.2.) Miejscowość: Ciężkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-190

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146285840

1.5.8.) Numer faksu: 146285820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ciezkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugciezkowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ciezkowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYK. WRAZ Z DOST., MONT. I URUCHOM. AKTUALIZCJI I UZUP. ARANŻACJI EKSP. STAŁEJ MAŁOP. CENTRUM EDUKACJI EKOLOG.POPRZEZ DOSTOS. DO RAMOWEGO SCENARIUSZA EDUKAC. WRAZ Z WYPOSAŻ. DO NOWYCH FUNKCJI POM.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e703d52-9252-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040594/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 WYK. WRAZ Z DOST., MONT. I URUCHOM. AKTUALIZCJI I UZUP. ARANŻACJI EKSP. STAŁEJ MAŁOP. CENTRUM EDUKACJI EKOLOG.POPRZEZ DOSTOS. DO RAMOWEGO SCENARIUSZA EDUKAC. WRAZ Z WYPOSAŻ. DO NOWYCH FUNKCJI POM.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś. 6 Dziedzictwo regionalnej, Działanie 6.2 Ochrona różnorodności biologicznej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00025834

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GI.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3808201,44 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zamówienie obejmuje wykonanie wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem aktualizacji i uzupełnienia aranżacji ekspozycji stałej Małopolskiego Centrum Edukacji Ekologicznej poprzez dostosowanie do ramowego scenariusza edukacyjnego wraz z wyposażeniem do nowych funkcji pomieszczeń w ramach projektu ZIEMIA – WODA – POWIETRZE Małopolskie Centrum Edukacji Ekologicznej w Ciężkowicach.
2) Aktualizacja i uzupełnienie obejmuje swoim zakresem projekt nowych stanowisk dla wystawy stałej obejmującej pomieszczenia nr 1.1,1.5 oraz 1.6. wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych, przebudowy i rozbudowy instalacji elektrycznej w zakresie uzupełnienia wraz z uzupełnieniem oświetlenia ekspozycyjnego, przebudowy i rozbudowy systemu zarządzania ekspozycją, opracowaniem treści edukacyjnych, materiałów graficznych, pozyskanie zdjęć i grafik w tematyce stanowiska.
Główne elementy wyposażenia i zakres tematyczny wystawy stałej:
POMIESZCZENIE 1.1
W przewiązce pomiędzy Muzeum Przyrodniczym im. Krystyny i Włodzimierza Tomków a Małopolskim Centrum Edukacji Ekologicznej należy wykonać nadruki na folii metodą druku UV oraz nakleić od wewnętrznej strony tafli. Na nadrukach mają być umieszczone reprodukcje zdjęć i grafik nawiązujące do tematyki prezentowanej w Małopolskim Centrum Edukacji Ekologicznej. Pozyskanie oraz opracowanie grafik po stronie Wykonawcy. Wszystkie treści należy uzgodnić z Zamawiającym przed wykonaniem docelowych elementów. Powierzchnia nadruków wynosi 35 m2 zgodnie z wymiarami ściany kurtynowej ALUP1 i ALUP2 (rysunek nr AW-15 - Zestawienie Stolarki i Ślusarki).
POMIESZCZENIE 1.5 - Pogórze Ciężkowickie
W pierwszej strefie ekspozycji jako uzupełnienie projektu należy zaaranżować ścianę na lewo od wejścia z łącznika 1.1. Głównym elementem zabudowy będzie lightbox o wymiarach 248 x 97 cm. Resztę ściany należy pokryć laminatem na podkonstrukcji zlicowanej z lightboxem.
W zabudowie ściany należy przewidzieć 2 rewizje zgodnie z rysunkiem AV-E-1.2. W ramach wykonania zabudowy należy pozyskać oraz opracować grafikę do lightbox. Tematyka opracowania: woda mineralna z odwiertu IGNACY w Ciężkowicach, grafika -przekrój geologiczny źródła z opisem, procesu powstawania źródła/złoża wody mineralnej. Dodatkowo Wykonawca wyeksponuje rdzenie pochodzące z wykonania odwiertu IGNACY oraz opracuje treści zawierające opis przekroju/budowy geologicznej odwiertu. Wszystkie treści należy uzgodnić z Zamawiającym przed wykonaniem docelowych elementów.
POMIESZCZENIE 1.6 – Klejnoty Pogórza
Uzupełnieniem powyższej strefy będą 3 ekspozytory pokazujące znaczenie siły wiatru. Ekspozytory będą obrazowały odpowiednio oddziaływanie siły wiatru na balon lotniczy, wiatrak oraz żaglówkę. W każdym z powyższych znajdą się elementy ruchome. W pierwszym przypadku ruch balonu będzie wywoływany poprzez naciśnięcie przycisku na obudowie ekspozytora. W zabudowie z wiatrakiem oraz żaglówką znajdzie się otwór z czujnikiem wiatru anemometrem, na podstawie jego odczytów będą poruszały się elementy ruchome w ekspozytorach. Do każdego z ekspozytorów należy opracować infografiki. Podstawę ekspozytorów należy wykonać ze sklejki, natomiast górną część z trudnopalnej lakierowanej płyty MDF zgodnie z rysunkami zawartymi w załączniku nr 1 do SWZ. Na powierzchni 15 m2 po ekspozytorami należy zamontować wykładzinę z długim włosem w kolorze zielonym.
3) Drobne towarzyszące prace montażowo-budowlane niezbędne do uruchomienia aktualizacji i uzupełnienia ekspozycji przyrodniczej (dalej jako: ekspozycja), polegające na: przygotowaniu powierzchni do montażu stanowisk, malowaniu oraz wykonaniu okładziny ściennej – fototapety, dostosowanie instalacji elektrycznej w obiekcie dla danych stanowisk, rozbudowa systemu zarządzania ekspozycją w obiekcie do włączenia stanowisk w jednolity system zarządzania, uzupełnienie oświetlenia ekspozycyjnego dla wykonywanych stanowisk.
