eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przygotowanie, dowóz oraz przekazanie posiłków dla jednostek i instytucji wojskowych oraz pododdziałów będących na zaopatrzeniu 34 WOG



Ogłoszenie z dnia 2023-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie, dowóz oraz przekazanie posiłków dla jednostek i instytucji wojskowych oraz pododdziałów będących na zaopatrzeniu 34 WOG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/34wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie, dowóz oraz przekazanie posiłków dla jednostek i instytucji wojskowych oraz pododdziałów będących na zaopatrzeniu 34 WOG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6493f97d-8ce2-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00079803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012419

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS/4/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie, dowóz oraz przekazanie posiłków dla jednostek i instytucji wojskowych oraz pododdziałów będących na zaopatrzeniu
34 WOG, w formie trzech oddzielnych posiłków, tj.:
a) I i II śniadanie (posiłek mieszany – gotowany, wędliny, produkty mleczarskie),
b) obiad (posiłek gotowany),
c) kolacja (posiłek mieszany – gotowany, wędliny, produkty mleczarskie),
przygotowanych zgodnie z jadłospisem zatwierdzonym przez Szefa Logistyki lub inną wyznaczoną osobę.
2. Wykaz planowanych racji żywnościowych w 2023 roku w ramach zamówienia podstawowego wynosi 7 692 natomiast ilość racji żywnościowych w ramach prawa opcji może wynieść maksymalnie 3 846. Łączna ilość racji żywnościowych w 2023 roku w ramach zamówienia podstawowego oraz prawa opcji wyniesie maksymalnie 11 538.
3. Posiłki śniadaniowe każdego dnia winny być przygotowywane w jednym zestawie. W skład śniadań uwzględniać: przetwory mleczne, pieczywo, masło naturalne bądź inne tłuszcze, dodatki do pieczywa (wędlina, konserwy, produkty nabiałowe, dżem, miód, itp.), dodatki warzywne i gorące napoje.
4. Posiłki obiadowe winny być przygotowywane w zestawie trzech dań obejmujących: zupę z pieczywem, drugie danie z dwoma dodatkami warzywnymi (w tym jeden w postaci surówki), deser oraz napój. Dla urozmaicenia żywienia, dekadowo (co 10 dni), w składzie drugich dań obiadowych Wykonawca winien przygotować dania w połowie potrawy mięsne (w tym ryby) i w połowie pozostałe potrawy z mięsa rozdrobnionego, półmięsne
i bezmięsne. Te same rodzaje zup i drugich dań nie mogą wystąpić częściej niż raz w dekadzie (co 10 dni). Kompot winien być podawany nie częściej niż co drugi dzień na przemian z innymi napojami, jak soki i napoje owocowe, warzywne lub owocowo-warzywne. Na deser Wykonawca zapewni budynie, kisiele wzbogacone owocami, galaretki, koktajle mleczne, ciasta, słodycze, itp.
5. Posiłki kolacyjne winne być przygotowywane jako potrawy gorące uzupełnione pieczywem z dodatkami. W daniach kolacyjnych bez udziału potrawy gorącej należy odpowiednio zwiększać dodatki do pieczywa. Niezależnie od formy kolacji (gotowanej, suchej) zaleca się planować dodatek w formie owocu lub warzywa. W przypadku posiłków kolacyjnych w formie suchej wydawanej razem z obiadem produkty muszą być zapakowane w taki sposób, aby nie doszło do ich zanieczyszczenia (wędliny i produkty nabiałowe zapakowane próżniowo).
6. Szczegółowe wymagania w zakresie organizacji i jakości żywienia oraz wykaz planowanych należności w 2023 roku stanowi integralną część SWZ – załącznik nr 5 do SWZ
7. Szczegółowe zestawy asortymentowo-ilościowe produktów spożywczych oraz wymagane parametry energetyczne i odżywcze normy wyżywienia szkolnej 020 określone są w sposób enumeratywny w załączniku nr 6 do SWZ
8. Wykaz wskaźników przeliczeniowych podlegających stosowaniu przy kompensowaniu (stosowaniu zamienności) różnic produktów spożywczych faktycznie zużytych w procesie żywienia z wielkościami normatywnymi stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
9. Zalecane wielkości porcji potraw i napojów należności szkolnej określony jest w załączniku nr 8 do SWZ.
10. Zamawiający określa w sposób szczegółowy wymagania w zakresie utrzymania stanu sanitarno-higienicznego żywienia, sprawowania nadzoru oraz doświadczenia w załączniku nr 9 do SWZ.
11. Warunki wzajemnych rozliczeń finansowych określony został zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.
12. Wymiar finansowy zasadniczej i dodatkowej normy żywnościowej oraz ich wymiar finansowy stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
13. Integralną częścią Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowią projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 4 do SWZ oraz Formularz kalkulacji ceny ofertowej stanowiący załącznik nr 1A do SWZ.
14. Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności:
1) przygotowania posiłków;
2) wydawania posiłków;
3) transportu posiłków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548978,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 768546,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548978,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTW Catering Barbara Tomkiewicz-Węglarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8131256419

7.3.3) Ulica: Gabrieli Zapolskiej 3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-233

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548978,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.