Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00162754/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
- 2021/BZP 00184442/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-17
- 2022/BZP 00041899/01 - Wynik z dnia 2022-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/23/2021 „Dostawy ubrań roboczych i medycznych oraz obuwia profilaktycznego dla personelu medycznego i pracowników technicznych z podziałem na 4 pakiety dla WSSz. im. Pirogowa w Łodzi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471658536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wólczańska 191/195
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-531
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 637 13 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pirogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/pl/c/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/23/2021 „Dostawy ubrań roboczych i medycznych oraz obuwia profilaktycznego dla personelu medycznego i pracowników technicznych z podziałem na 4 pakiety dla WSSz. im. Pirogowa w Łodzi”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8859c411-04c7-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015855/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Dostawa odzieży roboczej i ochronnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162754/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/23/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 177362,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są ubrania robocze dla personelu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 1 do SWZ, zwany "Kosztorysem ofertowym - pakiet 1" ZP/23/2021.4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 92000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są ubrania medyczne dla pracowników karetki transportowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 2 do SWZ, zwany "Kosztorysem ofertowym - pakiet 2" ZP/23/2021.4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 5275,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odzież ochronna dla pracowników technicznych i gospodarczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 3 do SWZ, zwany "Kosztorysem ofertowym - pakiet 3" ZP/23/2021.4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 31673,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest obuwie profilaktyczne (medyczne), obuwie na blok operacyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 4 do SWZ, zwany "Kosztorysem ofertowym - pakiet 4" ZP/23/2021.4.5.3.) Główny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 48414,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183405,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200344,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych-Edycja ósma
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli
- dostawa do Lwowa (Ukraina) 72 dwuczęściowych kompletów ubrań strażackich zgodnych z normą PN-EN 469 ubrania, z opcją zwiększenia dostawy o 40 kompletów
- 93-P-24 Jednorazowa odzież medyczna i rękawice medyczne
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Dostawa szpitalnych wyrobów papierowych i flizelinowych
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.