Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00050469/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty modernizacyjne dotyczące budynku nr 7A Centrum Zdrowia Psychicznego Małopolska-Południe - ZP-6/22
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.wilk@babinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty modernizacyjne dotyczące budynku nr 7A Centrum Zdrowia Psychicznego Małopolska-Południe - ZP-6/222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af2a4133-88db-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012090/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Roboty modernizacyjne dotyczące budynku nr 7A Centrum Zdrowia Psychicznego Małopolska-Południe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050469/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-6/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania robót modernizacyjnych budowlanych dotyczących budynku nr 7A Centrum Zdrowia Psychicznego Małopolska-Południe, w zakresie wymiany rynien i rur spustowych, drenażu szachtów, wykonania nawierzchni z kostki oraz wykonaniu i montażu krat okiennych, w tym między innymi:
11. Prace przygotowawcze i zabezpieczające, w tym:
a) zabezpieczenie placu budowy, tablice informacyjne.
b) Wykonanie rusztowania wraz z osłonami i daszkami.
1.2. Wykonanie odprowadzenia wód deszczowych z szachtów okiennych, w tym wykonanie kanalizacji deszczowej (wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi, o szerokości do 1,5·m, głębokość do 1,5·m, wykonanie studzienek kanalizacyjnych systemowych z gotowych elementów z tworzywa sztucznego, z pokrywą żeliwną, podłoże z materiałów sypkich, zasypywanie i zagęszczanie wykopów).
1.3. Wymiana rynien i rur spustowych wraz z czyszczakami żeliwnymi.
1.4. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej tarasu i chodników.
1.5. Roboty malarskie stolarki drzwiowej.
1.6. Wykonanie i montaż krat okiennych stalowych cynkowanych malowanych proszkowo.
1.7. Uzupełnienie tynków na ścianach i murkach na tarasie.
1.8. Wykonanie plantowania i zasiewu trawy.
1.9. Wywóz i utylizacja gruzu.
1.10. Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót.
2. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w oparciu o przedmiar robót, wymagania określone niniejszą SWZ, w tym w szczególności określone we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308381,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491787,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308381,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Konserwatorska Jarosław Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821199804
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAROSŁAW WOŹNIAK FIRMA BUDOWLANO-KONSERWATORSKA
jakie przetargi wygrała firma
JAROSŁAW WOŹNIAK FIRMA BUDOWLANO-KONSERWATORSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308381,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-20INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowych usług serwisowych central telefonicznych dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Dostawa i pokrycie składowiska odpadów komunalnych Barycz pianą mocznikowo - formaldehydową
- Modernizacja ścian 3 sal w przyziemiu w Szkole Podstawowej nr 31 w Krakowie przy ul. B. Prusa 18
- Dostawy kontrastów
- Druk i dostawa 5 tytułów książek naukowych i 2 zeszytów czasopism naukowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- " Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Aleksandrow Etap I -Rządowy Fundusz Polski Ład "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.