4) Zakup zdjęć, grafik oraz wartości niematerialnych i prawnych do utworów wykorzystywanych w ekspozycji, zgodnie z projektem wykonawczym stanowiącym załącznik do SWZ.
5) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu procedur technicznych pozwalających na zapewnienie utrzymania ekspozycji w pełnej sprawności technicznej, w zakresie niezbędnym dla jej publicznego udostępniania.
6) Przekazanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w stanie gotowym do jego publicznego udostępnienia.
7) Przed rozpoczęciem realizacji ekspozycji wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu:
a. rysunków warsztatowych poszczególnych stanowisk określających m.in. rozmieszczenie poszczególnych elementów zabudowy w konkretnych pomieszczeniach oraz punkty kotwienia wraz z opinią osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, potwierdzającą, że zastosowana metoda mocowania zapewnia stabilność wszystkich elementów zabudowy i bezpieczeństwo użytkowania. Rozmieszczenie elementów zabudowy nastąpić musi zgodnie z założeniami wskazanymi w projekcie wykonawczym wystawy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ;
b. projektu elementów graficznych (wydruków wielkoformatowych fotografii, plansz z tekstami objaśniającymi oraz podpisów do stanowisk),
Warunkiem rozpoczęcia instalacji stanowisk jest zatwierdzenie przez Zamawiającego rozwiązań określonych we wskazanych wyżej dokumentach.
8) Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenie i zapewnienie odpowiedniej organizacji szkoleń dla maksymalnie dziesięciu osób wskazanych przez Zamawiającego w celu przekazania wiedzy niezbędnej do prawidłowej konserwacji obsługi urządzeń i innych elementów ekspozycji jak również z funkcjonalności ekspozycji. Dodatkowo Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy/koordynacji swoich działań z innymi podmiotami realizującymi zamówienia w ramach tego samego budynku.
9) Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania dokumentacji powykonawczej obejmującej w szczególności: opis zainstalowanego wyposażenia i urządzeń, stosowne rzuty i przekroje, schematy instalacji oraz wskazanie sposobów i miejsc kotwienia. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentacji w formie wydruku jednego egzemplarza oraz w wersji elektronicznej (edytowalny pdf lub za zgodą Zamawiającego inny format). Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu wersji elektronicznej wydruków wielkoformatowych, podpisów i opisów (w formie umożliwiającej ich ponowny wydruk).
4. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera projekt wykonawczy stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ – PROJEKT WYKONAWCZY oraz Załącznik nr 2 do SWZ – TABELE PRZEDMIAROWE będące integralną część SWZ. Uzupełnieniem powyższych jest Załącznik nr 3 do SWZ STWIOR.
5. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wykonany zgodnie z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolny od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne aprobaty techniczne (jeśli dotyczy), gwarancje producenta (jeśli dotyczy), niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa (jeśli dotyczy) oraz winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów.
6. Do realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych, lecz o parametrach nie gorszych niż te które zostały szczegółowo opisane w ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – PROJEKT WYKONAWCZY, ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ – TABELE PRZEDMIAROWE. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego wypełniając w tym celu ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ – TABELE PRZEDMIAROWE, który należy złożyć wraz z ofertą.
a) Zamawiający wskazuje, że wskazanie marki, znaku towarowego, producenta lub dostawcy w dokumentacji projektowej ma charakter przykładowy i nadrzędna jest zasada dopuszczania stosowania materiałów lub rozwiązań równoważnych.
b) tam, gdzie w dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że gwarantują one realizację dostaw/usług w zgodzie z projektem oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji,
c) dopisuje się wyraz „lub równoważny” do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia; wszystkie zapisy specyfikacji należy rozpatrywać łącznie z opisem zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ – Projekt Wykonawczy oraz Załącznik nr 2 do SWZ – Tabele przedmiarowe; w sytuacji, gdy wymagania w specyfikacji przekraczają wymagania zawarte w normach, zastosowanie mają postanowienia zawarte w specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39154000-6 - Sprzęt wystawowy

39171000-1 - Witryny wystawowe

39290000-1 - Wyposażenie różne

42961000-0 - System sterowania i kontroli

79930000-2 - Specjalne usługi projektowe

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166612,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Signum Project Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762461777

7.3.3) Ulica: Skawińska 17,

7.3.4) Miejscowość: Skawina

7.3.5) Kod pocztowy: 32-050

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.