eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mniów › "Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie Gminy Mniów"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie Gminy Mniów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mniów

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Mniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010346

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Centralna 9

1.5.2.) Miejscowość: Mniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-080

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413737004

1.5.8.) Numer faksu: 413737024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mniow.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mniow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie Gminy Mniów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0107801-7ea2-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00090094/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 "Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie Gminy Mniów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037122/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKPiB.VI.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 175544 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 1 - „Dobudowa oświetlenia drogowego w msc. Borki Zaolzie”,
W ramach zadania nr 1 (Borki Zaolzie) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E – 10,5/4,3 w ilości 6 szt. 2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 3 szt. 3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 371 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², 4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 5 szt. 5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 5 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45314310-7 - Układanie kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 24900 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 2 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Mniów ul. Znajoma”
W ramach zadania nr 2 (Mniów ul. Znajoma) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 4 szt. 2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 2 szt. 3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 264 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², 4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 6 szt. 5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 38 W na wysięgniku – 6 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45314310-7 - Układanie kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 20400 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 3 - „Dobudowa oświetlenia drogowego w msc. Cierchy”,
W ramach zadania nr 3 (Cierchy) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 4 szt. 2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 4 szt. 3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 412 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², 4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 5 szt. 5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 5 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45314310-7 - Układanie kabli

4.5.5.) Wartość części: 22650 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 4 - „Dobudowa oświetlenia drogowego w msc. Serbinów”,
W ramach zadania nr 4 (Serbinów) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 12/4,3 w ilości 1 szt. 2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 9 szt. 3) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 10 szt. 4) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego na słupach o długości ok. 953 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², 5) ułożenie kabla YAKXs 4x35 mm² o długości ok. 75 m, 6) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 12 szt. 7) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 12 kpl

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45314310-7 - Układanie kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 55000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 5 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Mniów ul. Leśna”
W ramach zadania nr 5 (Mniów ul. Leśna) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 2 szt. 2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 3 szt. 3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 219 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², 4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 3 szt. 5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 3 kpl

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45314310-7 - Układanie kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 14654 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 6 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Pępice”
W ramach zadania nr 6 (Pępice) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 3 szt. 2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 6 szt. 3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 327 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², 4) ułożenie kabla YAKXs 4x35 mm² o długości ok. 76 m, 5) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 5 szt. 6) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 5 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45314310-7 - Układanie kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 25700 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 7 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Borki Przecinka”
W ramach zadania nr 7 (Borki Przecinka) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 1 szt. 2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 3 szt. 3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 173 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², 4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 2 szt. 5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 2 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45314310-7 - Układanie kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 12240 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30627,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56149,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30627,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U.”JANSMAR” Andrzej Grzegorz Janus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6581019368

7.3.3) Ulica: Grzymałków, ul. Majowa 28,

7.3.4) Miejscowość: Grzymałków, ul. Majowa 28,

7.3.5) Kod pocztowy: 26-080

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30627,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25092,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40236,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25092,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U.”JANSMAR” Andrzej Grzegorz Janus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6581019368

7.3.3) Ulica: Grzymałków, ul. Majowa 28,

7.3.4) Miejscowość: Grzymałków, ul. Majowa 28,

7.3.5) Kod pocztowy: 26-080

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25092,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27859,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48976,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27859,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U.”JANSMAR” Andrzej Grzegorz Janus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6581019368

7.3.3) Ulica: Grzymałków, ul. Majowa 28,

7.3.4) Miejscowość: Grzymałków, ul. Majowa 28,

7.3.5) Kod pocztowy: 26-080

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27859,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U.”JANSMAR” Andrzej Grzegorz Janus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6581019368

7.3.3) Ulica: Grzymałków, ul. Majowa 28,

7.3.4) Miejscowość: Grzymałków,

7.3.5) Kod pocztowy: 26-080

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18024,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31125,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18024,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U.”JANSMAR” Andrzej Grzegorz Janus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6581019368

7.3.3) Ulica: Grzymałków, ul. Majowa 28,

7.3.4) Miejscowość: Grzymałków, ul. Majowa 28,

7.3.5) Kod pocztowy: 26-080

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18024,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31611,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63797,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31611,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U.”JANSMAR” Andrzej Grzegorz Janus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6581019368

7.3.3) Ulica: Grzymałków, ul. Majowa 28,

7.3.4) Miejscowość: Grzymałków, ul. Majowa 28,

7.3.5) Kod pocztowy: 26-080

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31611,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35251,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15055,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U.”JANSMAR” Andrzej Grzegorz Janus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6581019368

7.3.3) Ulica: Grzymałków, ul. Majowa 28

7.3.4) Miejscowość: Grzymałków

7.3.5) Kod pocztowy: 26-080

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15055,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.