eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa naczyń jednorazowego użytku dla potrzeb Jednostek SPSK1.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa naczyń jednorazowego użytku dla potrzeb Jednostek SPSK1.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 16

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-081

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spsk1.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/spsk1

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/spsk1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa naczyń jednorazowego użytku dla potrzeb Jednostek SPSK1.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01f8cc64-8043-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080287

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00175313/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.32 płyny myjąco odkamieniajace, środki czystościowe ogólnego zastosowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505762

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EO/EZ-2734/50/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Flaczarki (pojemniki) styropianowe do jednorazowego użytku poj. 460 -500 ml nie odkształcające się pod wpływem działania temperatury 100 C, przeznaczone do zupy, pakowane w zgrzewce lub w worek z folii max 100 szt. posiadające atest na kontakt z żywnością , zawierające oznaczenie do jakiej temperatury są przystosowane -12 000 szt.
2. Wieczko szczelnie przylegające do w/w flaczarki ,pojemnika pakowane jw., posiadające wymogi j/w. -12 000 szt.
3. Pojemnik do jednorazowego użytku polipropylenowy( PP), poj. 500 ml, bezbarwny ,posiadający grube sztywne wytrzymałe ścianki karbowane lub gładkie, pojemnik nie odkształcający się pod wpływem działania temperatury 100stopniC,przeznaczony na zupę , pakowany w zgrzewce po 100 szt., posiadający atest na kontakt z żywnością, zawierający oznaczenie do jakiej temperatury jest przystosowany-24 000 szt.
4. Wieczko PP szczelnie przylegające do w/w pojemników pakowane jw., posiadające wymogi j/w-24 000 szt.
5. Pojemnik obiadowy styropianowy trójdzielny, sztywna konstrukcja odpowiednio zabezpieczający żywność przed wyciekiem pojemność do około 500+150+150 ml -12 000 szt.
6. Kubek jednorazowy plastikowy 250 ml , nie odkształcający się w temperaturze 100 stopni max op. a100 szt. (pasujący również do dystrybutora) -120 000 szt.
7. Kubek jednorazowy, papierowy 300 ml, nie odkształcający się w temp.100 stopni, max op. a 50 szt.-2 000 szt.
8. Talerz jednorazowy plastikowy, mały o średnicy 170 mm, nie odkształcający się w temp.100 stopni op. max 100 szt. -10 000 szt.
9. Talerz jednorazowy, plastikowy obiadowy o średnicy 220 mm, - 260mm nie odkształcający się w temp.100 stopni op. max 100 szt.-50 000 szt.
10. Flaczarka głęboka o poj. 350 ml, jednorazowa, plastikowa nie odkształcająca się w temp.100 stopni, op. max 100 szt.-60 000 szt.
11. Łyżeczka jednorazowa, plastikowa do herbaty, nie odkształcająca się w temp. 100 stopni, op. max 100 szt.-1 000 szt.
12. Łyżka jednorazowa, plastikowa, do zupy, nie odkształcająca się w temp. 100 stopni, op. max 100 szt.-30 000 szt.
13. Nóż jednorazowy, plastikowy, nie odkształcający się w temp. 100 stopni, op. max 100 szt.-5 000 szt.
14. Widelec jednorazowy ,plastikowy, nie odkształcający się w temp.100 stopni, op. max 100 szt.-25 000 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71610,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71610,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71610,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Packman sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361932408

7.3.4) Miejscowość: Łajski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71610,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.