eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych (pustostany) i innych lokalach będących w zarządzaniu (administrowaniu) przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077517 z dnia 2021-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych (pustostany) i innych lokalach będących w zarządzaniu (administrowaniu) przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000153940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 24

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-518

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 3409100

1.5.8.) Numer faksu: 94 3409196

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbm@zbm.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zbm.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zbm.koszalin.ibip.pl/public/?id=146609

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych (pustostany) i innych lokalach będących w zarządzaniu (administrowaniu) przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abdff63c-9b5c-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004264/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Roboty konserwacyjne instalacyjne sanitarne

1.1.1 Remont pustostanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031139/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DP.261.3.2021.AC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1388888,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia: "Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych (pustostany) i innych lokalach będących w zarządzaniu (administrowaniu) przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie". Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części. Ze względów technologicznych i wykonawczych oraz racjonalnego wydatkowania środków publicznych nie ma możliwości podzielenia go na części. Groziłoby to ograniczeniem konkurencji albo nadmiernymi
trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia, a także potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. W postępowaniach prowadzonych przez Zamawiającego w ok. 90 % biorą udział wykonawcy należący do sektora małych i średnich firm.Zakres zamówienia obejmuje:1. prace występujące zawsze lub bardzo często:
• malowanie farbami emulsyjnymi tynków i sufitów, • naprawy tynku, • malowanie farbami olejnymi: stolarki drzwiowej, ścian, rur, grzejników, • wymiana urządzeń
sanitarnych: umywalka, wanna/brodzik, ustępu z miską porcelanową,2. prace występujące
często: • wymiana/naprawa posadzek, • wymiana progów drzwiowych, • wymiana ościeżnic
drewnianych na stalowe, • montaż stolarki drzwiowej, • wymiana instalacji elektrycznej wraz z
osprzętem, • wymiana instalacji sanitarnej,3. prace występujące sporadycznie: • wymiana
stolarki okiennej, • wymiana/malowanie podokienników.Szacuje się, że do remontu
przeznaczonych będzie 40 lokali – jest to ilość orientacyjna i w żaden sposób nie może być
podstawą żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, że do remontu będzie zlecone nie mniej niż 20 lokali.Podstawowy zakres robót
znajduje się w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.Szczegółowy zakres
robót oraz warunki ich wykonania określają: przedmiar robót (kosztorys ślepy), specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót oraz wzór umowy, stanowiące załączniki do
SWZ.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości w poszczególnych pozycjach
wskazanych w kosztorysie ofertowym, z zastrzeżeniem, że nie zmieni to wysokości
maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.W przypadku, gdy Zamawiający zleci Wykonawcy
mniejszy zakres remontów niż zostało określone w kosztorysie ofertowym, Wykonawca otrzyma
ynagrodzenie za faktycznie wykonaną ilość robót.Lokale będą przekazywane do remontu
sukcesywnie, dlatego Wykonawca musi być przygotowany na prowadzenie prac równocześnie w
kilku lokalach, jednak nie więcej niż w 10.Ze względu na znaczne zróżnicowanie stanu
technicznego lokali przeznaczonych do remontu, zakres prac wykonywanych robót
każdorazowo rozliczany będzie kosztorysem powykonawczym, sporządzonym w oparciu o
indywidualne zlecenia wraz z zakresem i przedmiarem rzeczowym robót sporządzonym na
podstawie ogólnie przyjętych do stosowania katalogów nakładów rzeczowych, np. KNR, KNNR,
KNR-W, KNP i.t.p. wg cen jednostkowych materiałów i sprzętu podanych przez Wykonawcę w
ofercie.Zapłata wynagrodzenia przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, nastąpi na
podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę osobno po zakończeniu i odbiorze danego
zlecenia.Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako
posiadacz odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.Termin realizacji
poszczególnych zleceń ustalany będzie przez Zamawiającego odrębnie w zależności od
zakresu prac do wykonania i nie może być dłuższy niż 40 dni/lokal, a w przypadku konieczności
wymiany stolarki okiennej nie może być dłuższy niż 60 dni na lokal.Po otrzymaniu zlecenia wraz
z przedmiarem robot Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji zadania
najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zlecenia.Na wykonane przez
siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca udzieli co najmniej 2 letniej gwarancji, z
wyłączeniem: stolarki okiennej, stolarki drzwiowej oraz podłóg, w przypadku których minimalny
okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż :- na stolarkę okienną - 6 lat - na stolarkę
drzwiową - 2 lata- na podłogi - 3 lataOkres gwarancji Wykonawca wskaże w formularzu oferty.W
przypadku, gdy po zakończeniu odbioru zajdzie konieczność wyposażenia lokalu w urządzenia
gazowe tj. kuchenki gazowe i junkers, Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania tych prac
wraz z badaniami niezbędnymi do ich eksploatacji, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania
dodatkowego zlecenia w tym zakresie.W przypadku wystąpienia konieczności przestawienia
pieców kaflowych Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia placu budowy Wykonawcy
wskazanemu przez Zamawiającego do wykonania tych czynności.Wszędzie tam, gdzie
Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen
technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których
mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło
wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym
w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej,
systemowi referencji technicznych. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż
podane w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych
parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych oraz zgodności z obowiązującymi
wymaganiami prawnymi. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym
w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę
równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o
właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający
rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach
internetowych producentów.Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót oraz
Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załaczniki do niniejszej
SWZ.Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez
wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub
podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 6 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z art. 95 Pzp w zakresie realizacji zamówienia (roboty
budowlane, elektryczne i sanitarne), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób
określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy(t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.
1320).Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie
czynności będzie polegało na:1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie
zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ.2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde
pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych przedkładał będzie
Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w
wykonywanie czynności wskazanych w SWZ, tj. oświadczenia zatrudnionych osób o
zatrudnieniu na umowę o pracę, oraz będzie przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS
od umów o pracę zatrudnionych osób. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni
roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić
wyjaśnień w powyższym zakresie.W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o
których mowa w pkt 22.2) SWZ, Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości
1.000 zł. Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62686,09

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62686,09

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62686,09

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKSBUD Zakład Remontowo Budowlany Paweł Maksymiuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331388746

7.3.3) Ulica: Wąwozowa 32/4

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-339

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne - VOLT DAR Dariusz Łękawski, ul. Szafranowa 11, Stare Bielice 76-039 Biesiekierz


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.