Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00057548/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
- 2022/BZP 00063242/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zakwaterowania, wyżywienia oraz udostępnienia sali konferencyjnej dla uczestników szkolenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zakwaterowania, wyżywienia oraz udostępnienia sali konferencyjnej dla uczestników szkolenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f6c5192-8e43-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019525/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zakwaterowanie i wyżywienie na potrzeby szkoleniowe na tereni Polski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Przestępczość przeciwko dobrom kultury i CITES” (CrimART).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057548/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138163,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich, tj. zapewnienie zakwaterowania dla maksymalnie 51 uczestników szkolenia, wyżywienia dla maksymalnie 63 osób wg harmonogramu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz sali konferencyjnej.
2) Obiekt powinien być zlokalizowany w Krakowie, maksymalnie 6 km od Dworca Głównego.
UWAGA! Odległość należy przeliczyć na podstawie aplikacji https://www.google.pl/maps – połączenie obliczone automatycznie przez aplikację (nie dopuszcza się ręcznego ustawienia punktów), przy opcji „jadę autem” przy zastosowaniu ustawień: odjazd 26.04.2022r. o godzinie 06:00. Lokalizacja początkowa to adres obiektu, w którym będą świadczone przedmiotowe usługi, natomiast lokalizacją końcową jest adres Dworca Głównego (Kraków Główny, Pawia 5a, 31-154 Kraków). Przy obliczeniu odległości należy się kierować najkrótszą trasą wyznaczoną przez aplikację.
3) Szkolenie odbędzie w dwóch turach w terminach określonych w punkcie drugim. Szczegółowy harmonogram pobytu zawiera opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ).
4) Przewidywane ilości świadczeń podanych w załączniku nr 2 do SWZ są ilościami prognozowanymi. Wielkości te są wskazane jedynie w celu wyboru oferty najkorzystniejszej przez Zamawiającego oraz nie stanowią zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy. Jednocześnie, Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy na poziomie min. 70% wartości umowy określonej w §6 ust. 1.
5) Zamawiający wymaga, aby uczestnicy zostali zakwaterowani w jednym obiekcie.
6) Zamawiający wymaga, aby możliwość korzystania przez uczestników z infrastruktury hotelowej była wliczona w cenę oferty.
7) Obiekt w którym będą świadczone usługi musi być hotelem min. 3 gwiazdkowym w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych i Rozporządzenia z dnia 19 sierpnia 2004 r. Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie, wpisany do Centralnego Wykazu Obiektów Hotelarskich, prowadzonego przez Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii.
8) Szczegółowy harmonogram zostanie przekazany Wykonawcy po zawarciu umowy.
9) Zamawiający, przed rozstrzygnięciem postępowania, przewiduje możliwość wizytacji obiektu, zaoferowanego przez Wykonawcę, celem sprawdzenia zgodności zaoferowanych standardów z wymogami SWZ.
Wykonawca będzie świadczył usługi w dwóch turach:
1) Pierwsza tura: od dnia: 24.04.2022 r do dnia: 29.04.2022 r.
2) Druga tura: od dnia: 23.05.2022 r do dnia: 27.05.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, gdyż wartość wszystkich złożonych ofert przekracza środki dostępne na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości ich zwiększenia do kwoty najtańszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322920,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa wyrobów piekarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych I
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Usługa sekwencjonowania transkryptomu ludzkiego (mRNA) w 156 próbkach całkowitego RNA, metodą NGS wraz z analizą danych i wsparciem bioinformatycznym, w ramach programu "IDUB" dla UJ CM w Krakowie.
- Roboty budowlane i nasadzeń zieleni, w ramach doposażenia ogródka jordanowskiego przy ul. Ćwiklińskiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi cateringowej na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego-Wydział Nauk Społecznych
- Zapewnienie usług gastronomicznych dla potrzeb gości Urzędu Miejskiego Wrocławia, Biura Współpracy z Zagranicą w okresie 41 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń "Komunikacja interpersonalna i asertywność", "Mindfulness" oraz szkoleń językowych
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI OBEJMUJĄCEJ ZAPEWNIENIE SALI, WYŻYWIENIA I NOCLEGU PODCZAS ORGANIZACJI SZEŚCIU 2-DNIOWYCH SZKOLEŃ Z ZAKRESU PROFILAKTYKI UZALEŻNIEŃ ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY DOMOWEJ"
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
- Usługi cateringowe na potrzeby wydarzeń organizowanych przez Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego w Augustowie
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.