Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00044355/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
- 2022/BZP 00051725/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UBEZPIECZENIE INTERESÓW GMINY PRUSICE ORAZ WYBRANYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH- drugie postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prusice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 24 wew. 36
1.5.8.) Numer faksu: 71 312 62 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.szachniewicz-smaczynska@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://prusice.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Prusicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 931935106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 24
1.5.8.) Numer faksu: 71 312 62 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prusice@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prusice.pl/22/strona-glowna.html
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Piotrkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 01180872
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowice 19
1.5.2.) Miejscowość: Piotrkowice 19
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 65 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatpiotrkowice@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://magicznepiotrkowice.szkolnastrona.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Skokowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001180889
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 9
1.5.2.) Miejscowość: Skokowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 65 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skokowasp@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spskokowa.szkolnastrona.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Prusicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020111936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żmigrodzka 43
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spprusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spprusice.edupage.org/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005941954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 17
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 50 97
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgopsprusice@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: htpps://opsprusice.pl/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Prusicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930829448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 7
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 63 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gokis@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gokis.prusice.pl/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna w Prusicach "Multitek@"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 931952079
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żmigrodzka 43a
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 505 378 212 71 312 62 04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbprusice@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: facebook.com/prusicebiblioteka/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Prusickie Centrum Medyczne w Prusicach sp.z.o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380075822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żmigrodzka 22
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcm@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swiatprzychodni.pl/osrodki/spzoz-osrodek-zdrowia-w-prusicach/
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Prusickie Przedsiębiorstwo Komunalne PROEKO Sp.z.o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368187000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: proeko@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: htpps://proekoprusice.pl/
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Prusice PS Energetyka Odnawialna Sp.z.o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364213337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 7
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 63 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.lesniak@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prusice.pl/22/strona-glowna.html
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Spółki Wodne w Prusicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361501774
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prusice@spolka-wodna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prusice.pl/22/strona-glowna.html
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRUSICKIE DROGI SP.Z.O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520460302
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.trojan@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prusice.pl/22/strona-glowna.html
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Prusicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932175413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 17
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osp.prusice@02.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prusice.pl/22/strona-glowna.html
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Skokowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020193420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strażacka 1
1.5.2.) Miejscowość: Skokowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ospskokowa@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prusice.pl/22/strona-glowna.html
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Pawłowie Trzebnickim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9329999090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pawłów Trzebnicki 38
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osppawlowtrzebnicki@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prusice.pl/22/strona-glowna.html
Zamawiający 17
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Kaszycach Wielkich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932999686
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaszyce Wielkie
1.5.2.) Miejscowość: Kaszyce Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielt@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prusice.pl/22/strona-glowna.html
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UBEZPIECZENIE INTERESÓW GMINY PRUSICE ORAZ WYBRANYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH- drugie postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59b1eefd-8353-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044355/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 353684,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,b) ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
c) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności lub użytkowania mienia (reżim deliktowy i kontraktowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 66514200-8 - Usługi ubezpieczenia towaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515300-6 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów i straty finansowej
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 338314,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie mienia w krajowym transporcie lądowym (cargo)4.5.3.) Główny kod CPV: 66514200-8 - Usługi ubezpieczenia towaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515300-6 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów i straty finansowej
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 15370 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193915,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266271,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266271,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010644132
7.3.3) Ulica: Noakowskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-668
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266271,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-01 do 2023-02-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postepowaniu w terminie wyznaczonym do składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Art. 255 ustawy PZP stanowi, iż: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Wobec powyższego w wyniku wystąpienia przesłanki ustawowej postępowanie unieważnia się.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej NFOŚiGW
- Świadczenie usługi najmu długoterminowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym (silnik benzynowy i silnik elektryczny) typu Plug-in (ładowany również z sieci 230V) dla UM KK w okresie 36 m-cy
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Łeba
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Augustowskiego
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU BYTOWSKIEGO
więcej: Usługi ubezpieczenia towaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.