eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszów › Poprawa efektywności energetycznej budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pszowie - III etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pszowie – III etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PSZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pszowska 534

1.5.2.) Miejscowość: Pszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44ca3e87-9a50-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pszowie – III etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44ca3e87-9a50-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00078251

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551903

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AIR.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa efektywności energetycznej budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pszowie – III etap.
2. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, w powiecie wodzisławskim, w miejscowości Pszów.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje prace związane z termomodernizacją, tj. dociepleniem dachu budynku Straży Pożarnej (bez wieży), ściany wschodniej budynku (elewacja od strony bram wjazdowych) oraz ściany północnej na piętrze od wewnątrz budynku, jak również wymianę opraw oświetleniowych ogólnych, awaryjnych oraz wymianę oprawy oświetlenia zewnętrznego.
4. Zgodnie z aktualnym audytem energetycznym dla budynku przewiduje się:
1) wykonanie ocieplenia dachu poprzez zastosowanie płyt tzw. styropapy dwustronnie laminowanej grubości 20cm o współczynniku przenikania ciepła (minimum) λ = 0,033 [W/(m∙K)]
2) wykonanie ocieplenia ściany wschodniej za pomocą płyt styropianowych gr. 15cm o współczynniku przenikania ciepła (minimum) λ = 0,034 [W/(m∙K)] wykonane za pomocą kompleksowej metody bezspoinowego systemu docieplenia ścian.
3) wykonanie ocieplenia od wewnątrz ściany północnej budynku na piętrze (ściany północnej) wełną mineralną gr. 16cm o współczynniku przenikania ciepła (minimum) λ = 0,035 [W/(m∙K)].
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Prace związane z dociepleniem ściany wschodniej:
a) montaż rusztowania elewacyjnego zabezpieczonego siatką elewacyjną (z wymaganymi odbiorami, zabezpieczeniami, znakami oraz wykonaniem uziemienia),
b) demontaż istniejącej instalacji odgromowej,
c) demontaż wszystkich elementów ze ściany budynku, w tym m.in. zadaszenia nad wejściem, kratek, alarmu, napisu, uchwytów rur spustowych, rur spustowych
d) demontaż istniejących parapetów zewnętrznych
e) usunięcie luźnego tynku ze ścian budynku – jeśli taki występuje,
f) montaż pod styropianem w specjalnych rurkach ochronnych nowej instalacji odgromowej połączonej z bednarką w nowozabudowanej skrzynce kontrolnej wychodzącej na połać dachową,
g) montaż aluminiowej listwy startowej (min. 10cm poniżej stropu nad parterem),
h) przyklejenie płyt styropianowych gr. 15cm o współczynniku przenikania ciepła (minimum) λ = 0,034 [W/(m∙K)]
i) uskok na elewacji znajdujący się poniżej linii okapu wypełnić warstwą styropianu o parametrach styropianu docelowego na ścianie, celem uzyskania jednej płaszczyzny ściany,
i) w miejscach istniejących otworów wentylacyjnych należy zamontować nowe kratki wentylacyjne stosując dodatkowo przedłużenia w postaci kanałów wentylacyjnych,
j) montaż nowych parapetów zewnętrznych w kolorystyce dopasowanej do zabudowanych na ścianie zachodniej budynku,
k) zatopienie warstwy siatki w kleju,
l) nałożenie warstwy podkładu pod tynk cienkowarstwowy,
m) nałożenie warstwy tynku cienkowarstwowego gr. 1,5 -2,0 mm silikatowo-silikonowego lub silikonowego (o kolorystyce uzgodnionej z zarządcą budynku),
n) renowacja napisu Straży Pożarnej
o) montaż systemowego szklanego zadaszenia nad wejściem na zawiesiach z linek stalowych
2) Prace związane z dociepleniem dachu budynku:
a) demontaż całej starej instalacji odgromowej
b) rozbiórka obróbek na dachu – ogniomurów, przy kominach, w linii okapu itd.
c) demontaż rynien wraz z hakami rynnowymi,
d) demontaż starych wyłazów dachowych,
e) montaż drewnianych kantówek w linii okapu,
f) montaż deski podrynnowej
g) zabudowanie nowych wyłazów dachowych
h) nadmurowanie ściany ogniowej z bloczków silikatowych wraz z wykończeniem i oblachowaniem
i) oczyszczenie istniejącego pokrycia dachu – przygotowanie podłoża pod montaż styropapy
j) gruntowanie oraz montaż płyt styropapy o gr. 20cm i współczynniku przenikania ciepła (minimum) λ = 0,033 [W/(m∙K)]
k) montaż listew trójkątnych w celu uzyskania łagodnego przejścia ze ścian na dach
l) wykonanie wszystkich obróbek blacharskich – przy kominach, w linii okapu, ogniomuru, styk z wieżą, styk ze ścianą budynku
m) montaż kominków wentylacyjnych przeznaczonych do styropapy,
n) montaż papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia w dwóch warstwach
o) montaż nowej instalacji odgromowej wraz z iglicami, wykonanie niezbędnych badań
p) montaż nowych rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej w kolorze naturalnym
3) Prace związane z ociepleniem ściany od wewnątrz
a) montaż na ruszcie stalowym wełny mineralnej grubości 16cm o współczynniku λ = 0,035 [W/m*K]
b) montaż folii paroizolacji
c) zabudowa ściany z płyt gk
d) gruntowanie ściany wraz w dwukrotnym malowaniem farbą
4) Prace związane z wymianą opraw oświetleniowych :
a) demontaż opraw oświetleniowych wewnętrznych i zewnętrznych,
b) Montaż nowych opraw oświetleniowych oświetlenia podstawowego LED w pomieszczeniach oraz na zewnątrz budynku,
c) montaż opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na drogach ewakuacyjnych i w pomieszczeniach,
d) wykonanie prób i sprawdzeń samoczynnego wyłączania zasilania,
e) wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia w pomieszczeniach wraz z pomiarami oświetlenia ewakuacyjnego,
f) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej wymaganej przepisami,
g) wykonanie pomiarów instalacji odgromowej wymaganej przepisami.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót w zakresie objętym zamówieniem.
7. Z uwagi na fakt, iż realizacja przedmiotu zamówienia dotyczy obiektu czynnego, zobowiązuje się Wykonawcę do organizowania i prowadzenia robót w uzgodnieniu z Prezesem OSP w Pszowie, tak aby umożliwić udział jednostki w akcjach alarmowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298678,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298678,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana "FACH BUD" Krzysztof Lasyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530949998

7.3.3) Ulica: ul. Górska 38

7.3.4) Miejscowość: Kietrz

7.3.5) Kod pocztowy: 48-130

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298678,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.