eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przeprowadzanie szkoleń BHP dla użytkowników PCI ProtoLab.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzanie szkoleń BHP dla użytkowników PCI ProtoLab.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 507 836 531

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcinn.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzanie szkoleń BHP dla użytkowników PCI ProtoLab.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28924881-7c70-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Podkarpackie Centrum Innowacji” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr I „Konkurencja i innowacyjna gospodarka” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498419

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCI-6DZP.410.37.2022.PR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie maksymalnie 15 szkoleń BHP dla użytkowników PCI ProtoLab w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2023 r.

Zakres tematyczny każdego szkolenia BHP:

1. Opracowanie programu i przeprowadzenie szkolenia:
a. z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
b. wstępnego ogólnego,

Szczegółowy zakres merytoryczny każdego szkolenia, którego dotyczy zamówienie jest następujący:
Instruktaż ogólny obejmuje następującą tematykę i czas:
1. Istota bezpieczeństwa i higieny pracy. Zakres obowiązków i uprawnień pracowników PCI oraz użytkowników poszczególnych pomieszczeń „ProtoLabu” w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Odpowiedzialność za naruszenie przepisów lub zasad bhp. Zasady poruszania się na terenie „ProtoLabu” – 45 minut.
2. Zagrożenia wypadkowe i zagrożenia dla zdrowia występujące w pomieszczeniach PCI. Podstawowe zasady BHP związane z obsługą urządzeń technicznych i narzędzi – 45 minut.
3. Zasady przydziału odzieży roboczej i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidulanej, w tym w odniesieniu do stanowisk roboczych. Porządek i czystość w miejscu pracy – ich wpływ na zdrowie i bezpieczeństwo pracownika – 45 minut.
4. Podstawowe zasady ochrony ppoż oraz postępowania w razie pożaru. Postępowanie w razie wypadku, w tym organizacja i zasady udzielania pierwszej pomocy – 45 minut.
Łączny czas dla instruktażu ogólnego: 3 godziny.

2. Zamówienie obejmuje realizację maksymalnie 15 szkoleń, minimalnie 1. Czas trwania jednego szkolenia: 3 godziny zegarowe.
3. Zamawiający zapewni salę szkoleniową zlokalizowaną w budynku PCI sp. z o.o., przy ul. Lenartowicza 6 w Rzeszowie. Koszty dojazdu do miejsca szkolenia spoczywają na Wykonawcy. Zamawiający nie zapewnia miejsca parkingowego.
4. Wykonawca, poza przekazaniem zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, nie ma obowiązku przygotowywać materiałów szkoleniowych w formie papierowej. W celu prawidłowej wizualizacji powinien przygotować stosowną prezentację multimedialną, a także dysponować sprzętem (rzutnik, ekran, komputer) w celu jej wyświetlenia dla uczestników.
5. Szkolenia odbywać się w oparciu o przygotowany program, a zagadnienia programowe zostaną przedstawione na przykładzie urządzeń, m.in.: frezarka CNC, tokarka konwencjonalna, szlifierka kątowa, piła ukosowa do drewna i metalu, maszyny do szycia, będących na wyposażeniu PCI ProtoLab.
6. Szkolenie bhp mogą prowadzić osoby posiadające odpowiedni zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe oraz przygotowanie dydaktyczne, które zapewnia właściwą realizację programów szkolenia. Powyższe wymogi wynikają z § 5 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. Jednocześnie Wykonawca musi posiadać prawo do wydawania zaświadczeń o ukończeniu takiego szkolenia. Nie ma obowiązku, by zaświadczenia były wydawane na drukach MEN.
7. Uczestnikami szkolenia będą uczniowie, studenci, naukowcy – użytkownicy przestrzeni PCI ProtoLab.
8. Grupy szkoleniowe będą liczyć od 5 do 25 osób. Rekrutacja na szkolenia spoczywa na Zamawiającym.
9. Szkolenia realizowane cykliczne – od dnia podpisania umowy do dn. 30.06.2023 r. O ostatecznym terminie każdego ze szkoleń oraz godzinach w jakich ma ono się odbyć, wybrany Wykonawca zostanie mailowo poinformowany przez Zamawiającego na minimum 3 dni przed datą planowanego szkolenia.
10. Szkolenia mogą odbywać się w przedziale godzinowym od godz. 8:00 do 18:00.
11. W jednym dniu, istnieje możliwość realizacji wyłącznie jednego szkolenia.
12. Płatność dla Wykonawcy realizowana będzie po upływie miesiąca kalendarzowego, w którym zrealizowano minimalnie jedno szkolenie. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę przeprowadzonych szkoleń. Wynagrodzenie Wykonawcy nie jest zależne od ilości uczestników, którzy będą brać w nich udział.
13. W celu potwierdzenia udziału w szkoleniu, każdy z uczestników, zobligowany będzie podpisać listę obecności. Zapewnienie wzoru takiego dokumentu spoczywa na Zamawiającym. Wykonawca, potwierdzi przeprowadzenie w danym dniu szkolenia oraz jego zakres tematyczny, wskazany w niniejszym OPZ, własnoręcznym podpisem na owej liście obecności, odrębnej dla każdego szkolenia.
14. Po zakończeniu szkolenia, jego uczestnicy otrzymują od Zleceniobiorcy zaświadczenia o przebytym szkoleniu i jego zakresie (np. w formie dyplomu).
a) Zaświadczenie opisane w pkt. 14 powinno zawierać w szczególności:
b) numer porządkowy zaświadczenia;
c) dane identyfikujące osobę szkoloną;
d) nazwę szkolenia;
e) termin uczestnictwa w szkoleniu;
f) datę wydania zaświadczenia;
g) pieczęć firmową i podpis Usługodawcy.
h) zakres programowy i jednostkę czasu przypadająca na realizację każdego z punków programowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Safety Group „J&J” s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5791996055

7.3.3) Ulica: Al. Wojska Polskiego 499

7.3.4) Miejscowość: Malbork

7.3.5) Kod pocztowy: 82-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Wybrana oferta była jedyną podlegającą ocenie w przedmiotowym postępowaniu, a co za tym idzie uzyskała najwięcej punktów w ocenie ofert. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć na jego sfinansowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.