eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Wykonanie Zielonego Podwórka Miejskiego - Amfiteatru, Parku kieszonkowego - "Szaga" na Zatorzu i Parku kieszonkowego 11 Listopada



Ogłoszenie z dnia 2023-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie Zielonego Podwórka Miejskiego – Amfiteatru, Parku kieszonkowego – „Szaga” na Zatorzu i Parku kieszonkowego 11 Listopada

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Konin

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Koninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 2401138

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konin.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://konin.logintrade.net/zapytania_email,110765,b2e831d5002a31a0b48b66f463249eea.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie Zielonego Podwórka Miejskiego – Amfiteatru, Parku kieszonkowego – „Szaga” na Zatorzu i Parku kieszonkowego 11 Listopada

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a83e071-7496-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080411

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035271/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wykonanie Zielonego Podwórka Miejskiego – Amfiteatru, Parku kieszonkowego – „Szaga” na Zatorzu i Parku kieszonkowego 11 Listopada

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Zielone korytarze miejskie – klimatyczne przebudzenie w Koninie” realizowanego w ramach Programu „Środowisko, energia i zmiany klimatu” finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG i budżetu państwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483141

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.042.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 690535,09 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 258929,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I - Zielone Podwórko Miejskie – Amfiteatr, zakres prac:
1) Roboty rozbiórkowe, przygotowawcze,
2) Nasadzenia roślinnością zatrzymującą wodę i dającą cień, w tym:
- wykonanie rabaty C, zgodnie z projektem (powierzchnia terenu pod nasadzenia wynosi około 203,20 m2),
- oddzielenie rabaty - wbudowanie obrzeża metalowego, o długości około 73,70 mb,
- nasadzenia w donicach (łącznie 5 donic).
3) Montaż elementów małej architektury (montaż elementów małej architektury: posadowienie na gruncie, elementy zlokalizowane na terenie nieutwardzonym należy posadowić na podbudowie o grubości min. 40 cm z klinca/tłucznia wraz z właściwym zagęszczeniem podbudowy. Ma to zabezpieczyć elementy betonowe przed przemieszczeniem i osiadaniem, w przypadku wystąpienia nierównego podłoża, do obowiązków Wykonawcy należy ustabilizowanie i wyrównanie terenu pod montaż), w tym:
- ławki z donicą na zieleń – 4 szt.,
- kosze do segregacji śmieci – 4 szt., (4 sztuki po 4 pojemniki),
- zielona donica z funkcją redbox – miejska gra edukacyjna – 1 szt.

UWAGA !!! Nasadzenia dotyczą wyłącznie wykonania rabaty C oraz nasadzeń w donicach (zgodnie z Opisem technicznym do koncepcji zagospodarowania terenu Zadanie 2: Zielone Podwórko Miejskie – Amfiteatr). Pod nasadzenia roślin w gruncie należy rozłożyć agrowłókninę i na niej rozsypać korę o grubości 5 cm.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje likwidacji fragmentu asfaltowej ścieżki, kodu QR (na zielonej donicy z funkcją redbox) oraz tablicy informacyjno-edukacyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 100888,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II - Park kieszonkowy – „Szaga” na Zatorzu, zakres prac:
1) Prace rozbiórkowe, przygotowawcze,
2) Nasadzenia roślinnością zatrzymującą wodę i dającą cień, w tym:
- wykonanie rabaty C, zgodnie z projektem (powierzchnia terenu pod nasadzenia bylin i traw wynosi około 82,00 m2),
- oddzielenie rabaty - wbudowanie obrzeża metalowego, o długości około 40,25 mb,
- nasadzenia pnączy,
- nasadzenia w donicach (łącznie 7 donic),
3) Montaż elementów małej architektury (montaż elementów małej architektury: posadowienie na gruncie, elementy zlokalizowane na terenie nieutwardzonym należy posadowić na podbudowie o grubości min. 40 cm z klinca/tłucznia wraz z właściwym zagęszczeniem podbudowy. Ma to zabezpieczyć elementy betonowe przed przemieszczeniem i osiadaniem, w przypadku wystąpienia nierównego podłoża, do obowiązków Wykonawcy należy ustabilizowanie i wyrównanie terenu pod montaż), w tym:
- ławki z donicą na zieleń – 6 szt.,
- kosze do segregacji śmieci – 4 szt., (4 sztuki po 4 pojemniki),
- zielona donica z funkcją redbox – miejska gra edukacyjna – 1 szt.

UWAGA !!! Nasadzenia dotyczą wyłącznie wykonania rabaty C, nasadzeń pnączy oraz nasadzeń w donicach (zgodnie z Opisem technicznym do koncepcji zagospodarowania terenu Zadanie 7: Park kieszonkowy „Szaga” na Zatorzu). Pod nasadzenia roślin w gruncie należy rozłożyć agrowłókninę i na niej rozsypać korę o grubości 5 cm.
Przedmiar robót nie uwzględnia nasadzeń roślin w donicach. Wykonawca w ofercie powinien uwzględnić wykonanie oraz koszty nasadzeń roślin w donicach.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje tablicy informacyjno-edukacyjnej, ozdobnych przęseł oraz kodu QR (na zielonej donicy z funkcją redbox).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 97359,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie III - Park kieszonkowy – 11 Listopada, zakres prac:
1) Roboty rozbiórkowe, przygotowawcze,
2) Wykonanie suchego potoku,
3) Nasadzenia roślinnością zatrzymującą wodę i dającą cień, w tym:
- nasadzenia krzewów, bylin i traw ozdobnych,
- rozdzielenie nasadzeń,
- wykonanie łąki kwietnej,
- nasadzenia w donicach (łącznie 5 donic),
4) Zmiana nawierzchni, poprzez położenie nawierzchni kompozytowej oraz wodoprzepuszczalnej nawierzchni mineralno-żywicznej,
5) Montaż elementów małej architektury, w tym:
- ławki z donicą na zieleń – 4 szt.,
- kosze do segregacji śmieci – 3 szt., (3 sztuki pojedynczych pojemników),
- zielona donica z funkcją redbox – miejska gra edukacyjna – 1 szt.

UWAGA !!! Pod nasadzenia roślin w gruncie należy rozłożyć agrowłókninę i na niej rozsypać korę o grubości 5 cm.
Przedmiar robót nie uwzględnia nasadzeń roślin w donicach. Wykonawca w ofercie powinien uwzględnić wykonanie oraz koszty nasadzeń roślin w donicach.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje tablicy informacyjno-edukacyjnej oraz kodu QR (na zielonej donicy z funkcją redbox).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 60682,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89742,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223170,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89742,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy ”AGROMAX” Piotr Zbyszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310332937

7.3.3) Ulica: Sosnowa 13

7.3.4) Miejscowość: Wola Podłężna

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89742,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143910,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288006,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143910,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZART

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300898859

7.3.3) Ulica: Pionierów 55

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143910,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124230,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140812,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124230,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZART

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300898859

7.3.3) Ulica: Pionierów 55

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124230,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.