eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Modernizacja hydroforni w Szymkowie



Ogłoszenie z dnia 2022-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja hydroforni w Szymkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brodnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mazurska 13

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@brodnica.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica.ug

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja hydroforni w Szymkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d60906be-6e1f-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004710/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja hydroforni w Szymkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006991/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPOŚI.271.1.2022.JK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 652403,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres prac:
1) Branża ogólnobudowlana:
a) Przemurowanie istniejących kominów ponad dachem oraz montaż nowego komina systemowego, stalowego na wsporniku ściennym,
b) Docieplenie stropodachu dwuwarstwowe wełną mineralną na papie izolacyjnej z kołkowaniem oraz pokryciem papą termozgrzewalną na papie podkładowej,
c) Wykonanie bram panelowych (3 szt.) elektrycznie podnoszonych, jedna z drzwiami jednoskrzydłowymi,
d) Wykonanie obróbek dekarskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej
e) Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej dwuskrzydłowej na aluminiową oraz pozostałej wewnętrznej na PCV lub aluminiową,
f) Wymiana stolarki okiennej na okna PCV trzyszybowe wraz z nawiewnikami higrosterowanymi,
g) Wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej oraz wewnętrznych z konglomeratu barwionego,
h) Docieplenie ścian zewnętrznych poniżej gruntu polistyrem XPS wraz z ich zaizolowaniem oraz wykonaniem opaski wokół budynku o szerokości 50 - 100 cm, przed wejściem głównym o szerokości około 250 cm z kostki betonowej o grubości 6 cm ograniczonej obrzeżem betonowym 20/6,
i) Docieplenie ścian zewnętrznych powyżej gruntu kołkowanymi płytami ze styropianu po uprzednim przygotowaniu nawierzchni wraz warstwami klejowymi i siatkami wraz z przygotowaniem do wykonania elewacji,
j) Wykonanie elewacji budynku poprzez wyprawę cienkowarstwową z silikatowych tynków dekoracyjnych barwionych w masie oraz cokołu zewnętrznego tynkami mozaikowym żywicznymi,
k) Montaż aluminiowej drabiny wejściowej zewnętrznej (2 szt.) oraz drabiny stalowej z podestem przy kominie,
l) Docieplenie posadzek na gruncie styropianem lub polistyrem XPS po uprzednim skuciu posadzek betonowych wraz z wykonaniem pozostałych warstw wykończeniowych posadzki: zagęszczona warstwa piaskowa, folia przeciwwilgociowa, wylewka betonowa z zatopioną siatką z prętów, płytki ceramiczne,
d) Wykończenie ścian wewnętrznych– w zależności od lokalizacji tynki, gładzie gipsowe, malowanie, płytki ścienne a także sufitów – gładzie gipsowe, malowanie,
e) Wymiana urządzeń sanitarnych: umywalka, ustęp oraz urządzeń wentylacyjnych - rur wywiewnych oraz wywietrzaków dachowych.
2) Branża elektryczna
a) Wymiana zabezpieczeń w rozdzielnicy głównej,
b) Wykonanie rozdzielnicy oświetleniowej oraz rozdzielnicy wentylatora,
c) Wymiana instalacji oświetleniowej oraz gniazd wtykowych 230V i 400V,
d) Wykonanie instalacji odgromowej,
e) Wykonanie instalacji zasilania i sterowania technologią hydroforni wraz z opracowaniem projektu wykonawczego zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną, w tym:
- montaż falownika dla każdej z pomp sieciowych z niezależnym czujnikiem
ciśnienia,
- montaż układu miękkiego startu dla pompy popłucznej,
- montaż rozdzielnicy zasilająco – sterującej dla pozostałych obwodów
- montaż sterownika z panelem operatorskim umożliwiającym podgląd oraz
zmianę parametrów pracy ujęcia wody.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 937922,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 937922,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 937922,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fiszer Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8741776991

7.3.3) Ulica: Gen. Sikorskiego

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 937922,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.