eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzciana › Doradztwo specjalistyczne dla przedsiębiorców z sektora MŚP w ramach projektu pn. "Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie".



Ogłoszenie z dnia 2023-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Doradztwo specjalistyczne dla przedsiębiorców z sektora MŚP w ramach projektu pn. „Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzciana

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660648

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzciana 302

1.5.2.) Miejscowość: Trzciana

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-733

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6484420

1.5.8.) Numer faksu: 146136301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@trzciana.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://trzciana.ezamawiajacy.pl/pn/trzciana/demand/90782/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doradztwo specjalistyczne dla przedsiębiorców z sektora MŚP w ramach projektu pn. „Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e83f312e-5f49-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018889/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Doradztwo specjalistyczne dla przedsiębiorców w ramach projektu pn. „Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (projekt realizowany w ramach umowy nr RPMP.03.02.00-12-0093/19-00 zawartej dnia 23.09.2019 r. pomiędzy Gminą Trzciana, a Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428880/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIS.271.1.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 185149,29 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78849,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Doradztwo biznesowe
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie doradztwa specjalistycznego z zakresu doradztwa biznesowego.
Przez doradztwo specjalistyczne rozumie się specjalistyczne porady, które mają na celu identyfikację problemu i wdrożenie rozwiązań, które przyniosą firmie ekonomiczne korzyści, w szczególności na początkowej fazie rozwoju nowego przedsiębiorstwa z sektora MŚP.
Rekrutacja uczestników doradztwa biznesowego leży po stronie Zamawiającego. Doradztwo biznesowe przeznaczone jest dla nowych przedsiębiorców znajdujących się we wczesnej fazie rozwoju z terenu gminy Trzciana lub z gmin powiatu bocheńskiego. Do projektu Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie będą kwalifikowane firmy z sektora MŚP funkcjonujące nie dłużej niż 36 miesięcy na moment rozpoczęcia projektu, tzn. Przedsiębiorcy którzy dokonali rejestracji przedsiębiorstwa w odpowiednim rejestrze po dniu 1.01.2017 r.
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w kompletnym zakresie merytoryczny obejmującym doradztwo biznesowe -interdyscyplinarne ukierunkowane na ogólny rozwój firmy i odpowiadające na bieżące potrzeby przedsiębiorcy. Rozwiązywanie konkretnych problemów biznesowych z dziedzin marketingu, zarządzania strategicznego, public relations, HR świadczone przez eksperta dysponującego przekrojową wiedzą.
Usługę doradztwa biznesowego należy zrealizować w Trzcianie, w obiekcie zapewnionym przez Zamawiającego tj. Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie im. Kornela Morawieckiego Solidarności Walczącej (Trzciana 147, 32-733 Trzciana).
Czas trwania usługi doradztwa biznesowego: Usługa doradztwa biznesowego zostanie przeprowadzona w wymiarze 75 godzin, przy założeniu, że z usługi skorzysta maksymalnie 10 przedsiębiorstw po 7,5 godziny na każdego przedsiębiorcę. Obligatoryjnie 60 godzin doradztwa odbędzie się stacjonarnie (tj. 6 godzin z jednym przedsiębiorcą), a pozostałe 15 godzin może odbyć się w formie zdalnej (on-line) (tj. 1,5 godziny z jednym przedsiębiorcą).
Co do zasady usługi doradztwa biznesowego powinny odbywać się w dni robocze w godzinach otwarcia Inkubatora. Dokładny harmonogram zostanie ustalony z Zamawiającym po dokonaniu wyboru Wykonawcy i podpisaniu umowy.
Pozostałe informacje w załączniku nr 7a do SWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

