eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rajgród › Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn.:"Instalacje OZE w Gminie Rajgród"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077383 z dnia 2021-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn.:„Instalacje OZE w Gminie Rajgród”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJGRÓD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 32

1.5.2.) Miejscowość: Rajgród

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-206

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 272 19 40

1.5.8.) Numer faksu: 86 272 19 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.liszewska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umrajgrod.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn.:„Instalacje OZE w Gminie Rajgród”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3416b9ee-a1b1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000884/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym „Instalacje OZE w Gminie Rajgród”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiotowe zamówienie finansowane jest ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037258/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 31235,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Instalacje OZE w Gminie Rajgród” obejmującego swym zakresem montaż na budynkach mieszkalnych, będących własnością osób fizycznych:
- 13 szt. instalacji kolektorów słonecznych,
- 63 szt. instalacji fotowoltaicznych (o mocy jednostkowej do 5 kW).
2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości instalacji. Podana ilość ma charakter szacunkowy, a Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń w tym zakresie.
3. Adresy inwestycji, o których mowa w pkt 1. (Listę Grantobiorców) Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu z Grantobiorcami umów o powierzenie grantu. W przypadku rezygnacji przez Grantobiorcę, po podpisaniu umowy o powierzenie grantu, z realizacji inwestycji, zostanie zawarta umowa o powierzenie grantu z nowym Grantobiorcą, o czym Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.
4. Wykonawca zapewni udział w realizacji zadania inwestycyjnego inspektorów nadzoru
w następujących specjalnościach: Inspektor nadzoru branży sanitarnej, Inspektor nadzoru branży elektrycznej.
5. Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane
(Dz.U. z 2020, poz. 1333ze zm.), zgodnie z zakresem określonym w art. 25 i art. 26 ww. ustawy oraz przepisami wykonawczymi.
6. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie
z wymaganiami Zamawiającego, z opisem technicznym, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
7. Inspektor nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będzie zobowiązany m in. do:
a) przygotowania, na żądanie Zamawiającego, wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia w wyznaczonym przez niego terminie,
b) analizy zgodności realizacji poszczególnych instalacji z przyjętymi założeniami projektu tj. minimalnymi parametrami technicznym mikroinstalacji OZE określonymi w Regulaminie wyboru Grantobiorców i udzielania dofinansowania w postaci refundacji kosztów poniesionych na montaż instalacji odnawialnych źródeł energii: instalacji fotowoltaicznych i instalacji solarnych na terenie Gminy Rajgród w ramach projektu pn.: „Instalacje OZE w Gminie Rajgród” poprzez akceptację oferty wykonawcy wyłonionego przez Grantobiorcę w drodze rozeznania rynku oraz akceptację uproszczonej dokumentacji technicznej,
c) dokonywania, wraz z Grantobiorcą oraz z wykonawcą instalacji komisyjnego odbioru końcowego instalacji, w tym weryfikacja wykazu odbieranych elementów robót oraz osiągnięcia efektów rzeczowych i ekologicznych,
d) dokonania oceny czy zamontowane urządzenia i materiały posiadają odpowiednie świadectwa i certyfikaty, aprobaty techniczne (krajowe oceny technicznej), deklaracje zgodności (deklaracje właściwości użytkowych),
e) weryfikacji jakości wykonywanych robót, urządzeń i instalacji, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie,
f) kontroli przestrzegania przez Wykonawców instalacji zasad bezpieczeństwa pracy na terenie budowy instalacji, p.poż. i ochrony środowiska,
g) doradztwa techniczne w zakresie rzeczowym i merytorycznym dot. realizacji Projektu,
h) egzekwowanie od Wykonawcy instalacji dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,
i) informowania Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach i niezgodnościach ujawnionych w trakcie sprawowania nadzoru,
j) Inspektor nadzoru będzie obecny na miejscu wykonywania instalacji tak często jak będzie wynikało z potrzeb prawidłowego zapewnienia realizacji zamówienia, rzeczywistego czasu pracy Wykonawcy i na każde żądanie Zamawiającego.
k) w przypadku, gdy realizacja Projektu będzie wymagała uczestnictwa dodatkowych inspektorów nadzoru, Wykonawca Nadzoru we własnym zakresie i na własny koszt zapewni ich udział w realizacji zamówienia,
l) Wykonawca niniejszego zamówienia wyposaży swój personel w środki transportu i łączności zapewniające sprawne prowadzenie nadzoru oraz stały kontakt z Zamawiającym,
m) Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do uczestniczenia w czynnościach odbioru, oraz kontroli usunięcia stwierdzonych wad,
n) Inspektor nadzoru bierze czynny udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Projektu, proponuje działania minimalizujące ich negatywny wpływ na realizację Projektu;
o) Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do gromadzenia, archiwizowania oraz przekazywania Zamawiającemu właściwej dokumentacji technicznej, w tym dokumentacji fotograficznej zainstalowanych urządzeń OZE, oraz dokumentacji niezbędnej do wykazania, że inwestycja jest zgodna z założeniami projektu.
p) Wykonawca niniejszego zamówienia poprzez Inspektora Nadzoru będzie
decydować o:
dopuszczeniu materiałów, wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wykorzystania przy realizacji projektu, zgodnymi z założeniami projektu poprzez akceptację oferty wykonawcy wyłonionego przez Grantobiorcę w drodze rozeznania rynku,
wstrzymaniu dostaw prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodny z wymaganiami projektu;
sposobie postępowania Wykonawcy dostaw w sytuacjach nieprzewidzianych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26600,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26600,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe HYDROBUD Stanisław Kuźmiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450686813

7.3.3) Ulica: Główna 37/1

7.3.4) Miejscowość: Klukowo

7.3.5) Kod pocztowy: 18-214

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26600,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30
2021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.