eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mokrsko › Sprzedaż i dostawa pelletu drzewnego dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Mokrsko



Ogłoszenie z dnia 2023-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa pelletu drzewnego dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Mokrsko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mokrsko

1.3.) Oddział zamawiającego: Mokrsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mokrsko 231

1.5.2.) Miejscowość: Mokrsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-345

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438863277

1.5.8.) Numer faksu: 438863277

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mokrsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mokrsko.akcessnet.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1271007-9529-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa pelletu drzewnego dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Mokrsko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1271007-9529-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078982

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00032478

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFIDiS.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa pelletu drzewnego dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Mokrsko:
a) Urzędu Gminy Mokrsko wraz z budynkiem komunalnym Mokrsko 233 - 35 ton;
b) Zespołu Szkoły i Przedszkola w Mokrsku – 60 ton.
2. Wymagane parametry pelletu:
- Wartość opałowa min. 17MJ/kg
- Średnica od 6 do 8 mm
- Zawartość popiołu nie więcej niż 0,7%
- Zawartość siarki nie więcej niż 0,04%
- Wilgotność do 9%
- certyfikat ENplus (klasa A1 lub A2)
- Opał pakowany w worki do 20kg
- Biomasa musi być zgodna i odpowiadać standardom określonym w Rozporządze-niu Ministra Klimatu z dnia 24 września 2020r w sprawie standardów emisyjnych dla niektórych instalacji, źródeł spalania paliw oraz urządzeń spalania lub współ-spalania odpadów (Dz. U. 2020 poz. 1860) m.in. nie może zawierać zanieczyszczeń mechanicznych tj. kamieni, piasku, skrawków metalu, kleju itp., mogących zakłó-cić prace instalacji zamawiającego.
3. Na podstawie art. 433 pkt 4 ustawy pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnego zmniejszenia ilości zamawianego opału, ale minimalna wielkość zamówienia wyniesie 80% świadczenia ujętego w pkt. 1.
4. Dostawa pelletu odbywać się będzie w następujący sposób:
a) Dostawa do Urzędu Gminy wraz z budynkiem komunalnym Mokrsko 233 – miejsce dostawy Mokrsko 233, jednorazowa dostawa do 10 ton;
b) Dostawa do ZSiP Mokrsko – miejsce dostawy Mokrsko 254, Jednorazowa dostawa od 15 do 25 ton;
c) Dostarczony opał powinien znajdować się na paletach lub w kontenerze, który nieodpłatnie pozostanie do momentu rozładunku kolejnej dostawy.
d) Dostawa nastąpi w terminie 3 dni od dnia złożenia zamówienia drogą elektroniczną lub telefonicznie.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyrywkowego sprawdzenia jakości dostarczonej partii materiału, poprzez zlecenie przeprowadzenia niezbędnych badań niezależnej jednostce. W wypadku potwierdzenia zastrzeżeń Zamawiającego, zakwestionowane partie materiałów jako nie spełniające wymogów ww. norm zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość materiału jak i za jej transport Zamawiający nie ureguluje należności. Zakwestionowaną partię materiału Wykonawca zobowiązany jest zabrać od Zamawiającego we własnym zakresie oraz pokryć koszty badania. Wykonawca zobowiązany jest także ponownie, niezwłocznie i na własny koszt dostarczyć materiał zgodnie z wymaganą jakością, w ilości odpowiadającej zakwestionowanej partii materiału, w terminie nie dłuższym iż 3 dni kalendarzowe od chwili powiadomienia wykonawcy o zaistnieniu takiego przypadku.
6. Przedmiot umowy musi spełniać warunki jakościowe określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy oraz posiadać certyfikat ENplus (klasa A1 lub A2)
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć deklarację producenta o zgodności dostarczanej partii pelletu drzewnego z certyfikatem, przywołanym w pkt. 2.
8. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej określeń odwołujących się bezpośrednio do norm, aprobat, certyfikatów, znaku towarowego, patentu oznaczenia pochodzenia służą określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane materiały będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w SWZ, posiadać będą certyfikaty i aprobaty równoważne do wskazanych w dokumentacji przetargowej. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku wykonawca składa stosowne dokumenty na potwierdzenie równoważności oferowanego wyposażenia wraz z ofertą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania, wynosiła 146.370,00 zł. Zamawiający nie zwiększył tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, tj. do 154.734,00 zł. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w oparciu o ww. podstawę prawną.
Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie przedmiotowego postępowania w oparciu o przepisy art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.