eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusice › UBEZPIECZENIE INTERESÓW GMINY PRUSICE ORAZ WYBRANYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH- drugie postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2022-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UBEZPIECZENIE INTERESÓW GMINY PRUSICE ORAZ WYBRANYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH- drugie postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prusice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Prusice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 24 wew. 36

1.5.8.) Numer faksu: 71 312 62 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.szachniewicz-smaczynska@prusice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://prusice.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Prusicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 931935106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Prusice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 24

1.5.8.) Numer faksu: 71 312 62 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prusice@prusice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prusice.pl/22/strona-glowna.html

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Piotrkowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 01180872

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowice 19

1.5.2.) Miejscowość: Piotrkowice 19

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 65 42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatpiotrkowice@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://magicznepiotrkowice.szkolnastrona.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Skokowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001180889

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 9

1.5.2.) Miejscowość: Skokowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 65 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skokowasp@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spskokowa.szkolnastrona.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Prusicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020111936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żmigrodzka 43

1.5.2.) Miejscowość: Prusice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spprusice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spprusice.edupage.org/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005941954

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 17

1.5.2.) Miejscowość: Prusice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 50 97

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgopsprusice@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: htpps://opsprusice.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Prusicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930829448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 7

1.5.2.) Miejscowość: Prusice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 63 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gokis@prusice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gokis.prusice.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna w Prusicach "Multitek@"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 931952079

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żmigrodzka 43a

1.5.2.) Miejscowość: Prusice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 505 378 212 71 312 62 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbprusice@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: facebook.com/prusicebiblioteka/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prusickie Centrum Medyczne w Prusicach sp.z.o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380075822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żmigrodzka 22

1.5.2.) Miejscowość: Prusice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcm@prusice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swiatprzychodni.pl/osrodki/spzoz-osrodek-zdrowia-w-prusicach/

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prusickie Przedsiębiorstwo Komunalne PROEKO Sp.z.o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368187000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Prusice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: proeko@prusice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: htpps://proekoprusice.pl/

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prusice PS Energetyka Odnawialna Sp.z.o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364213337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 7

1.5.2.) Miejscowość: Prusice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 63 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.lesniak@prusice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prusice.pl/22/strona-glowna.html

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Spółki Wodne w Prusicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361501774

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Prusice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prusice@spolka-wodna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prusice.pl/22/strona-glowna.html

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRUSICKIE DROGI SP.Z.O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520460302

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Prusice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.trojan@prusice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prusice.pl/22/strona-glowna.html

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Prusicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932175413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 17

1.5.2.) Miejscowość: Prusice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osp.prusice@02.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prusice.pl/22/strona-glowna.html

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Skokowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020193420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strażacka 1

1.5.2.) Miejscowość: Skokowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ospskokowa@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prusice.pl/22/strona-glowna.html

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Pawłowie Trzebnickim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9329999090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pawłów Trzebnicki 38

1.5.2.) Miejscowość: Prusice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osppawlowtrzebnicki@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prusice.pl/22/strona-glowna.html

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Kaszycach Wielkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932999686

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kaszyce Wielkie

1.5.2.) Miejscowość: Kaszyce Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielt@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prusice.pl/22/strona-glowna.html

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UBEZPIECZENIE INTERESÓW GMINY PRUSICE ORAZ WYBRANYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH- drugie postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59b1eefd-8353-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044355/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 353684,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
b) ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
c) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności lub użytkowania mienia (reżim deliktowy i kontraktowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 66514200-8 - Usługi ubezpieczenia towaru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515300-6 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów i straty finansowej

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 338314,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie mienia w krajowym transporcie lądowym (cargo)

4.5.3.) Główny kod CPV: 66514200-8 - Usługi ubezpieczenia towaru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515300-6 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów i straty finansowej

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 15370 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193915,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266271,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266271,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010644132

7.3.3) Ulica: Noakowskiego 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-668

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266271,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-01 do 2023-02-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postepowaniu w terminie wyznaczonym do składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Art. 255 ustawy PZP stanowi, iż: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Wobec powyższego w wyniku wystąpienia przesłanki ustawowej postępowanie unieważnia się.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.