eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › Dostawa biomasy(peletu drzewnego)do zasilania 2 kot³owni po³o¿onych przy ul. Zielonej 40 i Pop³aciñskiej 42 w P³ocku adm. przez MZGM TBS Sp. z o.o. w P³ocku wraz z prowadzeniem konserwacji kot³owni



Og³oszenie z dnia 2022-03-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa biomasy(peletu drzewnego)do zasilania 2 kot³owni po³o¿onych przy ul. Zielonej 40 i Pop³aciñskiej 42 w P³ocku adm. przez MZGM TBS Sp. z o.o. w P³ocku wraz z prowadzeniem konserwacji kot³owni

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina - Miasto P³ock Zarz±d Budynków Komunalnych w P³ocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364131770

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 13A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mbrzozowski@mzgm-plock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zbk.plock.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. zo.o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774-24-73-542

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 13A

1.11.4.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.11.5.) Kod pocztowy: 09-402

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: mbrzozowski@mzgm-plock.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.mzgm-plock.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa biomasy(peletu drzewnego)do zasilania 2 kot³owni po³o¿onych przy ul. Zielonej 40 i Pop³aciñskiej 42 w P³ocku adm. przez MZGM TBS Sp. z o.o. w P³ocku wraz z prowadzeniem konserwacji kot³owni

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d9c08d7f-9e06-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00078166

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00018461/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa (zakup i dostarczenie) biomasy (peletu drzewnego) przeznaczonego do zasilania dwóch kot³owni i ich konserwacja.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.mzgm-plock.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.mzgm-plock.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1)W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±c± osobê do kontaktu z wykonawcami: Pan Marek Brzozowski
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji".
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.
6) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7) Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców" lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
8) Zamawiaj±cy rekomenduje przesy³anie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
9) Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Gmina - Miasto P³ock, reprezentowana przez Zarz±d Budynków Komunalnych w P³ocku, w imieniu której jako Administrator dzia³a Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. w P³ocku zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/6779 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronnych danych) ( Dz.U. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina - Miasto P³ock, z siedzib± w P³ocku (09-400) przy Pl. Stary Rynek 1, reprezentowana przez Zarz±d Budynków Komunalnych w P³ocku z siedzib± w P³ocku (09-402) przy ul. Henryka Sienkiewicza 13A.
2. Podmiotem przetwarzaj±cym Pani/Pana danych osobowych na podstawie zawartej umowy o powierzenie przetwarzania danych jest: Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. z siedzib± w P³ocku przy ulicy Henryka Sienkiewicza 13A.
3. Inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Zak³adzie Gospodarki Mieszkaniowej - Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego spó³ka z ograniczona odpowiedzialno¶ci± z siedzib± w P³ocku przy ulicy Henryka Sienkiewicza 13A, e-mail: iod@mzgm-plock.pl
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, f RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,, Dostawê (zakup i dostarczenie) biomasy (peletu drzewnego) przeznaczonego do zasilania dwóch kot³owni pracuj±cych na rzecz budynków gminnych po³o¿onych przy ul. Zielonej 40 i Pop³aciñskiej 42 w P³ocku, administrowanych przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w P³ocku wraz z prowadzeniem konserwacji kot³owni”- Znak NO 2/TI/ZBK/2022.
5. Odbiorcami danych osobowych s± lub mog± zostaæ: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorz±du terytorialnego lub urzêdy pañstwowe w zakresie, w jakim bêdzie to wynikaæ z przepisów prawa zobowi±zuj±cych do udostêpnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowi±zek przekazaæ dane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa - min. w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. (Dz. U. 2019 poz. 2019 z pózn. zm) Prawo Zamówieñ publicznych.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, nie d³u¿ej jednak ni¿ lat 15.
7. Podanie danych osobowych w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u, a nastêpnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiaj±cy mo¿e odrzuciæ ofertê.
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NO 2/TI/ZBK/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: prowadzenie konserwacji kot³owni opalanych biomas± (peletem drzewnym) o mocy kot³ów grzewczych 100 kW ka¿dy oraz dostawa (zakup i dostarczenie) biomasy (peletu drzewnego) s³u¿±cego zasilania kot³owni. Kot³ownie zasilaj± budynki znajduj±ce siê przy ulicy Zielonej 40 i ulicy Pop³aciñskiej 42 w P³ocku. £±czna, szacunkowa ilo¶æ biomasy to ok. 120,00 Mg. Termin realizacji dostaw: od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09111400-4 - Paliwa drzewne

50531100-7 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji kot³ów grzewczych

50721000-5 - Obs³uga instalacji grzewczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas stawiennictwa w przypadku awarii kot³owni

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów;

Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga:
a) aby Wykonawca wykaza³, ¿e wykona³ lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwie dostawy w zakresie dostaw biomasy (peletu drzewnego) oraz o warto¶ci co najmniej 60.000,00 z³ brutto ka¿da
b) aby Wykonawca wykaza³, ¿e wykona³ lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie us³ugi w zakresie konserwacji kot³owni o mocy min. 100 kW ka¿da opalanych biomas±

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
2) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów.
2) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej - pe³nomocnictwo udzielone liderowi.
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - Za³±cznik Nr 3 lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¿eli dotyczy).
4) O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia Za³±cznik Nr 4, Za³±cznik Nr 4a - (je¿eli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spe³niaæ wymagania:
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 1 ppkt 1 sk³ada:
- ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu
lub
- pe³nomocnik (umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ wiedzy) w imieniu ka¿dego z wykonawców osobno.
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 1 ppkt 2 sk³ada:
- ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu)
Lub
- pe³nomocnik (umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ woli) w imieniu ka¿dego z wykonawców osobno.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony ustalaj±, ¿e Zamawiaj±cy ma prawo do zmian z powodu niedaj±cych siê przewidzieæ w dniu zawarcia umowy okoliczno¶ci:
a) potrzeb ilo¶ci biomasy (peletu drzewnego)
b) czêsto¶ci wykonania czynno¶ci konserwacyjnych
wskutek;
• ograniczenia lub zmian w zasobie nieruchomo¶ci administrowanych przez Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej – TBS sp. z o.o.;
• utrzymywania siê trudnych do przewidzenia warunków atmosferycznych, przez które w szczególno¶ci rozumie siê spadek ¶redniodobowej temperatury poni¿ej -150C przez co najmniej trzy kolejne doby;
c) w przypadku zmiany obowi±zuj±cej stawki VAT na przedmiot zamówienia, strony dopuszczaj± zmianê warto¶ci brutto umowy o wysoko¶æ ró¿nicy miêdzy obowi±zuj±c± stawk± VAT w chwili zawarcia umowy a zmienion± stawk± VAT zgodn± z przepisami
2. Stosowny aneks do umowy zostanie podpisany przez strony najpó¼niej na 7 dni przed wej¶ciem ich w ¿ycie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-16 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-16 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-14

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.