eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Brzeziny oraz budowa przydomowej oczyszczalni ścieków



Ogłoszenie z dnia 2022-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Brzeziny oraz budowa przydomowej oczyszczalni ścieków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEZINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 874 3699

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminabrzeziny@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugbrzeziny.nv.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ugbrzeziny.nv.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Brzeziny oraz budowa przydomowej oczyszczalni ścieków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e19ad5f-63cb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000794/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Brzeziny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, działanie „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, poddziałanie „Inwestycje związane z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycje w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335213/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiRG.271.44.2021.RD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 722393,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie sieci wodociągowej na terenie gminie Brzeziny, obejmująca w szczególności:
1) zaprojektowanie i wybudowanie odcinków sieci wodociągowej o średnicach ø110÷160mm i zakładanych poniżej długościach wraz z przepinkami istniejących przyłączy wodociągowych o średnicach ø40÷63mm oraz dodatkowo zaprojektowaniu i wybudowaniu armatury wodociągowej na istniejących wodociągach:
- msc. Bronowice, Przecław odcinek Wb1÷Wb2 ok. 500mb.
- msc. Adamów, Gałkówek-Kolonia odcinek Wa1÷Wa2 ok. 1000mb.
- msc. Rochna odcinek Wr1÷Wr2 ok. 250mb, przepinki istn. przyłączy - szt. 1
- msc. Paprotnia montaż zasuw wodociągowych – 3 szt.
- msc. Janinów montaż studni ø1200mm z zaworem napow-odpowietrzającym – 1 kpl.
2) w ramach wykonania przedmiotu zamówienia obowiązkiem Wykonawcy jest m.in.:
- uzyskanie decyzji celu publicznego oraz innych pozwoleń, decyzji i uzgodnień jeśli takie będą wymagane dla uzyskania prawa do wykonywania robót
- sporządzenie map do celów projektowych w skali 1: 500,
- uzyskanie pisemnej zgody na prowadzenie inwestycji
z właścicielami/użytkownikami dziełek prywatnych, jeśli będzie zachodzić taka konieczność, która wynikać będzie z przyjętych rozwiązań projektowych,
- rozpoznanie warunków gruntowo - wodnych dla potrzeb możliwości wykonania projektu i realizacji inwestycji,
- sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego i uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia,
- sporządzenie projektu organizacji ruchu zastępczego na czas budowy
- sporządzenie projektu odtworzenia nawierzchni
-obsługa geodezyjna,
- wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektu,
- przyłączenie (przepięcie) istniejących przyłączy do nowego wodociągu,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem sieci wodociągowej w użytkowanie,
- inwentaryzacja powykonawcza,
- nadzór autorski projektanta,
- wykonanie innych elementów ujętych w załącznikach do SWZ, w tym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 635889,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w msc. Gałkówek Kolonia, obejmująca w szczególności:
1 ) zaprojektowanie i wybudowanie w msc. Gałkówek Kolonia przydomowej oczyszczalni ścieków o przepustowości do 5m3/dobę dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego – 1 kpl. wraz z rurociągiem kanalizacyjnym o średnicy ø160mm długości ok. 130mb i wylotem ø160mm do istniejącego rowu melioracyjnego oraz zalicznikowym zasilaniem elektrycznym.
2) w ramach wykonania przedmiotu zamówienia obowiązkiem Wykonawcy jest: m.in. :
- uzyskanie decyzji celu publicznego oraz innych pozwoleń, decyzji i uzgodnień jeśli takie będą wymagane dla uzyskania prawa do wykonywania robót, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodno-prawnego, o ile będą konieczne,
- uzyskanie pisemnej zgody na lokalizację przydomowej oczyszczalni ścieków
z właścicielem/użytkownikiem gruntu. Gmina posiada umowę użyczenia części nieruchomości z właścicielem działki 294 obręb Gałkówek Kolonia z przeznaczeniem na wykonanie odcinka kanalizacji sanitarnej w celu odprowadzenia ścieku oczyszczonego do istniejącego cieku wodnego (rowu).
- sporządzenie map do celów projektowych w skali 1: 500,
- rozpoznanie warunków gruntowo - wodnych dla potrzeb możliwości wykonania projektu i realizacji przydomowej oczyszczalni ścieków,
- sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego i uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia,
- sporządzenie projektu organizacji ruchu zastępczego na czas budowy
- sporządzenie projektu odtworzenia nawierzchni,
-obsługa geodezyjna,
- wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektu,
- dostawa, montaż i uruchomienie przydomowej oczyszczalni ścieków
- wykonanie instalacji elektrycznych zasilających wraz z rejestratorem zaniku napięcia,
- inwentaryzacja powykonawcza,
- nadzór autorski projektanta,
- przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla użytkowników oczyszczalni ścieków
w zakresie sposobu ich użytkowania oraz przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi
- przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi,
- wykonanie raportu porealizacyjnego, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki badań jakości ścieków oczyszczonych w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków,
- wykonanie innych elementów ujętych w załącznikach do SWZ, w tym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 86503,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539047,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 737438,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539047,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy BUD-ZIEM Łukasz Kostrzewa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282571377

7.3.3) Ulica: Długa 15a

7.3.4) Miejscowość: Słotwiny

7.3.5) Kod pocztowy: 95-040

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie projektu budowlanego na rozbudowę sieci wodociągowej na terenie gminy Brzeziny - Zakład Instalacji Sanitarnych Projektowanie i Nadzór Inwestorski Henryk i Dariusz Gędek s.c.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539047,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174976,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174976,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174976,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KYUBI Paweł Kubiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311525499

7.3.4) Miejscowość: Gorczyn 77

7.3.5) Kod pocztowy: 98-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174976,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.