4.5.5.) Wartość części: 16875,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Analiza modelu biznesowego firmy wg metodologii A.Osterwaldera (Business Model Canvas)
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie doradztwa specjalistycznego w zakresie analiza modelu biznesowego firmy wg metodologii A.Osterwaldera (Business Model Canvas).
Przez doradztwo specjalistyczne rozumie się specjalistyczne porady, które mają na celu identyfikację problemu i wdrożenie rozwiązań, które przyniosą firmie ekonomiczne korzyści, w szczególności na początkowej fazie rozwoju nowego przedsiębiorstwa z sektora MŚP.
Rekrutacja uczestników doradztwa biznesowego leży po stronie Zamawiającego. Doradztwo biznesowe przeznaczone jest dla nowych przedsiębiorców znajdujących się we wczesnej fazie rozwoju z terenu gminy Trzciana lub z gmin powiatu bocheńskiego. Do projektu Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie będą kwalifikowane firmy z sektora MŚP funkcjonujące nie dłużej niż 36 miesięcy na moment rozpoczęcia projektu, tzn. Przedsiębiorcy którzy dokonali rejestracji przedsiębiorstwa w odpowiednim rejestrze po dniu 1.01.2017 r.
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w kompletnym zakresie merytoryczny obejmującym Część 2 - analiza modelu biznesowego firmy wg metodologii A.Osterwaldera (Business Model Canvas) - realizowane wspólnie z przedsiębiorcą analizy aktualnego modelu biznesowego wraz ze wskazaniem elementów do poprawy i kluczowych działań do wykonania. Działanie realizowane przy pomocy metodologii „kanwy modelu biznesowego” opracowanej przez Szwajcara - A. Osterwaldera i stanowiącej kanon nowoczesnego doradztwa biznesowego. Metodyka zaimplementowana i rekomendowana do stosowania w Polsce przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.
Przeanalizowanie kluczowych elementów danej firmy zgodnie z metodyką tj.: segmenty klientów, relacje z klientami, sposoby dostarczania, wartości dla klientów, zasoby firmy, partnerzy, koszty, przychody. Wypracowanie wspólnie z przedsiębiorcą modelu docelowego i zaprojektowanie działań temu służących.
Usługę doradztwa biznesowego należy zrealizować w Trzcianie, w obiekcie zapewnionym przez Zamawiającego tj. Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie im. Kornela Morawieckiego Solidarności Walczącej (Trzciana 147, 32-733 Trzciana).
Usługa doradztwa BMC zostanie przeprowadzona w wymiarze 75 godzin, przy założeni, że z usługi skorzysta 10 przedsiębiorców po 7,5 godziny na każde przedsiębiorstwo. Obligatoryjnie 60 godzin doradztwa odbędzie się stacjonarnie (tj. 6 godzin z jednym przedsiębiorcą), a pozostałe 15 godzin może odbyć się w formie zdalnej (online) (tj. 1,5 godziny z jednym przedsiębiorcą).

Co do zasady usługi doradztwa BMC powinny odbywać się w dni robocze w godzinach otwarcia Inkubatora. Dokładny harmonogram zostanie ustalony z Zamawiającym po dokonaniu wyboru Wykonawcy i podpisaniu umowy.
Pozostałe informacje w załączniku nr 7b do SWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

4.5.5.) Wartość części: 28749,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Doradztwo mentora
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie doradztwa specjalistycznego w zakresie doradztwo mentora.
Przez doradztwo specjalistyczne rozumie się specjalistyczne porady, które mają na celu identyfikację problemu i wdrożenie rozwiązań, które przyniosą firmie ekonomiczne korzyści, w szczególności na początkowej fazie rozwoju nowego przedsiębiorstwa z sektora MŚP.
Rekrutacja uczestników doradztwa mentora leży po stronie Zamawiającego. Doradztwo mentora przeznaczone jest dla nowych przedsiębiorców znajdujących się we wczesnej fazie rozwoju z terenu gminy Trzciana lub z gmin powiatu bocheńskiego. Do projektu Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie będą kwalifikowane firmy z sektora MŚP funkcjonujące nie dłużej niż 36 miesięcy na moment rozpoczęcia projektu, tzn. Przedsiębiorcy którzy dokonali rejestracji przedsiębiorstwa w odpowiednim rejestrze po dniu 1.01.2017 r.
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w kompletnym zakresie merytoryczny obejmującym Doradztwo mentora - opieka mentora nad przedsiębiorcą, rozwiązywanie problemów biznesowych w procesie kreatywnym opartym na relacji i zaufaniu młodego przedsiębiorcy do doświadczonego mentora - osoby dysponującej dużym doświadczaniem biznesowym i branżowym. Ekspert w danej dziedzinie dzieli się z podopiecznym swoją wiedzą oraz doświadczeniem, pomagając mu jednocześnie w odnalezieniu własnego pożądanego kierunku rozwoju. Ponadto mentor dba, aby przedsiębiorca konsekwentnie pozostawał na wyznaczonej drodze do sukcesu.
Usługę doradztwa mentora należy zrealizować w Trzcianie, w obiekcie zapewnionym przez Zamawiającego tj. Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie im. Kornela Morawieckiego Solidarności Walczącej (Trzciana 147, 32-733 Trzciana).
Usługa doradztwa mentora zostanie przeprowadzona w wymiarze 75 godzin, przy założeniu, że z usługi skorzysta maksymalnie 10 przedsiębiorstw po 7,5 godziny na każdego przedsiębiorcę. Obligatoryjnie 60 godzin doradztwa odbędzie się stacjonarnie (tj. 6 godzin z jednym przedsiębiorcą), a pozostałe 15 godzin może odbyć się w formie zdalnej (online) (tj. 1,5 godziny z jednym przedsiębiorcą).
Co do zasady usługi doradztwa mentora powinny odbywać się w dni robocze w godzinach otwarcia Inkubatora. Dokładny harmonogram zostanie ustalony z Zamawiającym po dokonaniu wyboru Wykonawcy i podpisaniu umowy.
Pozostałe informacje w załączniku nr 7c do SWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

