Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036580/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077092 z dnia 2021-06-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty nawierzchni dróg szutrowych i bitumicznych na terenie Gminy Kudowa Zdrój w 2021 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24
1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty nawierzchni dróg szutrowych i bitumicznych na terenie Gminy Kudowa Zdrój w 2021 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64833af6-a1b0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004346/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remonty cząstkowe dróg asfaltowych na terenie Gminy Kudowa-Zdrój
1.1.3 Remonty cząstkowe nawierzchni mieszanych na terenie Gminy Kudowa-Zdrój
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036580/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 1–„Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni szutrowej w Kudowie-Zdroju”1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontów cząstkowych ulic na terenie Kudowy Zdroju, w szczególności: 1Maja, Boczna, Chrobrego, Fabryczna, Główna, Karasińskiego, Kościuszki, Nad Potokiem, Nałkowskiej, Okrzei, Słone, Słoneczna, Tkacka, Urząd, Zdrojowa o nawierzchniach szutrowych lub gruntowych o ulepszonej nawierzchni oraz ubytków w nawierzchniach mieszanych o łącznej szacunkowej powierzchni ubytków wynoszącej ok. 3 577 m2.
Szacunkowa powierzchnia ubytków w m2 przy grubości w cm wynosi:
Lp./ Grubość ubytku w cm/ Powierzchnia ubytku w m2
1./ 4 cm/ 1624 m2
2./ 5 cm/ 1368 m2
3./ 6 cm/ 78 m2
4./ 7 cm/ 167 m2
5./ 8 cm/ 185 m2
6./ 10 cm/ 155 m2
Razem/ 3577 m2
Zakres robót obejmuje w szczególności:
Wykonanie i utrzymanie oznakowania na czas trwanie robót
Oczyszczenie istniejących ubytków nawierzchni z nieczystości,
Uzupełnienie ubytków nawierzchni dróg szutrowych materiałem własnym z zagęszczeniem,
Zagospodarowanie urobku powstałego po oczyszczeniu ubytków,
Usunięcie oznakowania i doprowadzenie terenu do porządku.
Wskazane przez Zamawiającego ilości robót są szacunkowe. Rzeczywiste wartości robót będą wynikały ze zleceń składanych przez Zamawiającego w okresie trwania umowy. W związku z tym wykonane roboty rozliczane będą kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie/kosztorysie ofertowym.
W przypadku, gdy remont będzie wymagał wykonania prac o grubości ubytku powyżej 10 cm Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania ww. robót zobowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego i uzyskać jego akceptację na wykonanie tych prac.
Naprawa ubytków jezdni zostanie wykonana kruszywem stanowiącym materiał własny Wykonawcy.
Zamawiający informuje, że zakres o którym mowa w części nr 1 zamówienia zostanie zrealizowany co najmniej w 80 %.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 81568,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Część nr 2 - „Remonty cząstkowe nawierzchni dróg o nawierzchni bitumicznej w Kudowie-Zdroju.2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym dróg o nawierzchni bitumicznej w Kudowie-Zdroju mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco lub na zimno z obcięciem krawędzi do prostokąta (śr. grubość ubytku od 4 do 8 cm), o łącznej szacunkowej powierzchni ubytków wynoszącej ok. 812 m2 z podziałem na 2 zadania w celu usprawnienia ruchu pieszego i kołowego oraz poprawy warunków bezpieczeństwa i dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Zakres robót w poszczególnych zadaniach:
Zadanie nr 1: Remont cząstkowy o nawierzchni bitumicznej w szczególności na niżej wymienionych ulicach: Brzozowie, Chrobrego, Fabryczna, Główna, Jakubowice, Kościuszki, Łąkowa, Mickiewicza, Nad Potokiem, Okrzei, Pogodna, Słone, Słoneczna, Tkacka, Zdrojowa.
Szacunkowa powierzchnia ubytków w m2 przy grubości w cm dla zadania nr 1 wynosi:
Lp./ Grubość ubytku w cm/ Powierzchnia ubytku w m2
1./ 4 cm/ 229 m2
2./ 5 cm/ 236 m2
3./ 6 cm/ 45 m2
4./ 7 cm/ 10 m2
5./ 8 cm/ 12 m2
Razem/ 532 m2
Zadanie nr 2: Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kudowa-Zdrój.
Szacunkowa powierzchnia ubytków w m2 przy grubości w cm dla zadania nr 2 wynosi:
Lp./ Grubość ubytku w cm/ Powierzchnia ubytku w m2
1./ 4 cm/ 183 m2
2./ 5 cm/ 80 m2
3./ 6 cm/ 11 m2
4./ 7 cm/ 4 m2
5./ 8 cm/ 2 m2
Razem/ 280 m2
Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) prace pomiarowe i roboty przygotowawcze,
b) oznakowanie dróg na czas trwania robót,
c) nacięcie uszkodzonych miejsc piłą z nadaniem regularnych kształtów*,
d) wycięcie uszkodzonych miejsc*;
e) oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu w pryzmę,
f) zagospodarowanie rumoszu we własnym zakresie ,
g) osuszenie i skropienie naprawianego miejsca,
h) rozścielenie mieszanki bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń,
i) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki,
j) skropienie bitumem połączenia naprawianego miejsca istniejącej nawierzchni i zasypanie kruszywem,
k) odwiezienie odpadów na wysypisko z opłata za składowanie
l) demontaż oznakowania po zakończeniu prac.
*w przypadku znacznego zdegradowania drogi podlegającej remontowi, po uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się pominięcie tych etapów.
Wskazane przez Zamawiającego ilości robót są szacunkowe. Rzeczywiste wartości robót będą wynikały ze zleceń składanych przez Zamawiającego w okresie trwania umowy. W związku z tym wykonane roboty rozliczane będą kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie/kosztorysie ofertowym.
W przypadku, gdy remont będzie wymagał wykonania prac o grubości ubytku powyżej 8 cm Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania ww. robót zobowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego i uzyskać jego akceptację na wykonanie tych prac.
Zamawiający informuje, że zakres o którym mowa w części nr 2 zamówienia zostanie zrealizowany co najmniej w 80 %.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 81169,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70540,5
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70540,5
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70540,5
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITMEX Grzegorz Zygadło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7531452543
7.3.3) Ulica: Ul. Kościuszki 9
7.3.4) Miejscowość: Paczków
7.3.5) Kod pocztowy: 48-370
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70540,5
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70980,84
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70980,84
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70980,84
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITMEX Grzegorz Zygadło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7531452543
7.3.3) Ulica: Ul. Kościuszki 9
7.3.4) Miejscowość: Paczków
7.3.5) Kod pocztowy: 48-370
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70980,84
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku Morskiego Centrum Nauki im.prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki"
- Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
- Modernizacja ulicy Górniczej wzdłuż bloku nr 18 w Woli.
- Budowa zadaszenia na boisku szkolnym przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Wołominie, Al. Armii Krajowej 38.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.