eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierakowice › Budowa i przebudowa systemu wodno - kanalizacyjnego na terenie gmin Sierakowice i Sulęczyno wraz z budową zbiorników retencyjnych wód opadowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa systemu wodno - kanalizacyjnego na terenie gmin Sierakowice i Sulęczyno wraz z budową zbiorników retencyjnych wód opadowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Sierakowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220454239

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kartuska 12

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wodociagi@sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.sierakowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pwikz_sierakowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa systemu wodno - kanalizacyjnego na terenie gmin Sierakowice i Sulęczyno wraz z budową zbiorników retencyjnych wód opadowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0c531df-6106-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00077511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00422578/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowę i przebudowę systemu wodno - kanalizacyjnego na terenie gmin Sierakowice i Sulęczyno wraz z budową zbiorników retencyjnych wód opadowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie związane jest z realizacją projektu dofinasowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (umowa nr 00012-65150-UM1110045/22 z dnia 16.11.2022 r.)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429808

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach I części zamówienia przewiduje się:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie prac budowlanych polegających na przebudowie sieci wodociągowej Kujaty-Tuchlinek poza obszarem Aglomeracji – finansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.
Orientacyjne parametry inwestycji:
- przewód wodociągowy PEHD Ø 90x5,4 SDR17 ok. L= ok. 1 861,9 mb;
- przewód wodociągowy PEHD RC Ø 90x8,2 SDR11 ok. L= 747,9 mb;
- niezbędna armatura tj. zasuwy żeliwne kołnierzowe DN80 oraz hydranty DN 80 z trzpieniem ze stali nierdzewnej w ilości wynikającej z zatwierdzonej dokumentacji projektowej

b) Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie prac budowlanych polegających na przebudowie sieci wodociągowej Kujaty-Tuchlinek w obszarze Aglomeracji – finansowanie ze środków własnych zamawiającego.
Orientacyjne parametry inwestycji:
- przewód wodociągowy PEHD Ø 90x5,4 SDR17 ok. L= ok. 1 053,2 mb;
- przewód wodociągowy PEHD RC Ø 90x8,2 SDR11 ok. L= 758,0 mb;
- niezbędna armatura tj. zasuwy żeliwne kołnierzowe DN80 oraz hydranty DN 80 z trzpieniem ze stali nierdzewnej w ilości wynikającej z zatwierdzonej dokumentacji projektowej,

c) Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie prac budowlanych polegających na przebudowie sieci wodociągowej Gowidlino-Gowidlino Wybudowanie.
Orientacyjne parametry inwestycji:
- przewód wodociągowy PEHD Ø 90x5,4 SDR17 ok. L= ok. 6 514,00 mb;
- strefowa przepompownia wody;
- przepięcia istniejących przyłączy wodociągowych;
- niezbędna armatura tj. zasuwy żeliwne kołnierzowe DN80 oraz hydranty DN 80 z trzpieniem ze stali nierdzewnej w ilości wynikającej z zatwierdzonej dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 1349880,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach II części zamówienia przewiduje się:
Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie prac budowlanych polegających na przebudowie sieci wodociągowej Kujaty-Tuchlino.
Orientacyjne parametry inwestycji:
- sieć wodociągowa z rur PE100RC Ø 110x6,6 długość ok. L= ok. 2 896,00 mb;
- sieć wodociągowa z rur PE100RC Ø 90x5,4 długość ok. L= ok. 2 972,00 mb;
- niezbędna armatura tj. zasuwy żeliwne kołnierzowe DN80 oraz hydranty DN 80 z trzpieniem ze stali nierdzewnej w ilości wynikającej z zatwierdzonej dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 1579082,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach III części zamówienia przewiduje się wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie prac budowlanych polegających na budowie 2 podziemnych zbiorników retencyjnych wód opadowych wraz z przebudową kanalizacji deszczowej w miejscowości Sierakowice.
Orientacyjne parametry inwestycji:
- przewód kanalizacyjny PCV Ø 630x18,4 SDR34 długość ok. L= ok. 111,00 mb;
- przewód kanalizacyjny PCV Ø 315x9,2 SDR34 długość ok. L= ok. 5,00 mb;
- przewód kanalizacyjny PCV Ø 500x14,6 SDR34 długość ok. L= ok. 4,00 mb;
- zbiornik retencyjny V = 105 m³;
- zbiornik retencyjny V = 300 m³;
- niezbędne wyposażenie tj. studnie kanalizacyjne betonowe, komory zasuw, separatory substancji ropopochodnych, osadniki w ilości wynikającej z zatwierdzonej dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 397738,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach IV części zamówienia przewiduje się wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie prac budowlanych polegających na:

