eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › NDZ.231.48.2022.KP Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 01 03 pochodzących z ZUOK w Hryniewiczach



Ogłoszenie z dnia 2023-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
NDZ.231.48.2022.KP Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 01 03 pochodzących z ZUOK w Hryniewiczach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne „LECH” Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050001472

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kombatantów 4

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-110

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lech.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lech.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/35364fae-90b5-4880-bc2e-f109d81d522a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

NDZ.231.48.2022.KP Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 01 03 pochodzących z ZUOK w Hryniewiczach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6e554fa-82a9-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078306

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514668

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NDZ.231.48.2022.KP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia jest świadczenie usługi odbioru, transportu, zbierania i zagospodarowania odpadów o kodzie o kodzie 16 01 03 pochodzących z ZUOK w Hryniewiczach sklasyfikowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 r. poz. 10) jako odpady o kodzie 16 01 03 – zużyte opony, zbieranych w PSZOK w miejscowości Hryniewicze oraz pochodzących z przyjęcia do ZUOK w Hryniewiczach w ilości 400 Mg w procesach odzysku R1 i/lub R3 zgodnie z załącznikiem nr 1 Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) (zamówienie podstawowe).
2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w okresie obowiązywania Umowy z opcji w postaci zwiększenia zamówienia podstawowego określonego w pkt. 1 maksymalnie o 70 Mg, tj. łączna ilość odpadów po zwiększeniu ilości nie będzie wyższa niż 470 Mg.
3.Miejscem odbioru odpadów jest Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach, 16-061 Juchnowiec Kościelny. Odbiory odpadów zostaną zrealizowane przez Wykonawcę z uwzględnieniem aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego na odbiór odpadów.
4.Odpady będą przekazywane luzem. Miejsce magazynowania odpadów jest niezadaszone i stanowi utwardzony plac.
5.Załadunek odpadów na terenie ZUOK w Hryniewiczach leży po stronie Zamawiającego i odbywał się będzie ręcznie przy udziale pracowników ZUOK w Hryniewiczach. W ramach usprawnienia działań, załadunek będzie wykonywany przy pomocy ładowarki/ wózka widłowego (transport odpadu o kodzie 16 01 03 do miejsca załadunku). Załadunki odbywać się mogą od godziny 6.00 do 20.00 od poniedziałku do piątku.
6.Transport wraz z rozładunkiem odpadów realizowany będzie samochodami samowyładowczymi lub samochodami z naczepami kontenerowymi staraniem i na koszt Wykonawcy wliczony w wynagrodzenie za wykonanie Umowy.
7.Szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia określono we Wzorze Umowy (Tom II SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71314000-2 - Usługi energetyczne i podobne

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201517,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142128,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Recykl Organizacja Odzysku S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772791258

7.3.3) Ulica: ul. Letnia 3

7.3.4) Miejscowość: Śrem

7.3.5) Kod pocztowy: 63-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142128,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.