eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 5 w Mińsku Mazowieckim



Ogłoszenie z dnia 2023-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 5 w Mińsku Mazowieckim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.galazka@umminskmaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/687237

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 5 w Mińsku Mazowieckim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-062558ac-6034-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020440/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Mińsku Mazowieckim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

1. „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 5 w Mińsku Mazowieckim” współfinasowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej XII REACT-EU dla Mazowsza Działania 12.1 REACT_EU dla termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na Mazowszu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432712/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy WI.271.50.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1856002,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Modernizacja instalacji elektrycznej, oświetlenia wewnętrznego oraz budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej w Szkole Podstawowej nr 5 w Mińsku Mazowieckim. 1. Zakres prac projektowych obejmuje:
1) Pozyskanie oraz weryfikacje danych i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy przed rozpoczęciem prac projektowych, a także informacji i dokumentów niezbędnych do zaprojektowania instalacji elektrycznej (w tym zasilenie w energię elektryczna 50 siłowników do otwierania okien), instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego oraz instalacji fotowoltaicznej, uzyskania zgód, decyzji, pozwoleń, będących przedmiotem zamówienia, a także do przeprowadzenia właściwej inwentaryzacji pod kątem planowanej inwestycji;
2) Opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej wymaganej przez obowiązujące przepisy prawa i zgodną z nimi oraz wszelką dokumentację, w tym techniczną, a także wymaganą odrębnymi przepisami prawa mającymi zastosowanie. Dokumentacja winna być wykonana przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. Wykonawca opracuje wszelkie dokumenty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Przejścia przez strefy pożarowe Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca w terminie wskazanym w §4 ust. 1 przekaże Zamawiającemu 2 egzemplarze dokumentacji projektowej. Wraz z dokumentacją projektową Wykonawca zobowiązany jest złożyć projekt fotometryczny dla każdego pomieszczenia.
3) Wykonane w ramach umowy instalacja fotowoltaiczna i wszystkie urządzenia wchodzące w jej skład muszą umożliwiać zakwalifikowanie ich jako małej instalacji zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 20 lutego 2015r. o odnawialnych źródłach energii (Dz.U. z 2022r. poz. 1378 z późn. zm.) oraz możliwość wpisu do rejestru wytwórców energii w małej instalacji.
4) Uzgodnienie z Zamawiającym przebiegu tras oraz ilości osprzętu. Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale 4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1158300,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres prac projektowych obejmuje:
1) Pozyskanie oraz weryfikacje danych i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy przed rozpoczęciem prac projektowych, a także informacji i dokumentów niezbędnych do zaprojektowania instalacji, uzyskania zgód, decyzji, pozwoleń, będących przedmiotem zamówienia, a także do przeprowadzenia właściwej inwentaryzacji pod kątem planowanej inwestycji;
2) Opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej wymaganej przez obowiązujące przepisy prawa i zgodną z nimi oraz wszelką dokumentację, w tym techniczną, a także wymaganą odrębnymi przepisami prawa mającymi zastosowanie. Dokumentacja winna być wykonana przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. Wykonawca opracuje wszelkie dokumenty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Przejścia przez strefy pożarowe Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca w terminie wskazanym w §4 ust. 1 przekaże Zamawiającemu 2 egzemplarze dokumentacji projektowej.
3) Uzyskanie wszelkich wymaganych zgodnie z przepisami prawa uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do zaprojektowania i uzyskania pozwoleń, wybudowania, uruchomienia i przekazania do eksploatacji instalacji, oraz uzgodnienia z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych i z rzeczoznawcą do spraw sanitarnohigienicznych. Wykonawca opracuje wszelką wymaganą dokumentację w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
4) Uzgodnienie z Zamawiającym przebiegu tras oraz ilości osprzętu. Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego.
Szczegółowe informacje zostały zawarte w Rozdziale 4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 697702,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1144638,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1499370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1144638,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITMAR Marcin Pietrzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5661989571

7.3.3) Ulica: Stanisława Borodzicza 2

7.3.4) Miejscowość: Ciechanów

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1144638,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W części II przedmiotowego postępowania do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego tj. do dnia 14.12.2022 r. godz. 10:00 została złożona 1 oferta z ceną realizacji przedmiotowego zamówienia 1 499 370,00 zł. Zamawiający natomiast działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp przed otwarciem ofert w prowadzonym postępowaniu wskazał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie II części zamówienia tj. 600.000,00 zł. Złożona zatem oferta przewyższa budżet Zamawiającego.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia prowadzone postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1499370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1499370,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.