eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › "Zakup sprzętu do utrzymania terenów zieleni"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sprzętu do utrzymania terenów zieleni”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup sprzętu do utrzymania terenów zieleni”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97440763-956b-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021901/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup sprzętu do utrzymania zieleni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067636/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Dostawa mini ciągnika wraz z osprzętem dedykowanym do prac komunalnych.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Mini ciągnik:
1) Stan – nowy.
2) Napęd - 4x4 (4WD).
3) Silnik chłodzony cieczą.
4) Moc - 20 KM (+/- 2KM).
5) Pojemność silnika - min.1000 cm3 – max. 1123 cm3
6) Prędkość znamionowa 2600 obr/min, RPM.
7) Skrzynia biegów – mechaniczna.
8) Liczba biegów przód / tył - 9/3. Zamawiający dopuszcza skrzynię biegów 8/8 z rewersem
9) Prędkość jazdy - 22 km/h (+/- 3 km/h).
10) Blokada mechanizmu różnicowego.
11) Przystawka odbioru mocy PTO 2 prędkości 540, 980 rpm.
12) Moc WOM/PTO (kW) 11.5 kW (15.4 HP).
13) TUZ 3 – punktowy.
14) System przeciwdziałający opadaniu osprzętu TUZ podczas pracy.
15) Regulacja prędkości opadania tylnych ramion podnośnika TUZ.
16) Udźwig TUZ – 750 kg (+/- 100 kg).
17) Zaczep do przyczepy.
18) Rozmiar opon przód / tył 180/85D12 (7-12) / 8.3-20. Zamawiający dopuszcza rozmiar kół 6.00-12/9.50-16
19) Opony rolnicze.
20) Długość – od 240 cm do 286,50 cm / szerokość od 100 cm do 130 cm / wysokość do szczytu kabiny od 200cm do 220cm.
21) Rozstaw osi – od 140 cm do 160 cm.
22) Sprzęgło suche, jedno tarczowe.
23) Hamulce mokre, dzielone.
24) Hamulec ręczny/postojowy.
25) Blokada pedałów hamulca.
2. Pług strzałkowy hydrauliczny:
1) Stan – nowy
2) Szer. od 130 do 150 cm.
3) Regulacja wysokości oraz położenia płatów z kabiny kierowcy.
3. Posypywarka do soli/piasku:
1) Stan – nowy.
2) Możliwość regulacji szerokości rozrzutu od 1m do 4m.
3) Pojemność od 200 do 250kg,
4) Ciężar od 50 do 60 kg.
4. Kosiarka pielęgnacyjna:
1) Stan – nowy.
2) Szerokość robocza od 135cm do 150cm.
3) Mocowanie 3 punktowe.
4) Napęd z wałka odbioru mocy traktora, 540 obr/min.
5) 3 noże tnące.
5. Przyczepa 1/1,5T rolnicza 1 osiowa z kiprem:
1) Stan - nowy
2) Długość: 200/230 cm.
3) Szerokość 110/135 cm.
4) Ładowność min 1/1,5 tony.
5) Wysokość burty 35/40 cm.
6) Kiper hydrauliczny 3 stronny.
7) Hamulec najazdowy + hamulec ręczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych

16520000-6 - Samowyładowcze przyczepy do celów rolniczych

34144440-4 - Piaskarki

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

4.5.5.) Wartość części: 87099,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Dostawa zamiatarki do chwastów z możliwością montażu na ciągniku Lamborghini R1 35KM.
1. Stan – nowy.
2. Szczotka tarczowa o szerokości roboczej 700/750mm.
3. Obramowanie w postaci pałąka z drutu płaskiego.
4. Kierunek obrotów prawo / lewo.
5. Hydrauliczny napęd.
6. Możliwość mechanicznego przesunięcia szczotki o min. 400 mm.
7. Płótno ochronne z możliwością obustronnego montażu.
8. Przepływ hydrauliczny pojazdu nośnego 30 do 50 (l / min).
9. Rodzaj montażu- TUZ.
10. Możliwość regulacji prędkości obrotów szczotki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34921100-0 - Zamiatarki drogowe

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dla zadania nr 1 - Dostawa mini ciągnika wraz z osprzętem dedykowanym do prac komunalnych, złożono tylko jedną ofertę przez Wykonawcę FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA TRAKTOR-SERWIS KRAJEWSKI MAREK, STARA WIEŚ 360, 34-600 LIMANOWA na kwotę 127 458,75 zł brutto. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zadania wynosi 107 132,45 zł (słownie: sto siedem tysięcy sto trzydzieści dwa złote 45/100). Mając na uwadze powyższe Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy „pzp” unieważnia postępowanie dla Zadania nr 1 - Dostawa mini ciągnika wraz z osprzętem dedykowanym do prac komunalnych, bowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dla zadania nr 2 - Dostawa zamiatarki do chwastów z możliwością montażu na ciągniku Lamborghini R1 35KM Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy „pzp” bowiem w przedmiotowym postępowaniu dla niniejszego zadania nie złożono żadnych ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.