4.5.5.) Wartość części: 8724,75 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Doradztwo design thinking.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie doradztwa specjalistycznego w zakresie doradztwo design thinking.
Przez doradztwo specjalistyczne rozumie się specjalistyczne porady, które mają na celu identyfikację problemu i wdrożenie rozwiązań, które przyniosą firmie ekonomiczne korzyści, w szczególności na początkowej fazie rozwoju nowego przedsiębiorstwa z sektora MŚP.
Rekrutacja uczestników doradztwa design thinking leży po stronie Zamawiającego. Doradztwo DT przeznaczone jest dla nowych przedsiębiorców znajdujących się we wczesnej fazie rozwoju z terenu gminy Trzciana lub z gmin powiatu bocheńskiego. Do projektu Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie będą kwalifikowane firmy z sektora MŚP (mikro, małe i średnie - zgodnie z definicją zawartą w Załączniku I do Rozporządzenia Komisji (WE) 800/2008) funkcjonujące nie dłużej niż 36 miesięcy na moment rozpoczęcia projektu, tzn. Przedsiębiorcy którzy dokonali rejestracji przedsiębiorstwa w odpowiednim rejestrze po dniu 1.01.2017 r.
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w kompletnym zakresie merytoryczny obejmującym doradztwo design thinking - specjalistyczne doradztwo w zakresie przeprowadzenia procesu budowy nowej usługi/produktu za pomocą metodyki design thinking. Doradztwo ukierunkowane na rozwiązywanie problemów wzorniczych związanych z produktami, usługami, kanałami dystrybucji itp. Przeprowadzenie analizy wartości dostarczanych przez firmę klientowi w procesie empatyzacji. Zdefiniowanie potrzeb, zaprojektowanie nowatorskich rozwiązań. Wykonanie prototypu i wspieranie procesu testowania produktu/usługi.
Usługę doradztwa mentora należy zrealizować w Trzcianie, w obiekcie zapewnionym przez Zamawiającego tj. Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie im. Kornela Morawieckiego Solidarności Walczącej (Trzciana 147, 32-733 Trzciana).
Usługa doradztwa DT zostanie przeprowadzona w wymiarze 75 godzin, przy założeniu, że z usługi skorzysta maksymalnie 10 przedsiębiorstw po 7,5 godziny na każdego przedsiębiorcę. Obligatoryjnie 60 godzin doradztwa odbędzie się stacjonarnie (tj. 6 godzin z jednym przedsiębiorcą), a pozostałe 15 godzin może odbyć się w formie zdalnej (on-line) (tj. 1,5 godziny z jednym przedsiębiorcą).
Co do zasady usługi doradztwa biznesowego powinny odbywać się w dni robocze w godzinach otwarcia Inkubatora. Dokładny harmonogram zostanie ustalony z Zamawiającym po dokonaniu wyboru Wykonawcy i podpisaniu umowy.
Pozostałe informacje w załączniku nr 7d do SWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

4.5.5.) Wartość części: 24500,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15682,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49125,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15682,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OTREK Training and Consulting Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971585007

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 10

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-609

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15682,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21125,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49125,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21125,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PwC Advisory Sp. z o.o sp.k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132399979

7.3.3) Ulica: ul. Polna 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-633

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21125,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8302,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49125,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8302,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OTREK Training and Consulting Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971585007

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 10

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-609

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8302,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49125,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Lemański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562585764

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 12/3

7.3.4) Miejscowość: Kłecko

7.3.5) Kod pocztowy: 62-270

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.