eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Organizacja obozów letnich dla studentów AWF Katowice - 4 części.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077808 z dnia 2021-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja obozów letnich dla studentów AWF Katowice - 4 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołowska 72A

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-060

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aifz@awf.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://awfkatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja obozów letnich dla studentów AWF Katowice - 4 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-affdd6ca-9d1e-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

POWER 3.5 - Kształcenie kadr dla sportu - zintegrowany program uczelni

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038827/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/02/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z kompleksową obsługą Letnich Obozów Szkoleniowych na Warmii i Mazurach dla studentów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, realizujących zajęcia praktyczne i teoretyczne z żeglarstwa jachtowego, ratownictwa wodnego, kajakarstwa oraz terenowych form aktywności aktywności w terminach:
15-22.05.2021: 44 studentów, 5 osób kadry (7 noclegów z 3 posiłkami dziennie.)
22-29.05.2021: 44studentów , 5 osób kadry (7 noclegów z 3 posiłkami dziennie.)
13-20.06.2021: 44 studentów , 5 osób kadry (7 noclegów z 3 posiłkami dziennie)
14-21.08.2021: 44studentów , 5 osób kadry (7 noclegów z 3 posiłkami dziennie)
21-28.08.2021: 44 studentów , 5 osób kadry (7 noclegów z 3 posiłkami dziennie)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 154000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z kompleksową obsługą organizacją obozu szkoleniowego POWER 3.5 dla studentów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, realizujących zajęcia praktyczne z kajakarstwa w terminie: 6-12.06.2021: 10 studentów i 3 osoby kadry (6 noclegów, 2 posiłki dziennie).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 19175,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z kompleksową obsługą organizacją obozu szkoleniowego dla studentów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, realizujących zajęcia praktyczne i teoretyczne z żeglarstwa jachtowego; w terminie: 6-13.06.2021: 10 studentów, 3 osoby kadry (7 noclegów, 3 posiłki dziennie).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.5.5.) Wartość części: 9100,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z realizacją obozów szkoleniowych na Półwyspie Helskim w Jastarni dla studentów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, realizujących zajęcia praktyczne z windsurfingu w terminach :
1) 15.05-22.05.2021 – 30 studentów i 3 osoby kadry, Obóz szkoleniowy windsurfing III r. WF (zakwaterowanie i wyżywienie),
2) 22.05-29.05.2021 – 30 studentów i 3 osoby kadry, Obóz szkoleniowy windsurfing III r. WF (zakwaterowanie i wyżywienie),
3) 06.06 -13.06.2021 – 10 studentów i 3 osoby kadry, Instruktor plenerowych form aktywności fizycznej – moduł II – windsurfing, PO WER 3.5 (zakwaterowanie, wyżywienie i wypożyczenie sprzętu windsurfingowego),
4) 28.08 - 04.09.2021 – 40 studentów i 3 osoby kadry, Obóz szkoleniowy windsurfing II r. WF (zakwaterowanie i wyżywienie),
5) 04.09-11.09.2021 – 40 studentów i 3 osoby kadry, Obóz szkoleniowy windsurfing II r. WF (zakwaterowanie i wyżywienie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146300,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326387,60

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146300,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPORT PROMOTION Arkadiusz Mączka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211082306

7.3.3) Ulica: Świętojańska 13

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146300,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-15 do 2021-08-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu do cz. nr 2 zamówienia wynosi
23 257,26 zł i przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 19 175,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do kwoty najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13221,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23257,26

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8645,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35945,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8645,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPORT PROMOTION Arkadiusz Mączka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8645,00

7.3.3) Ulica: Świętojańska 13

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8645,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-06 do 2021-06-13

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109480,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109480,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DRAGA" Joanna Konkel-Marchwińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871014108

7.3.3) Ulica: Polna 5

7.3.4) Miejscowość: Jastarnia

7.3.5) Kod pocztowy: 84-140

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109480,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-22 do 2021-09-11
2021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.