Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00067717/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oraz dostawa wraz z montażem dwóch kontenerów sanitarnych oraz kontenera kasowego wraz z niezbędnymi instalacjami do obiektu Aqua Park Łódź Sp. z o.o., 94-208 Łódź, al. Unii Lubelskiej 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Aqua Park Łódź Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Aqua Park
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473230469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Unii Lubelskiej 4
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 94-208
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@aquapark.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://aquapark.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://aquapark.lodz.pl/bip/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego, w której Miasto Łódź posiada 100 % udziałów
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oraz dostawa wraz z montażem dwóch kontenerów sanitarnych oraz kontenera kasowego wraz z niezbędnymi instalacjami do obiektu Aqua Park Łódź Sp. z o.o., 94-208 Łódź, al. Unii Lubelskiej 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2053604a-9575-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067717/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.D.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa wraz z montażem dwóch kontenerów sanitarnych oraz kontenera kasowego wraz z niezbędnymi instalacjami do obiektu Aqua Park Łódź Sp. z o.o., 94-208 Łódź, al. Unii Lubelskiej 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SWZ.
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności:
a) usługa projektowa mająca za przedmiot opracowanie koncepcji wraz z wizualizacją kontenerów sanitarnych oraz kasowego, w tym:
• Koncepcja wyglądu zewnętrznego kontenerów sanitarnych oraz układu przyborów sanitarnych wraz z zasobnikiem ciepłej wody użytkowej
• Koncepcja wyglądu zewnętrznego kontenera kasowego oraz układu wyposażenia
• Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie koncepcji uwzględniających szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne. Wykonane koncepcje winny uwzględniać następujące założenia:
• Możliwość uzyskania oryginalnego wyglądu nawiązującego do zamieszczonych w niniejszym OPZ wizualizacji terenu kas letnich
• Przeznaczenie kontenerów
• Cechy funkcjonalne i parametry jakościowe
• Sposób zabezpieczenia kontenera przed działaniem czynników atmosferycznych
• Dokumentacja dotycząca koncepcji zostanie opracowana w formie cyfrowej, a także papierowej i zostanie przedstawiona Zamawiającemu do jego akceptacji.
b) Dostawa i montaż kontenerów na teren kas letnich wraz z niezbędnymi instalacjami oraz wyposażeniem funkcjonalnym. Zamówienie obejmuje również instalację kontenerów u Zamawiającego we wskazanych lokalizacjach, prezentację działania i szkolenie w zakresie obsługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawneArt. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie ofert (4.03.2022 r.) wpłynęła jedna oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HEPAMOS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Cena oferty wynosi 516.108,00 złotych brutto. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 369.000,00 złotych brutto i nie ma możliwości, żeby zwiększyć tę kwotę do ceny oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 516108,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516108,00 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Usługa żywienia pacjentów szpitala i pensjonariuszy Zakładu Opiekuńczo Leczniczego
- Świadczenie usług serwisu i utrzymania systemu drukowania
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Toksykologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.