a) Budowie sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kłodno – o długości ok. 681 m (wykonana z rur PCV o Ø 200 mm – przyłącza z rur PCV o Ø 160 mm) wraz z niezbędnym wyposażeniem tj. studniami kanalizacyjnymi w ilości wynikającej z zatwierdzonej dokumentacji projektowej,
b) Budowie sieci wodociągowej z miejscowości Karłowo do miejscowości Pustki.
Orientacyjne parametry inwestycji:
- przewód wodociągowy z rur PE100 Ø 90x5,4 długość ok. L= ok. 1 657,00 mb;
- niezbędna armatura tj. zasuwy żeliwne kołnierzowe DN80 oraz hydranty DN 80 z trzpieniem ze stali nierdzewnej w ilości wynikającej z zatwierdzonej dokumentacji projektowej.
c) Budowie sieci wodociągowej z miejscowości Sulęczyno (ul. Szydlicka) – do osiedli w miejscowości Kłodno.
Orientacyjne parametry inwestycji:
- przewód wodociągowy PE100 Ø 100x6,6 SDR17 ok. L= ok. 1 866,00 mb;
- przewód wodociągowy PE100 Ø 90x5,4 SDR17 ok. L= 294,00 mb;
- niezbędna armatura tj. zasuwy żeliwne kołnierzowe DN80 oraz hydranty DN 80 z trzpieniem ze stali nierdzewnej w ilości wynikającej z zatwierdzonej dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 2443758,07 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach V części zamówienia przewiduje się wykonanie prac budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej (DN 90PE – L= ok. 1695 m) wraz z przyłączami (ok. 66 szt. – L = ok. 249 m) w miejscowości Węsiory (II etap) wraz z niezbędną armaturą tj. zasuwami żeliwnymi kołnierzowymi DN80 oraz hydrantami DN 80 z trzpieniem ze stali nierdzewnej w ilości wynikającej z zatwierdzonej dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 366961,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1717000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2925618,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1717000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnopbudowlane SZELBRUK Piotr Szela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220832629

7.3.4) Miejscowość: Sierakowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie dokumentacji projektowej - Projektowanie i Nadzory Sanitarne Marcin Lesiak, 83-050 Bąkowo, ul. Wieczornych Mgieł 24.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1717000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1070000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1609832,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1070000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo HYDRO-SERWIS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421004465

7.3.4) Miejscowość: Rokity

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie dokumentacji projektowej - Projekty i Nadzory Sanitarne WODiKAN Marcin Lesiak, ul. Wieczornych Mgieł 24, 83-050 Bąkowo.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1070000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1164954,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1700000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1164954,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Melioracyjnych i Ochrony Środowiska "EKOMEL" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091253084

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie dokumentacji projektowej - Pracownia Projektów Architektura Konstrukcja Instalacje Klemenes Norbert Jażdżewski, Topole 19c, Chojnice.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1164954,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1348000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1709700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1348000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo HYDRO-SERWIS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770773674

7.3.4) Miejscowość: Rokity

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie dokumentacji technicznej - Projekty i Nadzory Sanitarne WODiKAN Marcin Lesiak, ul. Wieczornych Mgieł 24, 83-050 Bąkowo.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1348000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 417000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 789378,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane SZELBRUK Piotr Szela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220832629

7.3.4) Miejscowość: Sierakowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie dokumentacji technicznej - Projektowanie i Nadzory Sanitarne Marcin Lesiak, 83-050 Bąkowo, ul. Wieczornych Mgieł 24.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.