eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Zagospodarowanie placu przy ul. Szewskiej w Barlinku



Ogłoszenie z dnia 2022-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie placu przy ul. Szewskiej w Barlinku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARLINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967047

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 20

1.5.2.) Miejscowość: Barlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957465577

1.5.8.) Numer faksu: 957461704

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje3@barlinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barlinek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie placu przy ul. Szewskiej w Barlinku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5410498f-7846-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003149/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Zagospodarowanie placu przy ulicy Szewskiej w Barlinku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023818/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGPI.III.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 970650,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie placu przy ul. Szewskiej w Barlinku.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) przygotowanie terenu budowy,
2) rozbiórka istniejących utwardzeń,
3) budowa fontanny typu „mokry chodnik” wraz z przyłączem wodnym,
4) montaż oświetlenia parkowego wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej do oświetlenia parku i zasilenia fontanny,
5) wykonanie ciągów komunikacyjnych i utwardzeń,
6) wykonanie nowych nasadzeń,
7) dostawa i montaż małej architektury,
8) budowa miejsc parkingowych od strony ul. Szewskiej.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowią załączniki do SWZ:
1) Projekt budowlano-wykonawczy – Architektura, zagospodarowanie terenu – „Zagospodarowanie placu pomiędzy ulicami Szewską, Niepodległości, Sądową i Rynek w Barlinku” – załącznik nr 1 do pozwolenia na budowę nr 307/2020 (załącznik nr 10 do SWZ).
2) Projekt budowlano-zamienny – Architektura, zagospodarowanie terenu – „Zagospodarowanie placu pomiędzy ulicami Szewską, Niepodległości, Sądową i Rynek w Barlinku” – załącznik nr 1 do pozwolenia na budowę nr 385/2021 (załącznik nr 11 do SWZ).
3) Projekt budowlany wykonawczy – Branża sanitarna – „Zagospodarowanie placu pomiędzy ulicami Szewską, Niepodległości, Sądową i Rynek w Barlinku” – załącznik nr 2 do pozwolenia na budowę nr 307/2020 (załącznik nr 12 do SWZ).
4) Projekt budowlano-wykonawczy – Instalacje elektryczne – „Zagospodarowanie placu pomiędzy ulicami Szewską, Niepodległości, Sądową i Rynek w Barlinku” – załącznik nr 3 do pozwolenia na budowę nr 307/2020 (załącznik nr 13 do SWZ).
5) Projekt budowlany – przyłącze wodociągowe (załącznik nr 14 do SWZ).
6) Projekt zieleni – „Zagospodarowanie placu pomiędzy ulicami Szewską, Niepodległości, Sądową i Rynek w Barlinku” (załącznik nr 15 do SWZ).
7) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – „Zagospodarowanie placu pomiędzy ulicami Szewską, Niepodległości, Sądową i Rynek w Barlinku” (załącznik nr 16 do SWZ).
8) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych do projektu zamiennego – „Zagospodarowanie placu pomiędzy ulicami Szewską, Niepodległości, Sądową i Rynek w Barlinku” (załącznik nr 17 do SWZ).
W stosunku do szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia określonego w pkt 3.3 Zamawiający dokonuje następujących uszczegółowień:
1) należy wyburzyć znajdujące się na działce nr ewid. 205/9 obr. 2 Barlinek przybudówki i usunąć gruz,
2) kostkę granitową i bazaltową z rozbiórki należy spakować do skrzyń, wywieźć i rozładować we wskazanym przez Zamawiającego miejscu odległym nie więcej niż 2km;
3) maszty flagowe i znicz należy zdemontować, wywieźć i rozładować we wskazanym przez Zamawiającego miejscu odległym nie więcej niż 2km;
4) gazony betonowe należy zdemontować, wywieźć i rozładować we wskazanym przez Zamawiającego miejscu odległym nie więcej niż 10km,
5) należy zapewnić stały dostęp do wejść do lokali usługowych w budynkach przy ul. Sądowej 9a, b i c znajdujących się od strony ul. Niepodległości.
Wymaga się aby wykonywane roboty budowlane nie powodowały braku dojazdu do poszczególnych posesji przylegających do placu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac z zapewnieniem przejazdu przez ulice znajdujące się wokół placu budowy.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac z zapewnieniem czystości jezdni ulic wokół placu budowy.
Pozostałe materiały pozyskane z rozbiórek Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ustawą o odpadach oraz ustawą o czystości i porządku w gminach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1038120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1038120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1038120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane MHM PAECH Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5951410421

7.3.3) Ulica: Poznańska 28

7.3.4) Miejscowość: Kamionna

7.3.5) Kod pocztowy: 64-421

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1038120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.