Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00003093/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DZP.26.1.230.2022 Świadczenie usług deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, dezynfekcyjnych, dezodoryzacyjnych, w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZP.26.1.230.2022 Świadczenie usług deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, dezynfekcyjnych, dezodoryzacyjnych, w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e0aa00a-8a9c-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077337
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038311/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Dezynsekcja, deratyzacja, dezynfekcja w nieruchomościach gminnych, skarbu państwa, prywatnych i współwłasnych na rok 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00003093
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.1.230.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 350600,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób:- Rejonu Obsługi Najemców „Północ” przy ul. Limanowskiego 194/196 oraz Rejonu Obsługi Najemców „Zasobu Obcego” przy ul. Ciasnej 19a w obszarze dzielnicy Bałuty w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3a (RON „Północ”)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.5.5.) Wartość części: 74685,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób:- Rejonu Obsługi Najemców „Południe” przy ul. Paderewskiego 47 oraz Rejonu Obsługi Najemców „Zasobu Obcego” przy ul. Ciasnej 19a w obszarze dzielnicy Górna w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1b do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3b (RON „Południe”)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.5.5.) Wartość części: 102059,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób:- Rejonu Obsługi Najemców „Zachód” przy ul. Wapiennej 15 oraz Rejonu Obsługi Najemców „Zasobu Obcego” przy ul. Ciasnej 19a w obszarze dzielnicy Polesie w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1c do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3c (RON „Zachód”)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.5.5.) Wartość części: 67387,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób:- Rejonu Obsługi Najemców „Centrum” przy ul. Piotrkowskiej 238 oraz Rejonu Obsługi Najemców „Zasobu Obcego” przy ul. Ciasnej 19a w obszarze dzielnicy Śródmieście w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1d do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3d (RON „Centrum”)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.5.5.) Wartość części: 44096,10 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób:- Rejonu Obsługi Najemców „Wschód” w Łodzi przy ul. Sobolowej 1 oraz Rejonu Obsługi Najemców „Zasobu Obcego” przy ul. Ciasnej 19a w obszarze dzielnicy Widzew w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1e do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3e (RON „Wschód”)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.5.5.) Wartość części: 53192,22 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Usługi świadczone w nieruchomościach (halach targowych) stanowiących zasób Zamawiającego:- hala targowa przy ul. Małej 2 w Łodzi – (38 lokali użytkowych w każdym lokalu jest stacja dezynsekcji)
- hala targowa „Górniak” przy ul. Piotrkowskiej 317 w Łodzi
4.5.3.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.5.5.) Wartość części: 9180,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90926,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171621,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90926,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAROL ADAMIAK "ZAKŁAD DEZYNFEKCJI, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 727-105-24-61
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAROL ADAMIAK "ZAKŁAD DEZYNFEKCJI, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI"
jakie przetargi wygrała firma
KAROL ADAMIAK "ZAKŁAD DEZYNFEKCJI, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90926,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111357,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195002,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111357,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Expertservice Marek Rudzki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691749890
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111357,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65020,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122658,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65020,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAROL ADAMIAK "ZAKŁAD DEZYNFEKCJI, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 727-105-24-61
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAROL ADAMIAK "ZAKŁAD DEZYNFEKCJI, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI"
jakie przetargi wygrała firma
KAROL ADAMIAK "ZAKŁAD DEZYNFEKCJI, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65020,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51765,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94325,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51765,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAROL ADAMIAK "ZAKŁAD DEZYNFEKCJI, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 727-105-24-61
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAROL ADAMIAK "ZAKŁAD DEZYNFEKCJI, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI"
jakie przetargi wygrała firma
KAROL ADAMIAK "ZAKŁAD DEZYNFEKCJI, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51765,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59312,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114367,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59312,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Expertservice Marek Rudzki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691749890
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59312,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11439,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12890,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11439,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKADIUSZ MICHALSKI P.P.H.U. "ARMA-BŁYSK" ; AKADEMIA ZINTEGROWANYCH TERAPII NATURALNYCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7260376119
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11439,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont związany z wydzieleniem pracowni komputerowej z sal C118, C119 i C120 w budynku Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Banacha 22 w Łodzi
- sukcesywne dostawy środków czystości
- "Remont ul. Stefana Jaracza na odcinku od ul. Jana Kilińskiego do ul. Wschodniej wraz ze skrzyżowaniem w podziale na 2 Zadania"
- Usługa badawcza "Zastosowanie sztucznej inteligencji w procesie pracy - szanse, wymagania, wyzwania dla pracowników i pracodawców. Przegląd branż w województwie łódzkim."
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych będących we władaniu Zarządu Lokali Miejskich - 3 części
- 101/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
- Konserwacja obrazów i ram w Centrali NBP w Warszawie
- Przeprowadzenie prac konserwatorskich kościoła pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Świeszynie
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- usługi sprzątania i usługi dezynfekcyjne szpitala.
- Kategoria CPC dla usług - 14.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.