eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › "Sukcesywna dostawa paliwa - oleju napędowego "ON" na 2024 r. dla OPK Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa paliwa – oleju napędowego „ON” na 2024 r.
dla OPK Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364840413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 600-lecia 8

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 827 23 02

1.5.8.) Numer faksu: 81 827 23 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opk-opolelubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://opk-opolelubelskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://opk-pzp.ezamówienia.com/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków, gospodarka nieruchomościami, utrzymanie dróg, mostów i placów, zieleni, targowisk, cmentarza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa paliwa – oleju napędowego „ON” na 2024 r.
dla OPK Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f21b0f78-98bb-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00080723

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPK/WMR/ZP-2/1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 414960,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego „ON” zgodnie z normą PN-EN-590+A1/2017-06 w ilości 80 000 litrów dla potrzeb pojazdów należących dla Opolskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia na dodatkowe dostawy w ilości nie większej niż równowartość 3 dostaw tj. 13 500 litrów oleju napędowego. Wskazana ilość oleju napędowego jest wielkością szacunkową i może ulec zmianie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości zamówienia w okresie objętym umową.
Do każdej dostawy Wykonawca dołączy świadectwo jakości potwierdzające osiągnięcie parametrów technicznych określonych poniżej. Niezałączenie świadectwa jakości do dokumentu wydania oleju opałowego może stanowić podstawę do odmowy odbioru oleju przez Zamawiającego oraz uregulowania należności.
Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania norm zawarte w przepisach rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1314 z późn. zm.). Spełnienie norm Wykonawca wykaże odpowiednim certyfikatem jakości tj. orzeczeniem laboratoryjnym dołączanym do faktury.
Dostawa: transport własny lub wynajętymi autocysternami na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
Zamówienie może być realizowane przy pomocy podwykonawców. W takim wypadku Wykonawca musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz zobowiązany jest do podania firm (nazwy i adresy) podwykonawców. Wykonawca odpowiadać będzie za wszelkie błędy i szkody powstałe w wyniku działania podwykonawcy oraz odpowiedzialny jest za prawidłowość, terminowość i jakość dostaw świadczonych przez podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470352,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470352,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERTOJET Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962909473

7.3.4) Miejscowość: Kieszek 52

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 470352,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-08 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.