eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › BUDOWA SKATEPARKU W PARKU MIEJSKIM PRZY ULICY 11 LISTOPADA W OŁAWIE



Ogłoszenie z dnia 2021-06-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077232 z dnia 2021-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA SKATEPARKU W PARKU MIEJSKIM PRZY ULICY 11 LISTOPADA W OŁAWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934845

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl.Zamkowy 15

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 3035501

1.5.8.) Numer faksu: 713035500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekeretariat@um.olawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.um.olawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA SKATEPARKU W PARKU MIEJSKIM PRZY ULICY 11 LISTOPADA W OŁAWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-375368be-a808-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003002/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa skateparku w parku miejskim przy ul. 11 Listopada w Oławie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042343/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271/6/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres planowanej inwestycji obejmuje budowę skateparku – elementy wyposażenia skateparku ( przeszkody), elementy małej architektury ( ławki, leżanki, hamaki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, urządzenia do ćwiczeń, urządzenie pomiaru jakości powietrza, stacja naprawy rowerów itp.) oraz zieleń wysoką i niską. Inwestycja obejmuje również montaż instalacji elektroenergetycznej : oświetlenie terenu, monitoring oraz zasilanie Ekosłupka.
Przeszkody w technologii żelbetowej z wypełnieniem wnętrza styropianem.
Bilans powierzchni;
- utwardzenie betonowe – 592 m2
- utwardzenie z kostki betonowej – 469 m2
Dojazd na plac budowy od strony Ronda Żołnierzy Wyklętych
Zakres zamówienia obejmuje również:
- wykonanie szczelnego, nie ażurowego , nie prześwitującego ogrodzenia placu budowy
- wykonanie i montaż tablicy informacyjnej „ Dofinansowano ze środków rządowego funduszu inwestycji lokalnych” ( wzór tablicy z wymogami zamieszczono wraz z dokumentami zamówienia – załącznik nr 6 do uchwały RM )
- wykonanie i montaż 1 szt. bilbordu o wymiarach 504 cm x 238 cm z wizualizacją obiektu ( wg wzoru uzgodnionego z zamawiającym) w miejscu wskazanym przez zamawiającego, i zamontowanego na czas realizacji inwestycji
- wykonanie i zamontowanie na czas realizacji zamówienia i po jego zakończeniu ( w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) tablicy informacyjnej o wymiarach 0,7 mX0,90 m z informacją o nazwie przedsięwzięcia , nazwą inwestora, herbem miasta Oława, wartości przedsięwzięcia, okresie realizacji i informacją , że przedsięwzięcie realizowane jest w części z budżetu miasta ( wzór tablicy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego)
- wykonanie i montaż tablicy ( w miejscu wskazanym przez zamawiającego) informującej , że WC znajduje się na terenie basenu Termy Jakuba
- wykonanie filmiku ( czas trwania do 2 min.) obrazującego realizację inwestycji od wejścia na budowę do otwarcia obiektu
- utrzymanie i pielęgnacji nasadzeń roślinności do 31.12.2022r.
- udzielanie wywiadów przez kierownika budowy , przedstawiciela wykonawcy dotyczących realizowanej inwestycji dla mediów Urzędu Miasta ( prowadzonych przez Wydział Promocji)
- przygotowanie i przeprowadzenie otwarcia skateparku obejmujące:
a) zapewnienie oprawy muzycznej
b) zapewnienie pokazu umiejętności przez znanego skatera
c) zorganizowanie i przeprowadzenie turnieju dla chętnych uczestników ( wg kategorii wiekowych) z ufundowaniem pucharów i nagród
d) zapewnienie w trakcie otwarcia obiektu poczęstunku dla max 100 osób (lody, hamburgery, hot-dogi itp. z wykorzystaniem np. food- trucka )

Materiały , które zostaną wbudowane , powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać , co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym dokumentacji projektowej.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia wskazana jest nazwa handlowa firmy lub materiału/produktu, zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych ( technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio wyrób – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne , należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych , a znajdujących się w dokumentacji.
Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych , nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania ( arg. Na podstawie sentencji wyroku KIO z dnia 14 października 2013r. ( sygn.akt: KIO 2315/13).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy

45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1820000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1872037,82

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1820000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4SKATE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022287065

7.3.3) Ulica: Karola Miarki

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1820000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-07
2021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.