eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogowo › Usługi fizjoterapeuty na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Starym Kobrzyńcu oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi fizjoterapeuty na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Starym Kobrzyńcu oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rogowo

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Rogowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rogowo 51

1.5.2.) Miejscowość: Rogowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-515

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 542801622

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rogowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rogowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminarogowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi fizjoterapeuty na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Starym Kobrzyńcu oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8354f0c-a0b3-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00080521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

2. Dot. części 1 zadania: Zadanie dotyczy realizacji programu wieloletniego: ,,Senior+ na lata 2021-2025” edycja 2024.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570226

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Og.271.TP.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76322,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Usługi fizjoterapeuty na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Starym Kobrzyńcu
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług rehabilitacji dla 30 uczestników Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Starym Kobrzyńcu w formie zajęć indywidualnych i grupowych.
2) Uczestnikami Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Starym Kobrzyńcu są osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, które ze względu na stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają opieki lub wsparcia w związku z niemożnością wykonywania co najmniej jednej z podstawowych czynności dnia codziennego.
3) Świadczenie usługi polegać ma w szczególności na:
 Pracy indywidualnej i grupowej z uczestnikami.
 Ustalaniu potrzeb rehabilitacyjnych uczestników.
 Tworzeniu indywidualnych planów terapeutycznych.
 Dopasowywanie odpowiedniego programu ćwiczeń, mającego na celu maksymalne usprawnienie uczestników.
 Wspieraniu uczestników w jak najszybszym powrocie do pełnej sprawności.
 Przeprowadzanie terapii manualnych.
 Wykonywaniu testów ruchowych.
 Korzystaniu ze specjalistycznych urządzeń do fizykoterapii, kinezyterapii i masażu.
 Przeprowadzanie terapii rozciągania, kompresji, terapii tkanek miękkich.
 Diagnozowaniu dysfunkcji narządów ruchu pacjentów.
 Tłumaczeniu uczestnikom potrzeby i celowości wykonywanych ćwiczeń.
4) Informacje podstawowe:
 Liczba uczestników: 30
 Liczba godzin: 84 godziny miesięcznie.
 Okres realizacji zadania: od 01.02.2024 do 31.12.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 65520,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Usługi fizjoterapeuty na potrzeby specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszania.
1) Wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych w formie zajęć w zakresie fizjoterapii oraz rehabilitacji wobec osoby dorosłej lub dziecka z upośledzeniem intelektualnym lub z zaburzeniami psychicznymi.
2) Specjalistyczne usługi opiekuńcze będą obejmować uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia oraz usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu zgodnie z § 2 pkt 1 lit. a oraz z § 2 pkt 3 lit b Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych ( Dz.U. z 2005r., Nr 189, poz. 1598 z późn. zm. )
3) Wykonawca zobowiązuje się sporządzenia w formie pisemnej i przekazania Zamawiającemu okresowej oceny postępów terapii osób objętych specjalistycznymi usługami opiekuńczymi nie rzadziej niż 1 (jeden raz) na 6 (sześć) miesięcy.
4) Informacje podstawowe (oszacowane na podstawie informacji z 2023 r. – mogą ulec zmianie):
 Liczba uczestników: 3
 Liczba godzin: 28 godziny miesięcznie.
 Okres realizacji zadania: od 15.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
 Miejsce wykonania usług: Gmina Rogowo, 87-515 Rogowo
5) Wykonawca zobowiązuje się wykonać 28 godzin zajęć od 15.01.2024 r. do 31.01.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 33600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137676,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fizjo - Man Sylwester Ziontkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8921402507

7.3.3) Ulica: Mławska

7.3.4) Miejscowość: Rypin

7.3.5) Kod pocztowy: 87-500

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53424,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Słoneczko Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741780320

7.3.4) Miejscowość: Jatrzębie

7.3.5) Kod pocztowy: 87-322

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Usługi fizjoterapeuty


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-15 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.